• Type accommodatie

• Waardering

Reviews over Wassenaar

Een gezellige binnenstad.

Hans, 27-1-2018
    Goede winkelvoorziening en goede restaurants.

Verrassend gezellig en mooi dorp!

Eleonore, 18-7-2017

We wisten niet goed wat we konden verwachten van Wassenaar, maar we waren zeer positief verrast!Het is een mooi groen dorp.De winkelstraat is gezellig met veel winkeltjes, terrasjes en mooie hangers met bloemen.

Aan het eind van de winkelstraat kom je op een mooi groen pleintje met een mooie kerk en een aantal mooie oude huizen.Als ik een tip mag geven maak dan een mooiere website met meer foto's van het dorp en van de landgoederen.Ook een promotiefilmpje op youtube zou goed zijn, dan krijg je een beeld van hoe mooi Wassenaar is.

Meer wegwijzerbordjes in het centrum zou ook handig zijn, zodat je alle bezienswaardigheden makkelijker kan bekijken.

Leuk dorpje

Faimilie Van Hove, 7-7-2017
    Dit dorpje is bijzonder charmant: waar we eerst vooral gingen voor de plaatselijke supermarkt, bleek Wassenaar na een kleine rondrit een bijzonder charmant dorpje te zijn

wassenaar is een leuk stadje

giesbert, 12-5-2017

het leuke van wassenaar is dat het zo groen is. overal lanen met statige hoge bomen waaraan mooie grote villa's staan.

het centrum is leuk en gezellig, we hebben hier na een verblijf in het hotel nog de hele middag vertoefd en lekker gegeten bij restaurant broeders, zalige spareribs.

Mooi hotel met ruime kamer, prachtig gelegen.

Leo Dadziak, 21-2-2017
    Chique ogend gebouw, prachtig gelegen tussen Wassenaar dorp en een statige villawijk. Ideale uitvalsbasis om Den Haag, Scheveningen, Katwijk, Noordwijk, Leiden en Delft te bezoeken. Dat kan zelfs per fiets. We zijn er maar kort geweest, dus we hebben geen nadelen kunnen ontdekken. We gaan zeker nog eens terug in een mooi-weer-periode.
Wassenaar scoort een 8,2 uit 10, op basis van 255 reviews