Reviews over Zoetermeer

Een echte aanrader!

Hilde Offermans
    14-10-2018

Mooi ingerichte en ruime kamer, alle voorzieningen, grote badkamer, lekker en uitgebreid ontbijt (misschien verse fruitsla voorzien), lekker eten, gezellig restaurant en bar...maar vooral de gastvrijheid en vriendelijkheid van het personeel heeft ons enorm bekoord. Ook toplocatie, vlakbij trein- tram- en busstation. Een echte aanrader!

Proper Hotel, zéér gunstig gelegen!

Anja
    7-10-2018

Zeer proper Hotel, vlakbij tram- en treinstation gelegen.

Alles positief ervaren, vond het alleen jammer dat de kamer zo klein was.

Fijn hotel

Sylvia
    30-9-2018

Wij hadden een diner arrangement met verblijf in een comfortkamer. Ruime kamer, goede bedden. Wel inloopdouche, geen regendouche. Geen kussens in de vensterbank (Staat wel vermeld) Diner bleek een verrasssingsmenu. Geen keus, te weinig voor een doorsnee eter. Wat frites erbij was wel prettig geweest. Ontbijt daarentegen was zeer uitgebreid. De ligging van het hotel is prima, goed bereikbaar en het openbaar vervoer om de hoek.

Goed hotel . Heerlijk onbijt

Angelique
    16-9-2018

Mooi hotel. Vriendelijk personeel

Heel mooi hotel met een uitstekende ligging

Lilian Stijnen
    28-8-2018

Dit is een zeer goed hotel met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel

Ook een groot voordeel van dit hotel is dat het heel kort bij het station van Zoetermeer ligt je komt de stations ruimte uit en je loopt als het ware het hotel binnen

Zoetermeer scoort een 7,7 uit 10, op basis van 81 reviews