1.025

Reviews over accommodaties in Zuid-Holland

Super

Luc,
    14-12-2018

Mooie ruime villa met prima uitrusting.

Rustige omgeving dicht bij zee.

Kenny Hauben,
    13-12-2018

Wij gingen met de familie (8 personen, waaronder 1baby en 2 kinderen van 6 en 8 jaar) het weekend van 16/11 tot 19/11 naar Port Zelande. We kregen cottage 688 toegewezen. Het huisje was ruim genoeg en proper. Na een korte wandeling langs het water waren we bij het zwembad. De kinderen (en stiekem ook de ouderen) vonden de wildwaterbaan en glijbanen geweldig! Voor onze baby was er dan weer een baby badje en de nodige voorzieningen (park, micro, verzorgingstafel, grotere kleedkamerhokjes). We zijn ook een aantal keer gaan uiteten (evergreen en grand cafe). Zowel het ontbijt als avondeten was in orde. Voor de kids was er daarnaast genoeg te doen met optredens en spelletjes. Het park is goed gelegen voor een wandeling naar de zee. Een extra leuk iets in deze periode was het huis van sinterklaas: de kinderen vonden het super! Kortom: proper, veel te beleven, goed gelegen... een echte aanrader!!!

Goede prijs/kwaliteit

Bert,
    13-12-2018

Rustig gelegen. Schoon. Sfeervol.

Het was een fantastische ervaring.

J Schuller de Bruijn,
    13-12-2018

Bij aankomst wordt je vriendelijk ontvangen en krijg je duidelijke uitleg over wat er te doen is op het schip. Wij hadden een diner en een overnachting geboekt dat is prima bevallen.

Het was een leuk nachtje weg in eigen stad

Dunja,
    12-12-2018

Een leuk nachtje weg met vrienden in eigen stad. De kamer was top, het eten super en de bediening goed.

Helaas waren er een hoop plekken gereserveerd voor groepen dus weinig plek in de bar om te kunnen zitten. Dat was echt een minpunt en totaal niet klantvriendelijk. Voor de rest was het een leuke ervaring.