Noordwijk / Noordwijk aan Zee

Uitwaaien in Noordwijk aan Zee

Wil je er op uit in eigen land? Overweeg dan zeker Noordwijk aan Zee. Met een dertien kilometer lang zandstrand kun je hier lekker uitwaaien en van de zon genieten. Bezoek de kleurrijke bloemenvelden en ga wandelen of fietsen in de bossen of duinen. Noordwijk aan Zee is een heerlijke vakantiebestemming.

Bekijk accommodaties

3x de leukste vakantieparken

decoration

In Vakantiepark TopParken - Noordwijkse Duinen kun je heerlijk logeren in de duinen. Je bent dus in no time op het strand. Het park heeft een rustige ligging, maar is toch vlakbij alle winkels die je nodig hebt. Je slaapt in een groot en schoon huisje met een ruime privétuin.

Een ander goed vakantiepark van Topparken in Noordwijk aan Zee is het Vakantiepark Parc du Soleil. Je zit in een mooi huisje met luxe apparatuur, beschut door bomen en groen. Ga heerlijk een boek lezen op één van de loungesets in je eigen tuin. Of neem een duik in het fijne zwembad van het vakantiepark.

Vakantiepark Tulp & Zee is een mooi bungalowpark in de prachtige omgeving van Noordwijk aan Zee. Je zit vlakbij het strand en de Noordwijkse boulevard, waar altijd van alles te beleven is. Stap zo vanuit je huisje in de duinen of bekijk de zee vanuit je eigen tuin. Voor de kinderen is er een grote speeltuin op het terrein.

3x de mooiste accommodaties

decoration

Hotel Fletcher De Witte Raaf ligt aan het mooie strand van Noordwijk aan Zee. Geniet van het heerlijke eten bij dit Fletcher hotel. Het diner is super en door het gevarieerde ontbijtbuffet zul jij elke dag genoeg energie hebben voor een mooie duinwandeling. Ook fijn: je ontbijt kan ook op de kamer worden bezorgd.

Ga lekker kamperen in de natuur van Noordwijk bij Camping De Duinpan. De camping ligt op loopafstand van de zee en heerlijk bij de duinen zodat je prachtig kan fietsen en wandelen. Zin om een dagje te gaan shoppen? Grote steden liggen op korte afstand zoals Rotterdam, Den Haag en Amsterdam.

Appartement Residence aan de Kust is een prachtig appartement met zeer gastvrije eigenaren. Zij geven je graag tips over leuke uitstapjes in de omgeving. De eigenaren regelen alles tot in de puntjes: je krijgt in de ochtend zelfs warme broodjes aan de deur. Een uitstekende service, dus!

Zeker doen in Noordwijk aan Zee

decoration

Bij Louwman Automobielmuseum vind je een werkelijk indrukwekkende collectie van zeer bijzondere, grotendeels in originele staat verkerende, auto's en memorabilia. Ook als je geen autoliefhebber bent is dit museum interessant: het gebouw zelf is al erg imposant. Ga naderhand een hapje eten in het goede restaurant.

De Keukenhof is hét uitje in Noord-Holland. Het is niet voor niets een gewilde attractie bij duizenden toeristen van over de hele wereld. Bewonder de prachtige bloeiende bloemen of de miljoenen bloembollen. Je zult je ogen uitkijken in deze bloemenpracht. Trek zeker een dag uit voor de Keukenhof, er is zo veel te zien!

Op zoek naar een onvergetelijke ervaring? Maak dan een ballontocht met De Luchtreiziger Ballonvaarten. De tocht over Noordwijk aan Zee zal van begin tot einde een indrukwekkende belevenis zijn. Verwonder je bij het uitrollen van de ballon over de enorme grootte en bekijk de prachtige vergezichten vanuit de lucht.

Sorteren

vakanties Noordwijk / Noordwijk aan Zee

Reviews over Noordwijk / Noordwijk aan Zee

Vakantie in je woonplaats!

Coco
    15-9-2018

Prachtige plaats om te verblijven zeker met zo’n heerlijke zomer! We zijn naar veel stranden geweest maar geen een strand benaderd het strand van Noordwijk!

Zeer zeker voor herhaling

Tonnie
    16-8-2018

Sfeer , gezelligheid , lekker eten .

Bepaalde strandtent afschuwelijk duur

Prima vertoeven in Noordwijk.

Brigitte
    7-8-2018

We hebben heerlijk genoten van de omgeving en vooral van het strand.

Heerlijk gegeten bij restaurant de Zeester.

Alleen misten we toch wat winkeltjes op de boulevard.

Maar...we hebben ons vermaakt.

Dat is het aller belangrijkste.

Noordwijk heerlijk

maria
    1-8-2018

Dat je in t hoogseizoen echt restaurant moet reserveren op tijd. En dat er hotels zijn die geen Airco hebben pffffff heeeel warm!!!

super

BEELEN BENJAMIN
    22-7-2018

Leuk dat er gedeeltelijk een hondenstrand is, veel natuurgebieden, lekker plaatsjes om te eten zowel in de strandpaviljoenen als in de restaurants op de dijk tot de eetgelegenheden in de leuke winkelstraat toe..... centrum en stranden liggen er netjes bij...gezellige drukte overal maar niet overdreven...wij komen hier nu al voor het derde jaar op rij naartoe en dat wil wat zeggen ….. :)

Noordwijk / Noordwijk aan Zee scoort een 8,2 uit 10, op basis van 879 reviews