vakanties Noordwijk / Noordwijk aan Zee

Reviews over Noordwijk / Noordwijk aan Zee

Heerlijk.

Esther Severens,
    10-12-2018

Dat het eten in het restaurant erg goed is. Ook het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

We komen terug, met mooi weer!

Tineke O,
    10-12-2018

Sinds we naar het noorden zijn verhuisd, doen we regelmatig een 'weekendje weg' om familie en vrienden in het westen te bezoeken. We zijn dus gewend aan 'logeren'. Onze eerste Fletcher-experience was uitstekend! Hotel De Witte Raaf ligt op een heerlijke plek en onze kamer lag aan de achterkant in het bijgebouw, direct tegen het duin aan. Prima bed, lekker ontbijtje en zee en duinen om de hoek. Helemaal goed. Het glutenvrije ontbijtje had beter gekund, maar dat ben ik inmiddels gewend. En ja, jammer van de regen...

vertrouwde plek om terug te komen

Mireille Steen,
    8-12-2018

Heel gastvrij! Personeel heel vriendelijk

Indien goede bedden, dan absoluut weer.

Marian,
    8-12-2018

Mijn man en ik kregen 1 nachtje verblijf met ontbijt in Noordwijk, "de witte raaf" cadeau.

We werden bijzonder vriendelijk ontvangen en wegwijs gemaakt. we hadden een prima kamer, alleen hadden de bedden een kuil, zodat we slecht geslapen hebben.

Heerlijk langs het strand gewandeld, een zeehond gezien en gezellig in de zeemeeuw koffie gedronken. 's Avonds van een heerlijk diner genoten in een prachtig aangeklede eetzaal. Minpuntje was dat we geen karaf of glas gewoon water konden krijgen naast onze bestelde consumptie.

Het ontbijt was prima verzorgd en lekker.

Voor 2 nachten ok.

ISS,
    7-12-2018

Comfortroom met verwarming uit en raam open in december vrij warm.

Dinerservice bij diner met stagere hotelschool perfect. Kan eigen personeel wat van leren.

Noordwijk / Noordwijk aan Zee scoort een 8,4 uit 10, op basis van 880 reviews