We hebben een aantal aanbieders voor Ouddorp voor je op een rij gezet:

Reviews over Ouddorp

fantastisch

Fredjes,
    17-1-2019

Wij hebben een superleuk en goed verblijf gehad op het toppershoedje, in chalet de Strandjutter! Mooie, schone chalet met de benodige toebehoren. We hebben genoten van ons verblijf. Een rustig park met veel privacy. Ook handig dat je fietsen kon huren. Wij komen zeker terug, als u regelt dat er knappe chiks tegenover ons wonen waar we naar kunnen zwaaien ;)

Gereisd met vrienden in juli 2018

Perfect hotel voor mijn zakenreis :-)

Arie KlaverVijf,
    16-1-2019

Goed hotel, mooie kamer, perfecte douche + bad.

Restaurant okay en buffet ontbijt ruime keuze :-)

Gereisd zakelijk in januari 2019

Genieten!

Desiree Vd Goede,
    16-1-2019

Autovrij park heerlijk voor spelende kinderen. Bij aankomst goed geregeld bij de slagboom krijg je de sleutel. Hierdoor geen wachtrij. Mooie huisjes, vriendelijk personeel.

Gereisd met oudere kinderen in november 2018

Een top weekend gehad!

Cheyenne Simons,
    16-1-2019

Wij zijn van 30 november t/m 3 december een weekend met het gezin naar Port Zélande geweest om de 50ste verjaardag van mijn vader te vieren. We zaten in een premium cottages voor 6 personen.

Het huis was schoon, we hadden een moderne keuken/badkamer en de slaapkamers zagen er ook netjes uit. Op het park is veel te beleven. Het zwembad was netjes, vooral de wild waterbaan viel in de smaak. De laatste dag zijn we uit eten geweest bij ''Nonna's Family pizza é pasta''. Goede kwaliteit, betaalbaar en een leuk concept voor jong en oud.

Parkeren voor familie was makkelijk, bij de slagboom werden ze goed geïnformeerd. Met een grote groep (20 pers.) gingen we iets drinken in de plaza. De medewerkers zongen een verjaardagslied en zorgde voor een gezellig sfeer. Alles bij elkaar zorgde ervoor dat we een onvergetelijke herinnering hebben gemaakt en zeker terug komen in Port Zélande!

Cheyenne Simons

346 = cottage nummer

Gereisd met vrienden in december 2018

Mieke van eijgen,
    16-1-2019

Is een goed park netjes en leuk personeel

Er was veel te doen ivm aankomst sinterklaas

Gereisd met partner in november 2018
Ouddorp scoort een 8,5 uit 10, op basis van 688 reviews