vakanties Rotterdam

Reviews over Rotterdam

Fantastisch!

L. van Eldik,
    3-12-2018

We hebben genoten! We vonden het bijzonder om hier te mogen slapen. We hadden een geweldige kamer, diner en ontbijt was top en de medewerkers leggen je in de watten. We vonden ook het uitzicht vanaf de boot op de skyline van Rotterdam prachtig! Zeker in het donker. We waren nu met z'n tweeën, maar ik denk dat dit met kinderen ook een belevenis is. Aanrader!

Voor herhaling vatbaar!

C. Hilgers,

Goede ontvangst.

Prima kamer met goede sanitair.

Alleen was het prima grweest met extra stoel.

Het was fantastisch, zeer leuke belevenis

Maria Gomez,
    3-12-2018

Een ultieme belevenis, vol met historie, impressie en vriendelijk personeel. De kamer was mooi aangekleed en schone douche en toilet! Ideale ligging voor als je Rotterdam centrum in wilt met auto of openbare vervoer (water taxi) of regulier vervoer.

Heel centraal gelegen en toch lekker rustig.

Hilde Volk,
    2-12-2018

Heel centraal gelegen en toch lekker rustig. Hele fijne ruime hotelkamer met lekkere bedden en prachtige badkamer. Alle bezienswaardigheden in de buurt.

Geweldig

Michel Coen,
    2-12-2018

We hebben echt genoten van ons verblijf op de ss Rotterdam.

De rondleiding is zeker de moeite waard om mee te starten.

Ruime kamers, lekkere keuken, ontbijt, lunch en dinner.

Heel vriendelijk personeel.

High tea is ook een aanrader.

Perfecte ligging, parkeren voor de deur. Makkelijk om met de watertaxi te vertrekken naar het mooie Rotterdam in de stad.

Rotterdam scoort een 8,6 uit 10, op basis van 742 reviews