• Type accommodatie

Reviews over accommodaties in Buskerud

Middelgroot vrij gelegen appartementencomplex

Esther van der Kooi
    7-2-2017

Rustig gelegen complex, ong. 6km buiten skigebied Hemsedal, in dorpje Ulsak. Wij hadden app. 70, op de eerste etage. Ruim opgezet. Interieur was keurig. Badkamer het mooist, lekkere douche, ruime wastafel en.... vloerverwarming, heerlijk!. Keuken prima, vaatwasser, oven, diepvries, 4 pitten, allerlei pannen en borden. Schuin tegenover is er een supermarkt, de Kiwi. Kun je prima boodschappen halen, is van 7-23u open. Alles is er wel duur, maar dat is overal in Noorwegen zo.

goede doorreiscamping,

toviloro
    3-7-2016

dit is een goede doorreiscamping als je in de avond van de ferry in Oslo aankomt, Is duidelijk een camping met veel vaste plekken ,weinig camper/caravanplekken staat wel goed aangegeven langs de E16,

mooie plek met stroom,( geen eurostekker)

douchen tegen betaling van 10 kr.

receptie is helemaal achterin op de camping wat niet zo handig is, Anwb CC card

grandioos

Henk
    17-1-2016

prachtig huisje waar alles in zat tot aan een sauna toe. ligging was heel mooi

Ruim hotel centraal op de Hardanger hoogvlakte

greetenluc
    8-7-2015

Hotel Dr. Holms is een tamelijk groot hotel, waarschijnlijk het grootste gebouw in de kleine gemeente Geilo. Het ligt centraal, dicht bij de befaamde spoorlijn Oslo-Bergen, met rondom skigebieden. In de zomer zijn er fantastische wandelmogelijkheden op het Hardanger hoogplateu.

De kamer, met uitzicht op het dal, was ruim met een grote badkamer met lekker verwarmde vloer. In de zomer kan het er erg warm worden als de zon de ganse dag binnenschijnt.

De wifi-internetverbinding is gratis en werkt prima.

Het restaurant is een beetje gedateerd en kan een opknapbeurt best gebruiken. Het eten in buffetvorm was gewoon goed, maar volgens andere gasten, met weinig afwisseling. De service was beleefd en correct.

Voor de deur zijn slechts enkele parkeerplaatsen. 100 meter verder is wel ruime parkeergelegenheid.

Fantastisch hotel

Kallaanka
    21-9-2014

Door ongeval met de auto hier terecht gekomen. Werden fantastisch opgevangen door de receptie met vooral veel aandacht voor de kinderen. Hebben in het hotel genoten van het ontbijtbuffet, dinerbuffet en de spa/zwembad voorzieningen. De omgeving is één groot outdoorparadijs. Mooie familiekamer, inclusief badjassen en slippers.

Buskerud scoort een 7,8 uit 10, op basis van 106 reviews