Reviews over Wassenaar

Heerlijk ontspannen verblijf

Geoffry,
    30-11-2018

Mooie en rustige omgeving. Ideaal voor wandelaars. Goede service en mooi ingericht hotel. Heerlijk bed en geweldige douche.

Heerlijk.

Bernardine,
    28-11-2018

Het hotel ligt op loopafstand van het strand, tussen de duinen. We hadden een prima kamer met een heerlijk bed. Het personeel is erg vriendelijk.

Een pracht hotel middenin de duinen van Wassenaar.

Hans van Vliet,
    28-11-2018

Een mooi hotel in een prachtige omgeving - middenin de duinen van Wassenaar.

Heerlijk!

Davidse,
    27-11-2018

Een fijn hotel met uitermate vriendelijke en service gerichte medewerkers! Goede keuken voor ieder wat wils! Verschillende keren overnacht en gedineerd goede kamers en bedden, goed ontbijt, kortom voor mensen die geen hypermodern hotel wensen maar service en kleinschaligheid nog weten te waarderen!!

Ouwe sjiek.

Wim,
    27-11-2018

De grond van de parkeerplaats zit vol kuilen. Heel handig in het donker. De juffrouw achter de balie is heel aardig en laat ons na voorafgaand bericht eerder inchecken. Onze kamer heeft twee badkamers, waarvoor wel extra betaald moet worden: één met bad en toilet en één met douche en invalidentoilet. Met een handgreep die ver van de douche is bevestigd en niet een onder de douche voor mensen die niet mindervalide zijn. Hoewel dit op papier een 4-sterrenhotel is, zijn er geen koffie- en theefaciliteiten. In het hek zit geen opening, waardoor je moet omlopen om bij de bushalte te komen. Bij het diner moesten we al 25 minuten wachten op een eenvoudig voorgerecht. Het hoofdgerecht was minimaal. Tijdens het ontbijt, met een stuurse serveerster, blies iemand, met gehoorbeschermers, van een hoveniersbedrijf de bladeren bij de ontbijtzaal en de gasten zonder gehoorbeschermers weg en ging vervolgens op de rest van het terrein aan het werk.

Wassenaar scoort een 8,2 uit 10, op basis van 258 reviews