vakanties Buskerud

Reviews over accommodaties in Buskerud

Fantastisch! Hier komen we beslist terug!

Ronald Sikking,
    21-8-2018

Een prima camping van reuze aardige en behulpzame Nederlanders. De camping heeft veel faciliteiten, o.a. zwembadje, fietsen, jeu de boules baan, kinderspeeltuin met trampoline, kleine supermarkt, vriezer voor koelelementen en een gezellige gezamenlijke uitstekend geoutilleerde keuken. Prima snelle hap verkrijgbaar. Goede uitvalbasis voor wandelingen e.d.

Prachtig appartement!

Mirjam,
    14-8-2018

Wij waren hier in de zomermaanden, de omgeving is ook dan erg mooi.

Het is een prachtig appartement, gezellig ingericht, goed uitgeruste keuken. Een bovenverdieping met drie slaapkamers. Eigen parkeerplaats in de garage beneden. De bedden waren van mindere kwaliteit dan de rest van de meubels. Helaas konden we niet buiten zitten.

De koeien en schapen liepen om het appartement heen, erg gezellig.

Fantastisch, kom zeker nog een keer terug!

Carlo,
    12-8-2018

Gastvrij ontvangen door de eigenaresse. Is zowel een doorreis camping/hytter als een langer verblijf camping/hytter. Hytter sfeervol en compleet ingericht. Er is ook van alles te doen in de omgeving. Het berenpark is een aanrader. Door het warme weer was het water in het zwembadje helaas groen, maar we konden gelukkig wel zwemmen in de naast liggende rivier.

Gastvrij

Hans,
    11-8-2018

Vriendelijke ontvangst. Fijne en schone hytte. Prima sanitair. Aanrader voor de rondtrekkers door Noorwegen.

Prima uitvalsbasis, mooi uitzicht

Evi,
    6-8-2018

Prachtig appartement. Voorzien van alle gemakken, inclusief een eigen wasmachine. Wij hadden een balkon. Ligging is mooi qua uitzicht, maar in de zomer krijg je sterk een verlaten-skigebied-gevoel. Voor de kinderen is er geen speelplek of zo op of rond de appartementen. Wel een leuk zwembad met sauna en mooie fitnessruimte. In 6-8 minuten rijden ben je in Geilo. Als uitvalspunt voor activiteiten is het een prima accommodatie. Goede, snelle wifi.