Sorteren

Reviews over accommodaties in Aust-Agder

Onze eerste ontmoeting met de camping in Noorwegen

Noor
    19-8-2017
    Onze eerste camping in Noorwegen en gelijk ook de leukste. Wij zaten in een hut, zonder sanitair. Het sanitair is miniem op de camping, maar de camping is niet groot, dus ik heb niet hoeven wachten op de douche, die overigens lekker warm was.De hut was netjes, en de bedden sliepen goed.In de hut bevond zich ook nog een kacheltje, gewoon fijn! De aardige, Nederlandse, eigenaar kan je veel vertellen over de omgeving en over zijn edelstenen en slijperij. Er is een overdekt terras bij de keuken, waar je kunt zitten, koken en gebruik kunt maken van de bbq. Door het slechte weer hebben we hier zeker gebruik van gemaakt. In de avond is de eigenaar te vinden in zijn slijperij, leuk om te zien.Hij heeft ook een winkel / cq. receptie, waar je sieraden kunt kopen. Wij hebben in de buurt het elanden-park bezocht ( Grendi). Als we weer naar Noorwegen trekken, zullen we deze camping zeker aan doen.

Rustig park in een mooie omgeving

Arco
    29-8-2015

Het rustige park bied 9-persoons vakantiewoningen in een goede staat. De huisjes zijn wel wat saai ingericht maar dit komt ook wel omdat ze erg groot zijn. Intussen zijn alle werkzaamheden die de afgelopen jaren in de omgeving plaatsvonden klaar en is er weer uitzicht op de natuur en de bergen. Aanrader is wel om in het seizoen te gaan wanneer je er ook dingen wil ondernemen. Het zomerseizoen duurt hier namelijk erg kort. Wij kwamen aan 2 dagen na het einde van het seizoen en er was niets anders meer te doen dan wandelen. Iets wat wij trouwens niet erg vonden.

De huisjes liggen vrijwel allemaal aan een rivier welke in droge tijden ideaal is voor kinderen maar in een nat jaar zoals nu staat deze rivier erg vol en stroomt behoorlijk hard. Het lijkt ons dan gevaarlijk om je kinderen in te laten spelen.

Op het park en in het huisje heb je overal zeer goed gratis wifi bereik.

Aust-Agder scoort een 7,5 uit 10, op basis van 60 reviews