• Type accommodatie

• Waardering

Sorteren

vakanties Leiden

Reviews over Leiden

Leiden een schitterende stad.

W.H
    10-8-2018

Leiden een prachtige stad.Wij hadden een arrangement geboekt bij het city resort hotel met een prachtige spa en vriendelijk en bereidwillig personeel.Uitgebreid ontbijtbuffet,en goed liggende bedden.Wij zijn met de bus naar onze restaurants gereisd waar we ook weer zeer vriendelijke buschauffeurs aantroffen.We hebben gegeten bij het prentenkabinet waar we een 5 gangen dine hebben gehad,wat goed werd toegelicht bij elke gang.het personeel was daar ook weer zeer vriendelijk.De 2 de avond hebben we gegeten bij JACOB wat ook weer uitstekend was.Leiden is voor ons de stad waar we vaker naartoe zullen gaan.Zeer vriendelijke en hulpzame mensen.

Top !!

Marco brobbel
    25-7-2018

Ik zou zeggen ervaar het zelf het is relax ,mooi , klantvriendelijk en prijs kwaliteit verhouding ook zeer op zijn plaats.

voor herhaling vatbaar

borgers charly
    16-7-2018

leiden is een studenten stad waar veel jong volk rond loop het is er ook gezellig in het centrum waar veel bekende merken zijn om te gaan shoppen, een boot rondvaart is zeker aan te raden vele restaurant en cafe langs het water waar het gezellig vertoeven is ook verschillende bezienswaardigheden wij verbleven in hotel golden tulip lig op tiental minuten wandelen van het centrum kortbij het treinstation van leiden.

Laat dit niét aan je voorbijgaan; Aanrader

Karel Bennenbroek
    30-6-2018

Leiden:

Een geweldig mooie indrukwekkende stad die niet in een enkele dag kunt leren kennen.

Het is meer dan de moeite waard om ruim de tijd te nemen hiervoor.

Vriendelijke, uitnodigende stad.

Aanrader

Leiden bezoeken moet je meerdere dagen plannen

henri deckers
    6-5-2018

voorzie meerdere dagen om alles te genieten

Leiden scoort een 8,5 uit 10, op basis van 312 reviews