Sorteren

vakanties Buskerud

Reviews over accommodaties in Buskerud

Leuk, kneuterige houten woning (finse bungalow)

Karin
    23-6-2017

Leuk finse bungalow geheel van hout. Doordat alles van hout is en een overhangend dak heeft dan is het wel wat donker binnen. Deze woning is van alle gemakken voorzien. Zelfs een sauna was in de bungalow aanwezig. En wat super is, is dat je aan de voor en achterkant een overdekte veranda hebt waardoor je ten alle tijden buiten kan zijn. De bungalow ligt in een bungalowpark waar nog bouwactiviteiten zijn i.v.m. uitbreidingen. Hier hebben wij geen overlast van gehad. Het park ligt ongeveer 2 km buiten het centrum.

goede doorreiscamping,

toviloro
    3-7-2016

dit is een goede doorreiscamping als je in de avond van de ferry in Oslo aankomt, Is duidelijk een camping met veel vaste plekken ,weinig camper/caravanplekken staat wel goed aangegeven langs de E16,

mooie plek met stroom,( geen eurostekker)

douchen tegen betaling van 10 kr.

receptie is helemaal achterin op de camping wat niet zo handig is, Anwb CC card

grandioos

Henk
    17-1-2016

prachtig huisje waar alles in zat tot aan een sauna toe. ligging was heel mooi

Ruim hotel centraal op de Hardanger hoogvlakte

greetenluc
    8-7-2015

Hotel Dr. Holms is een tamelijk groot hotel, waarschijnlijk het grootste gebouw in de kleine gemeente Geilo. Het ligt centraal, dicht bij de befaamde spoorlijn Oslo-Bergen, met rondom skigebieden. In de zomer zijn er fantastische wandelmogelijkheden op het Hardanger hoogplateu.

De kamer, met uitzicht op het dal, was ruim met een grote badkamer met lekker verwarmde vloer. In de zomer kan het er erg warm worden als de zon de ganse dag binnenschijnt.

De wifi-internetverbinding is gratis en werkt prima.

Het restaurant is een beetje gedateerd en kan een opknapbeurt best gebruiken. Het eten in buffetvorm was gewoon goed, maar volgens andere gasten, met weinig afwisseling. De service was beleefd en correct.

Voor de deur zijn slechts enkele parkeerplaatsen. 100 meter verder is wel ruime parkeergelegenheid.

Fantastisch hotel

Kallaanka
    21-9-2014

Door ongeval met de auto hier terecht gekomen. Werden fantastisch opgevangen door de receptie met vooral veel aandacht voor de kinderen. Hebben in het hotel genoten van het ontbijtbuffet, dinerbuffet en de spa/zwembad voorzieningen. De omgeving is één groot outdoorparadijs. Mooie familiekamer, inclusief badjassen en slippers.