Maassluis

We hebben een aantal aanbieders voor Maassluis voor je op een rij gezet:

Reviews over Maassluis

• 9Bartho29-10-2012

Verrassend Historisch

Op weg naar zee, hebben we een paar uurtjes doorgebracht in Maassluis. Het centrum kwam verrassend historisch over. Jammer genoeg niet een geheel, met een aantal minder fraaie panden tussen de historische gevels. Vooral het gebied rond de Haven is bijzonder fraai. Ook de Groote Kerk is mooi, jammer genoeg zijn de omringende huizen ronduit lelijk (mn die aan de Geerkade). Verder was er een ontspannen sfeer en liepen we de ANWB historische stadswandeling - één uur. Soms is het wel goed opletten om de kleine bordjes niet te missen. Maar zeker de moeite waard. Lekker informeel gelunched bij Monsieur Paul.

• 7Sfeer in stad

Gereisd met partner in oktober 2012

• 9anton30-07-2012

leuke plek

hele leuke plek om naar de stad te gaan. veel eetgelegenheden en vriendelijke mensen!!!

• 7Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in januari 2012

• 7Bart01-12-2010

vernieuwend Maassluis

Aangezien ik veel familie heb wonen in Maassluis kom ik hier al mijn leven lang. In die jaren heb ik veel zien veranderen. Het centrum ziet er nog steeds hetzelfde uit. Met zijn mooie grachtjes geeft het centrum een gezellige warme uitstraling. Er word veel aan gedaan om de aftanse naoorlogse torens te vervangen voor mooiere en luxere woningen/torens om het straatbeeld aan te passen. Dit gaat langzaam maar vooruitgang is te zien. Hoogtepunt van het 'nieuwe' straatbeeld is de nieuwe moderne katholieke kerk die aan de rand van het centrum is gelegen! Deze kerk heeft vergelijkbare vormen als het operahouse in Sydney, echt prachtig!

• 7Omgeving
    • 7Cultuur

december 2009

• 7A. La Ming24-05-2009

leuk stadje/dorp voor een dagje

Dit stadje/dorp heeft voldoende culturele bezienswaardigheden om een dag mee te vullen en een heel leuk marktplein om te lunchen

• 6Uitgaanslevenn

mei 2009

• 7joke en Dick04-06-2008

Maassluis is voor mij een prima stad om te wonen. Jammer dat 1 persoon de totale score van Maassluis zo naar beneden drukt. Voor toeristen is er genoeg te bewonderen, maar je moet niet uitgaan van een wereldstad.

• 8Omgeving
    • 7Uitgaanslevenn

Gereisd met familie in juni 2008

• 7Max van Eck08-04-2008

Historisch en cultureel een leuke plaats. Omgeving Vlietlanden, vaarten en plassen zeer de moeite waard. Fietsen en wandelen door oer hollandse landschappen en buitenlands aandoende rustieke plaatsjes onder de rook van de Randstad.

• 6Uitgaanslevenn

Alleen gereisd in april 2008

• 7jeanette17-04-2007

leuke havenstad,lekker eten doe je bij ""DE HENDRIK"op de markt,daar is het een een dikke 10!

Gereisd met vrienden in april 2007

• 8Margriet01-06-2006

Een uitgesproken toeristenplaats is Maassluis niet, het aardige daarvan is dat het niet het kitscherige heeft van de grote toeristische trekpleisters, terwijl het toch een heel mooi klein oud stadje is. Hoewel het meer een woonstad dan een vakantieoord is, is er voor de vakantieganger toch veel te bekijken: de mooie oude huizen, het kerkeiland, bezichting van de korenmolen, of het carillon bovenin de toren van de oude kerk (prachtig uitzicht daar in de hoogte). Er zijn gezellige terrassen op het plein in het centrum, leuke winkeltjes, verschillende musea en galerieen, in het Schuurkerktheater vinden toneel, cabaret en muziekvoorstellingen plaats, er is een grote bibliotheek. Wandelen langs de Waterweg is ook de moeite waard: kijken naar de grote zeeschepen die vlak langs je voorbij varen. Het Hoek van Holland strand is nog geen uur fietsen daarvandaan. Hotels weet ik er niet, maar ongetwijfeld kan de VVV daar informatie over geven.

• 8Omgeving
    • 7Cultuur