Hovden i Setesdal

Vakantie in Hovden i Setesdal

We hebben een aantal aanbieders voor Hovden i Setesdal voor je op een rij gezet:

Buro Scanbrit
Buro Scanbrit

Reviews over Hovden i Setesdal

• 7Thea17-08-2014

Mooie omgeving

Genoeg wandelpaden en skilift in omgeving. Wij waren hier in de zomer en troffen slecht weer, regen dus. Op de zonnige momenten wel wezen wandelen. Naar de stuwdam geweest. Centrum klein met enkele winkels. Er is ook een zwembad.

• 7Zorg voor natuur
    • 4Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in augustus 2014

• 7Wendy02-09-2013

Rustig dorpje, weinig bijzonders

Geen groot dorp, wel een supermarkt.

• 8Sfeer in stad

Gereisd met partner in juli 2013

• 7Carla de Boer23-07-2013

Mooie plek

Kunstmatig dorp echt op de toerist gebouwd. Vooral de winter toerist heb ik het idee. Er is een museum, een souvenirs winkel, supermarkten een vvv, bank een café en veel overnachtings mogelijkheden.

• 7Sfeer in stad

Gereisd met partner in juni 2013

• 8fam_klaver17-12-2012

Prachtige natuur!

We waren in augustus, het dorpje Hovden was uitgestorven. Natuur bij Setesdal is mooi!

augustus 2006

• 8paul20-08-2012

Gemoedelijk dorp

Er is niet veel voor in de zomer, maar toch is het gezellig. Typisch noors wintersportdorpje. Het strandje is leuk, met gratis trampolines. Gratis klein vikingopschravingen-museum. Je kan veel wandelingen maken, o.a. op de berg. Fietstochten zijn pittig (vooral met de kinderfietsen gehuurd bij plaatselijke vvv), zelfs de blauwe route is zwaar. Eten bij restaurant Foor for your mood is erg lekker.

• 8Sfeer in stad
    • 7Uitgaanslevenn

juli 2012

• 7Erna11-08-2012

Klein dorpje

Klein dorpje met 2 supermarkten, een aantal restaurants en een aardig zwembad. Het is wel vooral gericht op wintersport. Een werknemer van een restaurant vond het zomers erg saai, in de winter was het veel beter. In de omgeving is genoeg te doen, vooral actieve dingen.

• 7Sfeer in stad

augustus 2012

• 7saroes04-08-2012

Wintersportplaatsje

Wij waren hier 5 dagen, de omgeving is schitterend.

• 6Uitgaanslevenn

juli 2012

• 8Conny21-05-2012

prachtig wandelgebied

In Hovden i Setesdal kun je prachtig gaan wandelen in de schitterende natuur die je hier omringd. Routes zijn te verkrijgen bij de VVV en beslist de moeite waard om te lopen.

Gereisd met partner in juli 2002

• 6Pris04-09-2011

Groot huisje met veel luizen

Het huisje is oud, maar wel erg ruim. Het huisje was redelijk schoon, maar ik zag daar toch wat hele kleine beestjes. Een dag daarna waren onze buren vertrokken...het bleek dat ze verhuisd waren naar een ander huisje vanwege het ongedierte. Ik heb de hele kleine beestjes min of meer genegeerd, onze kinderen hadden immers nooit luizen gehad, dus ik had ook geen idee dat ik inmiddels wat luizen had gezien. En ja hoor, net terug in Nederland....begon het luizen festijn..... Ik vrees dat onze buren ook thuis zijn gekomen met een luizen festijn, bah bah bah.

• 9Sfeer in stad
    • 5Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

augustus 2011

• 5J.P. de Jonge31-07-2010

1e keer viel tegen, 2e keer veel beter

We hebben 2 keer 2 nachten doorgebracht in een hut (heen- en terugreis). De indruk bij aankomst is armoedig: de camping is rommelig, het gras niet gemaaid en de paden zijn slordig. er staan overal caravans, en soms liggen er half omgetrokken gebouwtjes. De kinderen vonde het geweldig, want ze konden in de rivier dammetjes bouwen. De 2e keer zijn we dirct naar het VVV gegaan en die attendeerden ons op het strandje: dat was gewledig: je kon daar zwemmen, volleyballen, basketballen, kanoen, roeien, waterfietsen en er was een kiosk waar ke van alles kon kopen. Ook waren er toiletten. Dus hebben we een hele leuke dag gehad. Eventueel kon je ook uitstekend terecht voor mooie bergwandelingen. Bij het 2e bezoek hebben we onze hut (van 16m2 laten opgraden en hadden we ineens een 12 persoons huis met stromend water, zelfs een houtkachel, een douche, een toilet en heerlijke bedden! De grote wasmachine kon je gratos gebruiken, dat was erg fijn! Een drooglijntje en knijpers moet je zelf meebrengen

• 7Omgeving
    • 6Uitgaanslevenn