Sorteren

Reviews over Zoetermeer

Alles is er en is goed bereikbaar

D Blaauw
    19-4-2018
    Zoetermeer heeft een fijn centrum met vele winkels en eetgelegenheden. Makkelijk parkeren en de eerste 3 uur zijn gratis. De hotels zijn er goed en heel betaalbaar. Je bent zo in Den haag en aan de kust zowel met auto als met openbaar vervoer. Wij zijn naar de bioscoop geweest en er zijn Danscafés, muziekpodia, een casino, theater, bars.

Good

Hans
    18-3-2018
    Prima omgeving, Den Haag, strand redelijk dichtbij

Zoetermeer heeft een pracht winkelcentrum.

Sandra
    23-2-2017

Het winkelcentrum is vanaf Golden Tulip hotel binnen een kwartier te bereiken.

Een prima wandeling, naar allerlei soorten winkels en prima restaurants.

Ook met openbaar vervoer snel te bereiken.

Veelzijdig Zoetermeer

Ammef
    19-2-2017
    In Zoetermeer kan je van alles beleven, uitgaan, horeca, winkels en sport. Ook de natuur is zeer aantrekkelijk. En dat allemaal binnen makkelijk te overbruggen afstanden. Zoetermeer is goed bereikbaar per OV, maar ook de parkeervoorzieneingen zijn goed geregeld.

Voor mij gweldig

Janny van Dijk
    7-1-2017
    Neem eens de tijd om het oude dorp te bezoeken, sfeervol en leuke gelegenheden om iets te eten of te drinken. Op woensdag is er vaak een ( gratis ) lunchconcert in de oude kerk met zijn mooie Lohman orgel. Neem een kijkje in het plaatselijke museum, gelegen tussen het oude dorp en het stadshart, meteen een mooie wandeling. Vanaf het station loop je zo naar het Westerpark met zijn mooie wandelpaden. Naast Snowworld fiets of loop je zo in het Buitenpark en dan door het poldergebied. Kortom, Zoetermeer heeft heel wat te bieden.
Zoetermeer scoort een 7,8 uit 10, op basis van 79 reviews