Sorteren

Reviews over Rotterdam

Geweldige stad!

Monique
    20-9-2018

Wij vinden Rotterdam een geweldige stad. De mensen zijn vriendelijk, de stad voelt veilig. Wij gaan graag nog een keer terug!

fantastisch

Wilma
    20-9-2018

Rotterdam heeft vele gezichten waardoor veel mensen zich hier op hun gemak voelen voor activiteiten of loungen.

Mooie streek

Gabriels Leon
    1-9-2018

Dagtrip naar Rotterdam gedaan. Heel fijn om er te fietsen en te wandelen.

In Rotterdam vind je alles.

Nijs-Vranken.
    4-8-2018

Rotterdam is ons tweede thuis. In deze wereldstad vind je alles wat je denkt nodig te hebben. Uitgebreid shoppen, lekker eten of chillen. Het kan allemaal.

Veel leuke dingen om te doen. De dierentuin Blijdorp, de foodhal, splashbus en vooral de Euromast.

Ga je de Erasmusbrug over kom je in een andere stad terecht. Hier overvalt je de rust en pracht van de skyline van Rotterdam. Ga je een beetje verder naar de SS Rotterdam dan ben je ook een kleine dag bezig. Het mooiste terras van de wereld vind je daar.

Rotterdam moet je gewoon doen.

Prachtige wereldstad

Rita
    10-6-2018

Gezellige stad . Groot winkelcentrum met vele terrasjes en veel bezienswaardigheden, alles wel op loopafstand. Mooi centraal station. Grote haven.

Rotterdam scoort een 8,4 uit 10, op basis van 740 reviews