vakanties Buskerud

Reviews over accommodaties in Buskerud

Klein wintersportpark met mooie appartementen

Familie van der Poort, 4-8-2016

We zijn 4 dagen in Geilo op Havsdalsgrenda geweest.

Het park is erg op wintersport gericht en een beetje kaal. Meteen aan de piste, mooi gelegen. Mooie accommodatie, modern, verzorgd, wat klein, maar zeker de moeite waard. Fijn dat er een binnen zwembad is en vriendelijk personeel bij de receptie. Ook voldoende toeristische informatie aanwezig.. Zelfs op Nederlanders gericht, die je hier zeker tegen zult komen.

We zijn via de loipe naar beneden gegaan naar het dorp, hebben het Sommerpark bezocht met onze jongens van 12 en 14 (via kabelbaan heb je prachtig uitzicht) en zijn naar Prestholtseter gegaan om de wandeling naar de top te maken. Pittige klim.

Voor ons was het goed om daarna weer verder te trekken gezien het regenachtige weer. We hadden op de heenreis de Hardangervidda en Hardangerfjord al gezien en ook Flam (wat van hieruit goed te doen is), hadden we reeds bezocht. Je kunt hier daarnaast ook nog volop wandelen op de uitgestrekte vlaktes of rond het meer.

goede doorreiscamping,

toviloro, 3-7-2016

dit is een goede doorreiscamping als je in de avond van de ferry in Oslo aankomt, Is duidelijk een camping met veel vaste plekken ,weinig camper/caravanplekken staat wel goed aangegeven langs de E16,

mooie plek met stroom,( geen eurostekker)

douchen tegen betaling van 10 kr.

receptie is helemaal achterin op de camping wat niet zo handig is, Anwb CC card

grandioos

Henk, 17-1-2016
    prachtig huisje waar alles in zat tot aan een sauna toe. ligging was heel mooi

Ruim hotel centraal op de Hardanger hoogvlakte

greetenluc, 8-7-2015

Hotel Dr. Holms is een tamelijk groot hotel, waarschijnlijk het grootste gebouw in de kleine gemeente Geilo. Het ligt centraal, dicht bij de befaamde spoorlijn Oslo-Bergen, met rondom skigebieden. In de zomer zijn er fantastische wandelmogelijkheden op het Hardanger hoogplateu.

De kamer, met uitzicht op het dal, was ruim met een grote badkamer met lekker verwarmde vloer. In de zomer kan het er erg warm worden als de zon de ganse dag binnenschijnt.

De wifi-internetverbinding is gratis en werkt prima.

Het restaurant is een beetje gedateerd en kan een opknapbeurt best gebruiken. Het eten in buffetvorm was gewoon goed, maar volgens andere gasten, met weinig afwisseling. De service was beleefd en correct.

Voor de deur zijn slechts enkele parkeerplaatsen. 100 meter verder is wel ruime parkeergelegenheid.

Fantastisch hotel

Kallaanka, 21-9-2014
    Door ongeval met de auto hier terecht gekomen. Werden fantastisch opgevangen door de receptie met vooral veel aandacht voor de kinderen. Hebben in het hotel genoten van het ontbijtbuffet, dinerbuffet en de spa/zwembad voorzieningen. De omgeving is één groot outdoorparadijs. Mooie familiekamer, inclusief badjassen en slippers.
Buskerud scoort een 8 uit 10, op basis van 107 reviews