Reviews over accommodaties in Aust-Agder

Mooi

Frank Dielissen, 11-8-2017

Kleine huttengemeenschap op een berg tegen een meer aan.Erg leuke hutjes en mooi schoon.

Een erg hartelijke ontvangst met een gratis bakkie koffie voor ieder van het gezin en kind een ijsje.

Ook veel info over de omgeving gekregen en tips voor ons vervolg.

Enigste jammer is dat je alleen contant moet betalen en niet kunt pinnen.

Al met al een echte aanrader.

Rustig park in een mooie omgeving

Arco, 29-8-2015

Het rustige park bied 9-persoons vakantiewoningen in een goede staat. De huisjes zijn wel wat saai ingericht maar dit komt ook wel omdat ze erg groot zijn. Intussen zijn alle werkzaamheden die de afgelopen jaren in de omgeving plaatsvonden klaar en is er weer uitzicht op de natuur en de bergen. Aanrader is wel om in het seizoen te gaan wanneer je er ook dingen wil ondernemen. Het zomerseizoen duurt hier namelijk erg kort. Wij kwamen aan 2 dagen na het einde van het seizoen en er was niets anders meer te doen dan wandelen. Iets wat wij trouwens niet erg vonden.

De huisjes liggen vrijwel allemaal aan een rivier welke in droge tijden ideaal is voor kinderen maar in een nat jaar zoals nu staat deze rivier erg vol en stroomt behoorlijk hard. Het lijkt ons dan gevaarlijk om je kinderen in te laten spelen.

Op het park en in het huisje heb je overal zeer goed gratis wifi bereik.

Aust-Agder scoort een 7,5 uit 10, op basis van 60 reviews