Ter Heijde

Reviews over Ter Heijde

Hoop op een tweede keer

A.Riedel,
    21-4-2014

Heerlijke plek voor rustzoekers , je hoort hier geen verkeer , alleen de wind en vogels . Een echt stil strand , ver van de hectiek van Scheveningen en Kijkduin , het voelt zoals het vroeger op het strand was .

Gereisd anders in april 2014

Voor herhaling vatbaar..

H. Driessen,
    1-3-2013

Ons arrangement was een combinatie van een bezoek aan het Circus Theater in Scheveningen, en een hotel-overnachting in Ter Heijde.

Zeer zeker geslaagd, korte afstand van/naar Scheveningen, veel minder druk, en da's wel zo prettig.

Gemoedelijke plaats, vriendelijke bewoners

J Held,
    22-2-2013

We kwamen 's avonds aan met het ov en waren binnen 10 minuten in ons hotel. 's Ochtends op weg naar Den Haag zijn we vriendelijk door een bewoner naar de plaatselijke supermarkt verwezen. En ook daar vriendelijke mensen. Heel wat beter dan in een grote plaats als Den Haag, waar je idee krijgt dat in een supermarkt er 1 ' probleem' is, nl de aanwezigheid van klanten.

Gereisd met partner in januari 2013

zeer bijzondere plek

A. van Laar,
    9-2-2013

overnachten in de duinen en met de auto naar een buitenwijk van Den Haag en Rotterdam of vandaar met tram naar de centra te gaan en musea te bezoeken.

Bezocht: Museum Boijmans van Beuningen en Haags Historisch Museum.

Ter Heijde is nogal saai

R.J.S. de Vries,
    4-2-2013

De huisjes waar het hotel op uitkijkt zijn nogal treurig en er is niet veel te ontdekken,maar Den Haag is in de buurt en wij gingen in februari, niet de boeiendste maand van het jaar . We gingen vooal voor de zee en het strand dus dan zijn veel van bovengenoemde punten niet zo van belang.

Ter Heijde scoort een 7,3 uit 10, op basis van 69 reviews