Sorteren

Reviews over Rotterdam

Prachtige wereldstad

Rita
    10-6-2018
    Gezellige stad . Groot winkelcentrum met vele terrasjes en veel bezienswaardigheden, alles wel op loopafstand. Mooi centraal station. Grote haven.

Nico Carree
    1-5-2018

Onze overnachting met ontbijt op SS Rotterdam was erg goed. Diverse erg goede restaurants op Deliplein (Du Bac-Kwiezien)

Het uitzicht op de skyline en hotel New York is fantastisch!

Superstad!

conny
    30-4-2018
    Als fervent Rotterdamfan kom ik er ieder jaar. Dit keer met een vriendin die er nog niet eerder geweest was. Na een bezoek aan de Kunsthal [ons hoofddoel] zijn we doorgelopen naar het Park met daarin de Euromast. Vanwege het helaas slechtere weer hebben we een tripje naar boven bewaard voor een volgende keer. Langs de kades zijn we naar de Wilhelminapier gelopen en hebben we genoten van al het maritieme onderweg, havens, boten, bruggen. Daarna weer wat cultuur gesnoven en tot slot een kijkje in de Markthal. Altjd weer een feest zo'n dagje Rotterdam, er is zoveel te zien en te doen!

leuke trip met uitzondering van Fellinni

hans45
    20-4-2018
    hebben genoten van rondje rotterdam

Geweldig mooi voor iemand die Rotterdam houd.

Henk
    9-4-2018
    Ik vond het op mijn leeftijd gezien , de Maasboulevaard een hele belevenis. En dan is het werkelijk genieten daar. Jammer dat je voor een ijsje daar meer al vijf euro mag betalen. Verder genieten maar hoor, met het oude trams van het Trammuseum van de Ret.
Rotterdam scoort een 8,4 uit 10, op basis van 736 reviews