vakanties Rotterdam

redelijk

gerrie te winkel,
    17-12-2018

het restaurant

was veel te duur voor de prijs

en de bediening was ronduit chaotisch

Magische verjaardagsweekend bij Het Marriott hotel

Aldina Delgado,
    17-12-2018

Super Lieve en attente , vriendelijke medewerkers , die je speciaal doen voelen !

De ideale uitvalshoek voor je

Uitstapjes!

Sfeervol en netjes !

Het was een fantastische ervaring.

J Schuller de Bruijn,
    13-12-2018

Bij aankomst wordt je vriendelijk ontvangen en krijg je duidelijke uitleg over wat er te doen is op het schip. Wij hadden een diner en een overnachting geboekt dat is prima bevallen.

Het was een leuk nachtje weg in eigen stad

Dunja,
    12-12-2018

Een leuk nachtje weg met vrienden in eigen stad. De kamer was top, het eten super en de bediening goed.

Helaas waren er een hoop plekken gereserveerd voor groepen dus weinig plek in de bar om te kunnen zitten. Dat was echt een minpunt en totaal niet klantvriendelijk. Voor de rest was het een leuke ervaring.

Fantastische ervaring, we gaan zeker nog één keer

François Hazen,
    12-12-2018

Fantastische ervaring, we hadden een iets duurdere hut / kamer maar was het geld zeker waard. (Zeer) vriendelijk en behulpzaam personeel. De rondleiding een echte aanrader, de gidsen zitten vol enthousiasme en passie, ze leiden u door het schip en slaan geen detail over.

1 minpuntje, tijdens ons verblijf waren er veel partijen waardoor de hotelgasten minder ruimte hadden qua vertier op het schip.

Rotterdam scoort een 8,6 uit 10, op basis van 742 reviews