vakanties Aust-Agder

Reviews over accommodaties in Aust-Agder

Mooie camping

Irma,
    22-8-2018

Prachtige camping aan het Byglandsfjord. Voor campers verharde plekken met uitzicht op het fjord, met daarnaast een stukje grasveld. Het sanitair is zeer goed. Voor de kinderen is er veel te doen. Geen animatie, maar wel springkussens etc. Nadeel van deze camping is dat je niet makkelijk buiten de camping de hond uit kunt laten. Je loopt dan langs de drukke weg. Lopend naar het dichtsbijzijnde dorpje is ook niet echt prettig, langs die weg. Verder is het een heerlijke camping met prachtige uitzichten en rust.

Klein maar fijn!

Bram Wagemans,
    14-8-2018

Het is een kleine camping met staanplaatsen en een aantal hutten. De Nederlandse camping eigenaar heeft ook een edelstenenslijperij. Een man die je graag wat tips geeft over de regio en met passen en meten je een geschikt plekje op de camping geeft. Het sanitair is schoon en in beperkte maten aanwezig. Wachten op je beurt en geniet van de stilte. Het is gelegen aan de bosrand. Op aanraden van de eigenaar in de avonduren een ritje gemaakt richting Gautestad. Op de terugweg een eland gespot in een weiland. Ook herten en bevers kun je er regelmatig treffen. Maar de uitzichten over de meertjes is ook prachtig.

Super!

Saskia,
    4-8-2018

Ruime, schone huisjes. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. Eigenaar is erg aardig. Let wel op de openingstijden van de receptie. Na openingstijd ligt de sleutel in de brievenbus bij de receptie. Erg aangenaam verblijf.

komen zeker nog eens terug!

Ari,
    22-7-2018

Leuke kleine camping met zeer vriendelijke eigenaar die graag een praatje maakt, en veel heeft te vertellen over het gebied, erg leuk.

We komen hier zeker nog eens weer als we in Noorwegen zijn.

Fijne camping met kleine aandachtspuntjes

Fam. Vergouwen,
    18-7-2018

Wij hebben een week geboekt in een zes persoons huisje. De huisje waren netjes verzorgd, met complete uitrusting in de keuken. Boven de slaapkamers misschien wat klein maar prima te doen. Vrij drukke camping, maar met kinderen zeker ontzettend leuk. Het zwembad en het strandje waren fijn! Beperkte winkel op de camping, wie hier een maaltijd uit kan halen is zeker knap. Voor eenvoudig ontbijt en wat lekkers goed te doen. Hou rekening dat de dichtsbijzijnde supermarkt toch echt 12 km verderop ligt! De snackbar is geen aanrader, 45 minuten wachten op een frietje.. maar we hebben zeker een heel fijn verblijf hier gehad! Dicht bij Kristiansand en dyreparken, zeker leuk voor wat te ondernemen met de kids.