Reviews over Nieuwveen

Fantastisch!

Fam. Dobma,
    15-7-2018

We hebben een supervefblijf gehad op deze camping. Het ligt op een landgoed wat een onderdeel is van een instelling voor verstandelijk beperkte bewoners.

De kleine camping is enorm volledig en wordt gerund door vrijwilligers. Dit keer waren dat Wil en Joop 👍. Alle onderdelen zijn als zeer goed te beoordelen. Van ontvangst tot en met het uitzwaaien tot je de bocht om bent 😉Service is top. Uiteraard ben je zelf verantwoordelijk voor het meenemen van je spullen maar als je dan perongeluk wel de parasol hebt meegenomen maar de voet vergeten bent wordt er naar een oplossing gezocht 😀. Voor kinderen ook een erg leuk terrein. Kleintjes kunnen zich goed vermaken in de schone speeltuin en iets grotere kinderen kunnen net buiten de camping in het park/bos zich vermaken in de waterspeeltuin, speel/trimtoestellen, kinderboerderij en terras.

Het sanitair is gedateerd maar zeer schoon!

Wij komen zeker terug!

Heerlijke plek!

Peggy,
    26-6-2018

Weekend hier geweest met kleine kinderen. Wij verbleven in een blokhut. Heerlijke plek! Veel ruimte, vriendelijke en erg gastvrije beheerders, erg veel speelgelegenheden voor onze kindjes - naast een speeltuintje op de camping beschikt het terrein over vele speeltuintjes, waaronder ook een waterspeeltuintje. Op de camping vrijwel geen en op het terrein zelf erg weinig auto's, dus kinderen kunnen hun gang gaan. Goed sanitair en ruime plekken.

zeer goed

paul,
    2-10-2017

fantastisch mooie bloementuin, vriendelijke bediening, schone Kamers.

fantastisch en gastvrij weekend gehad.

familie Dekker,
    30-9-2017

Met onze zoons en schoondochters zijn we hartelijk en gastvrij door Gerard en Eveline Hartveld van de St. Nicolaashoeve ontvangen. De mooie ruime appartementen waren voorzien van een volledige inventaris en met heerlijke (lange) bedden. We hebben genoten van de rust, het boerenbedrijf en het landelijke leven in de nabijheid van de dorpskern Nieuwveen. We hebben allen, 8 volwassenen, onze boerendiploma gehaald onder de deskundige begeleiding van boer Gerard. In de Regentenkamer (gezelschapsruimte) hebben we een gezamenlijke joga-les beoefend.

Op de Nieuwkoopse plassen hebben we via een sup work-out genoten van de uitgestrekte mooie natuur.

Kortom een fantastische plek om te verblijven. Een aanrader voor gezinnen, families en groepen.

Heerlijk genieten!

Fam. Wisselink,
    21-8-2017

We hebben hele fijne dagen gehad. Appartement was schoon en goed ingericht. Maar vooral buiten was het een paradijs voor de kinderen. Iedere avond mochten ze mee helpen voeren en melken, ze glunderen nu nog als ze er over praten. Ook een ideale uitvalsbasis om dingen te gaan bezichtigen of te doen, zoals Schiphol en de kust. Een aanrader!

Nieuwveen scoort een 8,8 uit 10, op basis van 14 reviews