Noordwijkerhout

Reviews over Noordwijkerhout

Prima

Helma Biemans,
    30-12-2018

Gastvrij, kamer wel donker boven nr 5.

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

Geweldige plek om te ontspannen, echt top

Alette,
    30-12-2018

We waren voor de tweede keer met kerst in deze vakantiewoning en hebben weer erg genoten van ons verblijf. Heerlijke bedden, modern en goed uitgerust huis, van alle gemakken voorzien. Jacuzzi en sauna zijn geweldig. We komen zeker nog eens terug

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

Bedden echt te hard..

Margreet,
    23-12-2018

Bedden zijn echt te hard. Volgens een serveerster waren het nieuwe matrassen, maar bij uitchecken zei de medewerkster dat de matrassen al paar jaar oud waren en dat ze ze zelf ook erg hard vond. Tip was om extra dekbed te vragen en deze op de matras te leggen en daarop te liggen.. oké.. fijn om te weten maar niet handig om dit bij uitchecken te horen. Kamer was ook best benauwd, gelukkig konden ramen ver open. Badkamerdeur kan niet helemaal open, komt tegen t bed aan. Douchedeur kan ook niet helemaal open want komt tegen toilet aan. Lekker kunnen eten, ontbijt ook top en personeel vriendelijk. Wel een groot hotel, persoonlijk zou ik deze niet zelf boeken, hadden secret hotel geboekt.

Minpunten de keiharde bedden en warme kamer. Pluspunten personeel, ontbijt, diner, bar en omgeving (Leiden, Noordwijk, Haarlem)

Gereisd met partner in december 2018

Een prima verblijf met een bittere nasmaak

ck,
    9-12-2018

Bij het inchecken namen we voor 15 euro extra een upgrade. De receptioniste vertelde dat de kamer groter is en er ook gebruik gemaakt mocht worden van de aanwezige minibar. De kamer was inderdaad wat ruimer opgezet en zag er verzorgd uit. Het ontbijt was gevarieerd en heerlijk! Wel was er een medewerkster die snauwde tegen wat gasten dat ze het niet begreep waarom mensen op een bepaalde manier langs het buffet liepen. De overige medewerkers waren overigens zeer vriendelijk. Bij het uitchecken hadden we een minder leuke verrassing; de producten van de minibar, die dus volgens de receptioniste waarbij we de upgrade hadden gekocht gratis waren, moesten alsnog betaald worden. Toen ik dit meldde gaf een andere receptioniste aan dat ze wist welke collega dit was, maar werd er niets mee gedaan. Volgens haar was dit in elk hotel. Toen ik zei dat wij andere ervaringen hadden, zei ze dat zij alleen bij nh verbleef ivm korting.

Gereisd met partner in december 2018

Gewoon een perfekte plek, rust, comfort en privacy

Werner en Anneke van lubek,
    8-12-2018

Wat een heerlijke plek!

Het is af!

Aan alles is gedacht, comfort, luxe en niet te vergeten de lieve gastvrouw en heer Marieke en Jan toppers zijn het!

We verbleven in het appartement voor 4 personen met jacuzzi en sauna

wat waren we hier blij mee, de warmte in deze tijd van het jaar was zeer welkom

Ook de gezellige haard in de woonkamer, hout voldoende op voorraad

Heerlijk schoon appartement, voldoende handdoeken, wasmachine, droger, vaatwasser, volledig ingerichte keuken

zelfs kaarsen aanwezig om het nog gezelliger te maken dan het al is!

Mooie bloemen in de vaas bij aankomst en tussendoor kregen we nog een bos verse rozen.... het is gewoon af!

We voelde ons echt "Thuis"

Jan en Marieke dank jullie wel voor de heerlijke 3 weken dat we hebben mogen genieten van jullie en het mooie appartement

Liefs van ons uit Dushi Korsou

Werner en Anneke