Rotterdam

We hebben een aantal aanbieders voor Rotterdam voor je op een rij gezet:

vakanties Rotterdam

We hebben een aantal aanbieders voor Rotterdam voor je op een rij gezet:

Reviews over Rotterdam

Super citytrip zo dichtbij.

Annick,
    5-12-2018

Veelzijdige ,trendy ,gezellige stad! Alles op wandelafstand. Boottocht op Maas,Euromast, de markthal ,de koopgoot, de oude haven,kubuswoningen.... Waar nieuwe en oude architectuur elkaar ontmoeten. Er is zoveel te bezoeken ... Zeer aangename en veilige stad. Wij komen zeker terug.

Gereisd met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Gezellig dagje uit

Niki,
    2-12-2018

Drukke stad, maar heerlijk om te winkelen. Je vind hier alles wat je nodig hebt. 'savonds lekker gegeten in de Witte de Withstraat bij Bazar, en nog wat gedronken bij de Witte aap. Gezellige mensen die Rotterdammers!

Gereisd met vrienden in juni 2018

In Rotterdam vind je alles.

Nijs-Vranken.,
    4-8-2018

Rotterdam is ons tweede thuis. In deze wereldstad vind je alles wat je denkt nodig te hebben. Uitgebreid shoppen, lekker eten of chillen. Het kan allemaal. Veel leuke dingen om te doen. De dierentuin Blijdorp, de foodhal, splashbus en vooral de Euromast. Ga je de Erasmusbrug over kom je in een andere stad terecht. Hier overvalt je de rust en pracht van de skyline van Rotterdam. Ga je een beetje verder naar de SS Rotterdam dan ben je ook een kleine dag bezig. Het mooiste terras van de wereld vind je daar. Rotterdam moet je gewoon doen.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Superstad!

conny,
    30-4-2018

Als fervent Rotterdamfan kom ik er ieder jaar. Dit keer met een vriendin die er nog niet eerder geweest was. Na een bezoek aan de Kunsthal [ons hoofddoel] zijn we doorgelopen naar het Park met daarin de Euromast. Vanwege het helaas slechtere weer hebben we een tripje naar boven bewaard voor een volgende keer. Langs de kades zijn we naar de Wilhelminapier gelopen en hebben we genoten van al het maritieme onderweg, havens, boten, bruggen. Daarna weer wat cultuur gesnoven en tot slot een kijkje in de Markthal. Altjd weer een feest zo'n dagje Rotterdam, er is zoveel te zien en te doen!

Gereisd met vrienden in april 2018

Geweldig mooi voor iemand die Rotterdam houd.

Henk,
    9-4-2018

Ik vond het op mijn leeftijd gezien , de Maasboulevaard een hele belevenis. En dan is het werkelijk genieten daar. Jammer dat je voor een ijsje daar meer al vijf euro mag betalen. Verder genieten maar hoor, met het oude trams van het Trammuseum van de Ret.

Gereisd met partner in augustus 2017
Rotterdam scoort een 8,6 uit 10, op basis van 742 reviews