Reviews over Wassenaar

Relax en goed te vertoeven.

Cor Faessen
    11-8-2018

Wassenaar zelf is een zeer rustige omgeving en weinig te beleven. Perfect zijn de fietsroutes die leiden door het stilte gebied. Ligt centraal en je kunt makkelijk m.b.v. de mooi aangelegde fietsroutes door de duinen naar Den - Haag - Scheveningen of naar Katwijk fietsen. De kust van wassenaar is relax en fijn vertoeven.

Het was duur maar gezellig

Mick
    10-5-2018

Het was er wel gezellig en er waren veel

winkels alleen sommige dingen waren het niet waard voor zulke hoge prijzen maar voor de rest waren er veel bekende merken en Er hangt een leuke sfeer en we hebben trouwens nog niet alles gehad hoor en nu over de omgeving er is een strand maar het is iets te ver om bij het water te komen

Een gezellige binnenstad.

Hans
    27-1-2018

Goede winkelvoorziening en goede restaurants.

Verrassend gezellig en mooi dorp!

Eleonore
    18-7-2017

We wisten niet goed wat we konden verwachten van Wassenaar, maar we waren zeer positief verrast!Het is een mooi groen dorp.De winkelstraat is gezellig met veel winkeltjes, terrasjes en mooie hangers met bloemen.

Aan het eind van de winkelstraat kom je op een mooi groen pleintje met een mooie kerk en een aantal mooie oude huizen.Als ik een tip mag geven maak dan een mooiere website met meer foto's van het dorp en van de landgoederen.Ook een promotiefilmpje op youtube zou goed zijn, dan krijg je een beeld van hoe mooi Wassenaar is.

Meer wegwijzerbordjes in het centrum zou ook handig zijn, zodat je alle bezienswaardigheden makkelijker kan bekijken.

Leuk dorpje

Faimilie Van Hove
    7-7-2017

Dit dorpje is bijzonder charmant: waar we eerst vooral gingen voor de plaatselijke supermarkt, bleek Wassenaar na een kleine rondrit een bijzonder charmant dorpje te zijn

Wassenaar scoort een 8,2 uit 10, op basis van 258 reviews