Sorteren

Reviews over Ter Heijde

say no more....

maria
    13-8-2018

Tja, ik kan maar 1x een verblijf invullen, maar 1000x aanraden. Ben hier al een aantal malen te gast geweest. Ik voel me er "thuis". De kamers zijn stuk voor stuk heerlijk, schoon en comfortabel, het is heerlijk rustig. Je kunt prima fietsen huren en van hier uit overal naar toe. Ik kom meestal niet verder dan de Pit (strandtent bij s Gravenzande) Maar je kunt ook naar den Haag fietsen, naar de zandmotor lopen. Natuurlijk kun je ook lekker op het strand blijven, siestaatje tussen de middag op je kamer (3 min van het strand) en s avond weer naar de zonsondergang gaan kijken.

Je kunt ook binnen blijven natuurlijk, ruimte zat, een heerlijke ruime gezellige zitruimte waar je kunt lezen, schrijven tekenen werken, alles kan en alles mag. Heb ik nog niks gezegd over de eigenaars: GE WEL DIG

Jammer eigenlijk dat ik deze lovende woorden van mezelf moet schrijven, wordt straks alleen maar lastiger om een kamer te boeken...

Goede ligging voor een paar dagen weg

Vakantie gast
    31-1-2018

Vriendelijk personeel eten is prima, kamers mogen wel een opknap beurt hebben hier en daar ontbreken wel wat kleine dingen. Kamer was niet heel schon bij aankomst.

Leuk weekendverblijf gehad

N.Roks
    21-1-2018

Leuk hotel voor een weekend weg.

Samen met mijn vriend een nachtje in dit hotel door gebracht. Prima kamer, sommige dingen kunnen iets beter of moeten opgeknapt worden zoals de gordijnen en de badkamer maar voor een weekendje is het goed te doen.

Wij hadden kamer nummer 105 en we vonden het bed echt heel groot, wat we super fijn vonden.

Leuke omgeving je bent binnen 2 minuten op het strand. Ook hebben we een uitstapje gemaakt naar Scheveningen en Delft.

Ontbijt hebben we erbij geboekt dit was ook zeker erg lekker.

Al met al een leuk verblijf voor een weekendje, langer zou ik niet voor kiezen.

Beslist géén 4 sterren hotel

Smoeza
    6-1-2018

De ligging is super, vlakbij zee.

Personeel vriendelijk behalve degene bij het ontbijt.

Kamers ongezellig, vieze vloer, gekke ongezellige verlichting, ramen openen niet goed. Alles verouderd.

Goede bedden, redelijke badkamer.

voor herhaling vatbaar

GP
    20-11-2017

Personeel is top wil alles voor je doen, kamers zijn goed, fantastische ligging vlak aan zee.

Het dorp Ter Heijde en Monster stellen niets voor, 1 cafe en geen restaurants.

Dus als je vertier zoekt moet je met de auto op pad, of naar het naastgelegen cafe de Viskeet.

Ter Heijde scoort een 7,3 uit 10, op basis van 69 reviews