• Type accommodatie

• Waardering

Sorteren

vakanties Rotterdam

Reviews over Rotterdam

In Rotterdam vind je alles.

Nijs-Vranken.
    4-8-2018

Rotterdam is ons tweede thuis. In deze wereldstad vind je alles wat je denkt nodig te hebben. Uitgebreid shoppen, lekker eten of chillen. Het kan allemaal.

Veel leuke dingen om te doen. De dierentuin Blijdorp, de foodhal, splashbus en vooral de Euromast.

Ga je de Erasmusbrug over kom je in een andere stad terecht. Hier overvalt je de rust en pracht van de skyline van Rotterdam. Ga je een beetje verder naar de SS Rotterdam dan ben je ook een kleine dag bezig. Het mooiste terras van de wereld vind je daar.

Rotterdam moet je gewoon doen.

Prachtige wereldstad

Rita
    10-6-2018

Gezellige stad . Groot winkelcentrum met vele terrasjes en veel bezienswaardigheden, alles wel op loopafstand. Mooi centraal station. Grote haven.

Nico Carree
    1-5-2018

Onze overnachting met ontbijt op SS Rotterdam was erg goed. Diverse erg goede restaurants op Deliplein (Du Bac-Kwiezien)

Het uitzicht op de skyline en hotel New York is fantastisch!

Superstad!

conny
    30-4-2018

Als fervent Rotterdamfan kom ik er ieder jaar. Dit keer met een vriendin die er nog niet eerder geweest was. Na een bezoek aan de Kunsthal [ons hoofddoel] zijn we doorgelopen naar het Park met daarin de Euromast. Vanwege het helaas slechtere weer hebben we een tripje naar boven bewaard voor een volgende keer. Langs de kades zijn we naar de Wilhelminapier gelopen en hebben we genoten van al het maritieme onderweg, havens, boten, bruggen. Daarna weer wat cultuur gesnoven en tot slot een kijkje in de Markthal. Altjd weer een feest zo'n dagje Rotterdam, er is zoveel te zien en te doen!

leuke trip met uitzondering van Fellinni

hans45
    20-4-2018

hebben genoten van rondje rotterdam

Rotterdam scoort een 8,4 uit 10, op basis van 737 reviews