We hebben een aantal aanbieders voor Ouddorp voor je op een rij gezet:

vakanties Ouddorp

We hebben een aantal aanbieders voor Ouddorp voor je op een rij gezet:

Reviews over Ouddorp

Altijd gaan, een fantastisch en mooi eiland!

Krijn
    11-4-2019

Ouddorp is een mooi plaatsje op de kop van Goeree. Van er Toppershoedje naar het strand is een kleine wandeling. Overigens is het parkeren gratis onder aan het duin. Goeree-Overflakkee bezit talrijke lieflijke dorpjes en een klein stadje, nl. Goedereede. Zeker zo mooi als de waddeneilanden.

Gereisd Met partner in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuk knus dorp in een prachtige omgeving.

Jiosé van Huussen
    7-4-2019

Erg leuk dorp. Maar dan doordeweeks. Op zondags niets te doen, tenzij je bin restaurant Zus vanaf 12.00 uur een heerlijke cappuccino wil drinken. Aanrader! Als je van naruur houdt, moet je beslist naar de Kleisteeg wandelen. Prachtig!!

Gereisd Met partner in april 2019

Heerlijke plaats aan zee

Marina De de Groot
    22-2-2019

In de zomer ongetwijfeld heel toeristisch en druk, maar ook in het laagseizoen een bezoekje waard. Verwacht niet te veel winkels , wel een aantal prima terrassen. Leuk om de bunker route te lopen, met een half uur ben je er doorheen. Ook leuk voor kids. Ga ook eens naar de zeehonden opvang , echt de moeite waard

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2019

Leuke badplaats met dorpse allures.

Henk
    17-2-2019

Ouddorp is een gezellig plaatsje in een pittoreske omgeving. Eindeloos wandelen door de duinen bij de Kwade Hoek en over het strand. Verse vis eten in het dorp en boven de visafslag. Kortom: hier houd je het wel even uit. Lopend of op de fiets of zwemmend in zee, allemaal even leuk.

Gereisd Met partner in februari 2019

Gezellig, mooie stranden.

Jan Willem
    7-7-2018

Ouddorp heeft prachtige stranden en een paar leuke strandtenten in de buurt. Karakteristiek dorpje, gemoedelijk. Leuke omgeving. Leuk pannenkoekenhuis. Zeker even dubbele espresso met gebak doen in de achtertuin van Hartje Holland V. O. F.

Gereisd Met vrienden in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Ouddorp scoort een 8,4 uit 10, op basis van 700 reviews