Wassenaar

We hebben een aantal aanbieders voor Wassenaar voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Wassenaar voor je op een rij gezet:

Reviews over Wassenaar

Gemoedelijk plaatsje, fijne sfeer en uitstraling!

Muriël,
    2-3-2019

Blij verrast door Wassenaar! Een gemoedelijke centrum, leuke hoofdstraat met zicht op kerk! Frisse, lichte en gezellige uitstraling. Rustig en prettig sfeertje. Paar leuke winkeltjes naast de grotere ketens en voldoende eetgelegenheid. Wij hebben heerlijk tapas gegeten bij MeGusta voor een prima prijs! Wij verbleven in Hotel Duinoord en dan is de combi van strand en Wassenaar centrum bezoeken een hele fijne! Maar verder is Wassenaar niet heel groot dus puur Wassenaar bezoeken om Wassenaar, dan ben je redelijk snel uitgekeken! Maar al met al een leuk plaatsje!

Gereisd met partner in maart 2019

Fantastisch.

Bernard Warmerdam,
    12-1-2019

Van 8-10 januari hotelarrangement voor twee personen in Fletcher Boutique Hotel te Wassenaar. Als Voorschotenaren bekend met de omgeving. Voor wie van natuur, duinen, strand en zee houdt is dit een aanrader. Centrum van Wassenaar doet gezellig aan. Goede uitvalsbasis naar andere gelegenheden.

Gereisd met partner in januari 2019

Relax en goed te vertoeven.

Cor Faessen,
    11-8-2018

Wassenaar zelf is een zeer rustige omgeving en weinig te beleven. Perfect zijn de fietsroutes die leiden door het stilte gebied. Ligt centraal en je kunt makkelijk m.b.v. de mooi aangelegde fietsroutes door de duinen naar Den - Haag - Scheveningen of naar Katwijk fietsen. De kust van wassenaar is relax en fijn vertoeven.

Gereisd met partner in juli 2018

Het was duur maar gezellig

Mick,
    10-5-2018

Het was er wel gezellig en er waren veel

winkels alleen sommige dingen waren het niet waard voor zulke hoge prijzen maar voor de rest waren er veel bekende merken en Er hangt een leuke sfeer en we hebben trouwens nog niet alles gehad hoor en nu over de omgeving er is een strand maar het is iets te ver om bij het water te komen

Gereisd met vrienden in april 2018

Verrassend gezellig en mooi dorp!

Eleonore,
    18-7-2017

We wisten niet goed wat we konden verwachten van Wassenaar, maar we waren zeer positief verrast!Het is een mooi groen dorp.De winkelstraat is gezellig met veel winkeltjes, terrasjes en mooie hangers met bloemen.

Aan het eind van de winkelstraat kom je op een mooi groen pleintje met een mooie kerk en een aantal mooie oude huizen.Als ik een tip mag geven maak dan een mooiere website met meer foto's van het dorp en van de landgoederen.Ook een promotiefilmpje op youtube zou goed zijn, dan krijg je een beeld van hoe mooi Wassenaar is.

Meer wegwijzerbordjes in het centrum zou ook handig zijn, zodat je alle bezienswaardigheden makkelijker kan bekijken.

Gereisd met partner in juli 2017
Wassenaar scoort een 8,2 uit 10, op basis van 260 reviews