Sorteren

vakanties Noordwijkerhout

Reviews over Noordwijkerhout

Werkelijk zo'n mooi en schoon huis vind je nergens

fam. Westland
    31-10-2018

Als je dit huis huurt moet je voordat je op reis gaat alles vergeten, dit huis is echt compleet er ontbreekt dan ook helemaal niets, prefect en keurig schoon.

Vooraf nog even gebeld nergens een bezwaar mee om dingen klaar te zetten

Een aanrader voor grote families, en groepen, ongedwongen gezellig ingericht huis.

Fantastisch!

Jan Lourens
    23-10-2018

Een prima hotel, vriendelijke ontvangst, en heerlijk uitgebreid ontbijt.

Een mooi zwembad en bubbelbad, en sauna.

Ook het dinerbuffet was heerlijk, maar ook de Wok naast het hotel was prima.

Ook een aanrader in Noordwijk is Italiaans restaurant La Gallaria.

Wij komen zeker voor de derde keer weer in dit mooie hotel!

Miryam
    15-10-2018

Het huis is prachtig en sfeervol ingericht, met een fantastische buitenruimte. Er zijn meerdere plekken om buiten te zitten. Opgemaakte bedden bij aankomst, meer dan voldoende handdoeken en keukenlinnen. Een zeer complete keukeninrichting en alles brandschoon. Het heeft ons werkelijk aan niets ontbroken en wij komen heel graag volgend jaar terug!

compleet genieten

Marjet Lubbbers
    9-10-2018

Prima accommodatie luxe, compleet en met veel liefde ingericht, dat merk je. We zijn er een weekend geweest dus niet veel van de omgeving gezien maar in het huis was het goed toeven, genoeg ruimte voor een grote groep. De tuin en jeu de boules baan waren een uitkomst met het mooie weer. Bedden waren heerlijk om op te slapen dus iedereen goed uitgerust. De badkamers zijn ook top.

Fantastisch weekend!!

Marijke
    2-10-2018

Een prachtig huis op een prachtige stek met een heerlijke privétuin en eigen sauna. Niets ontbrak er, aan alles is al gedacht!

Wij hebben er met onze familie een fantastisch weekend gehad!

Noordwijkerhout scoort een 7,8 uit 10, op basis van 112 reviews