Sorteren

Reviews over Geilo

Prachtig appartement!

Mirjam
    14-8-2018

Wij waren hier in de zomermaanden, de omgeving is ook dan erg mooi.

Het is een prachtig appartement, gezellig ingericht, goed uitgeruste keuken. Een bovenverdieping met drie slaapkamers. Eigen parkeerplaats in de garage beneden. De bedden waren van mindere kwaliteit dan de rest van de meubels. Helaas konden we niet buiten zitten.

De koeien en schapen liepen om het appartement heen, erg gezellig.

Prima uitvalsbasis, mooi uitzicht

Evi
    6-8-2018

Prachtig appartement. Voorzien van alle gemakken, inclusief een eigen wasmachine. Wij hadden een balkon. Ligging is mooi qua uitzicht, maar in de zomer krijg je sterk een verlaten-skigebied-gevoel. Voor de kinderen is er geen speelplek of zo op of rond de appartementen. Wel een leuk zwembad met sauna en mooie fitnessruimte. In 6-8 minuten rijden ben je in Geilo. Als uitvalspunt voor activiteiten is het een prima accommodatie. Goede, snelle wifi.

Fantastisch wintersporthotel

Mariska
    18-6-2018

Wát een fantastisch hotel is dit. Zo sfeervol en ruim in opzet. De entree is helemaal van hout, het personeel is heel vriendelijk en spreekt goed engels. We hadden een kamer in de hotelwing. Kamer is wel ´donker van inrichting´ maar daardoor juist gezellig. Prima bedden. Eten en drinken is niet goedkoop, maar dat weet je als je naar Noorwegen gaat. Vanuit het hotel kun je zo naar de skilift lopen en de skibus voor het andere skigebied stopt gewoon voor de deur. Skien in Geilo is super. En we hadden geluk met mooi weer. Ik zou er zó nog een keer naar toe gaan.

Geweldig!

Ada Janssen
    5-8-2017

Alleen al de lobby is overweldigend. De inrichting getuigd van goede smaak en is zeer sfeervol. De kamer was groot, schoon en mooi compleet ingericht. In het dorp zag ik nog iets van Vestlia, misschien dat de vorige schrijver daar zat. Over het hotel niets dan lof!

Ruim huis, parkeren buiten park

Martin
    28-6-2017

Binnenruimte goed, boven verdieping niet nodig gehad maar ongeschikt voor volwassenen. Te laag onder schuine kap. Huis volledig ingericht met ruimte voor ca 6 personen. Losse bedden, matig qua comfort. Goed bezet hotel en huttenpark waardoor parkeerruimte door o.a. bussen soms overvol is. Personeel parkeert op de beste plekken waardoor de gasten met spullen moeten slepen. Missertje! Slecht werkende vaatwasser, werkster loste dit met ferme klap op instrumentarium op. Dit maar herhaald de dagen erop. Vaat echter niet schoon en ok vorige gebruikers hadden dit deels vuil achtergelaten. Gelukkig zelf wat campinggerei bij ons. Huis was verder wel schoon.

Positief is de ligging t.o.v. Hadangervidda natuurpark. Prachtige hike/wandelingen mogelijk. Ook Prestholt wandeling met adembenemend uitzicht, na beklimming 'sherpa trappen' is de inspanning zeker waard.

Winkels op ca.15 minuten loopafstand.

Geilo scoort een 7,9 uit 10, op basis van 33 reviews