Géén boekingskosten

Hotel Golden Tulip Noordwijk Beach

NederlandZuid-HollandNoordwijk / Noordwijk aan Zee

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Golden Tulip Noordwijk Beach voor je op een rij gezet:

7.8GoedScore uit 252 reviews
+30/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.8GoedScore uit 252 reviews

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
  • Minder dan 1km van het centrum
  • Aan zee

Direct aan zee ligt Golden Tulip Beach Hotel Noordwijk. De kamers zijn schoon en bieden uitzicht op zee. Geniet van een lekker ontbijt dat door het personeel geserveerd wordt met een lach. Het hotel ligt ook nog direct aan de boulevard. Verken de omgeving via mooie wandel- en fietsroutes en bezoek de gezellige centrums van Noordwijk en Katwijk.

264 Reviews over Golden Tulip Noordwijk Beach

• 7Sandra27-03-2022

Mooie locatie, diner nooit meer.

Mooie locatie en vriendelijk personeel bij de receptie! Kamer en badkamer waren klein, maar het was te doen. We hadden een arrangement met een 3 gangen diner. Helaas bleek het moeilijk rekening te houden met een vrouw die in verwachting is. Bij het diner aangegeven dat ik in verwachting ben en liever geen rode port saus eet, en of er een alternatief was. Vervolgens kon ik kiezen uit een curry. Voorzichtig aangegeven dat ik dit niet zo lekker vond, kreeg ik de opmerking : oh lust u dat ook niet. Heb me ingehouden en voorzichtig gevraagd of er andere saus gemaakt kon worden. Erg jammer dat zo'n opmerking gemaakt wordt en er geen rekening mee gehouden wordt. Ik zal hier niet nogmaals gaan eten.

Team Golden Tulip Noordwijk Beach , Eigenaar, 31-03-2022

Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te horen dat u tevreden was over de locatie het het personeel. Wat vervelend om te horen dat het diner niet naar wens was en geen rekening met u werd gehouden. Wij hebben het aangekaart bij het management. U kunt even contact met ons opnemen voor verdere toelichting mocht u dat wensen, neemt u dan contact op met 071-3642500 of mail naar [email protected], dan kunt u vragen naar de front office manager. Wij hopen u nogmaals te mogen ontvangen. Met vriendelijke groet, team Golden Tulip Noordwijk Beach

• 8J v B06-02-2022

Heerlijk weekend gehad!

Perfecte ligging van het hotel, je loopt zo het strand op en aan de andere kant van het hotel zit een gezellig winkelstraatje. Kamer wat klein maar verder top, goede bedden en een heerlijke douche( Er ontbrak alleen een trekker) We hebben 2 fijne dagen gehad en heerlijk ontbeten deze is echt goed verzorgd!

Denise van Delft, Eigenaar, 31-03-2022

Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te horen dat u een prettig verblijf heeft gehad en heeft genoten van uw dagen. Wij hopen u graag nogmaals te ontvangen. Met vriendelijke groet, Team Golden Tulip Noordwijk Beach

• 6AstridJ10-08-2021

niet 4 sterren waardig

op zich ziet het hotel er goed uit aan de buitenkant! We hadden een niet gerenoveerde kamer.Het balkon was niet schoon gemaakt lag vol met peuken tot de dag van vertrek niet schoon gemaakt. 1 bed was doorgezakt en lag je in een kuil. Het a nadere bed een kapotte molton waardoor je steeds plooien kreeg in je bed en geen hoeslakens. In de douche geen afzuigsysteem. Ook na 2 dagen kregen we 1 handoek !omdat ze op waren! Wij zijn geen familie van elkaar. Schandalig voor een 4 sterren hotel. Ook mochten we pas om 15.45 op de kamer!

• 5Goossens09-08-2021

Gelukkig mooi weer gehad dat maakt alles goed .

Geboekt bij " weekendjeweg " aanbiedingen nu geregeld op achteraf kamertjes gekomen , upgrading was niet mogelijk . Twijfel of er weer op aanbiedingen wordt geboekt door ons .

• 10Grietje09-08-2021

Een aanrader

Ligging aan zee en gastvrij personeel.

• 9TÜREN GEELINK17-02-2021

Zalig Weekendje Winters Noordwijk

Prachtig mooie kamer met fabuleus uitzicht over zee/ strandGoed Valentijnsarrangement,met goed ontbijt,en zalig diner op romantische lokatie.Service en bediening waren zeker gezien Coronaregels perfect. Heerlijk geslapen in prettige ruime bedden,met top matrassen.ruime badkamer.En koffie/thee voorzieningen alsmede koelkastje.

• 9Schippertjes uit Arnhem06-12-2020

Een aanrader!

Goed hotel. Lekkere bedden en schone ruime badkamer. Heerlijk uitgebreid ontbijt. 2 honden zijn welkom.. Fijn en aardig personeel. Coronaproof

• 9Lies21-09-2020

Heerlijk hotel om te genieten van strand

Fijn ontspannen en wandelen en winkelen , zwemmen, eten

• 8Wendy02-08-2020

Fijn hotel

Heerlijke bedden, geweldig uitzicht(als je boekt met zeezicht natuurlijk) Geen airco wat ik wel jammer vond, maar er stond een ventilator...

• 8Edwin24-07-2020

Hotel prima. Niet echt goedkoop maar alles prima

Kortstondig verblijf voor vakantie. Ligging perfect. Direct aan strand. Vanuit hotel ook makkelijk restaurants en cafés bereikbaar. Ontbijt goed. Kamer groot en ook prima. Niet goedkoop maar kwaliteit is ook goed

Hotel Golden Tulip Noordwijk Beach info

• StoombadBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• ZandstrandBeschikbaar