We hebben een aantal aanbieders voor Leiden voor je op een rij gezet:

Reviews over Leiden

Heerlijk ontspannend verblijf

Véronique,
    6-4-2019

Heel mooie stad. Gezellige rondvaart op de binnenwateren gemaakt. Heerlijk hotel vlakbij het centrum en het station. Correcte service om te boeken. Veilige betaling. Zeer scherpe prijs. Het gaf ons de mogelijkheid om 3 dagen de stad te verkennen alvorens mijn dochter er begon aan een opleiding aan de hoge school.

Gereisd met oudere kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Gewedlig

Rianne van Teeffelen,
    24-9-2018

Fantastische stad, mooie straatjes, grachten, huizen. Wandelroutes bij de VVV, echt de moeite waard. De rondvaart viel ons tegen. Veel winkels, veel eetgelegenheden. Enige minpunt de vele fietsen, fietsers. Centrum ongeveer 15 mins van Station, eventueel met de bus naar Katwijk lijn 31 voor dagje strand.

Gereisd met partner in september 2018

Super dagje ontspannen!

Belinda,
    14-8-2018

Even heerlijk thuis komen, heerlijk dagje ontspannen in een kleinschalige sauna maar wel alles aanwezig is en met veel persoonlijke aandacht. Dus echt een aanrader! Heerlijk hotel, perfecte ligging, naast het station van Leiden, je zit zo in Den Haag, Delft, genoeg te doen dus.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Leiden een schitterende stad.

W.H,
    10-8-2018

Leiden een prachtige stad.Wij hadden een arrangement geboekt bij het city resort hotel met een prachtige spa en vriendelijk en bereidwillig personeel.Uitgebreid ontbijtbuffet,en goed liggende bedden.Wij zijn met de bus naar onze restaurants gereisd waar we ook weer zeer vriendelijke buschauffeurs aantroffen.We hebben gegeten bij het prentenkabinet waar we een 5 gangen dine hebben gehad,wat goed werd toegelicht bij elke gang.het personeel was daar ook weer zeer vriendelijk.De 2 de avond hebben we gegeten bij JACOB wat ook weer uitstekend was.Leiden is voor ons de stad waar we vaker naartoe zullen gaan.Zeer vriendelijke en hulpzame mensen.

Gereisd met partner in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

voor herhaling vatbaar

borgers charly,
    16-7-2018

leiden is een studenten stad waar veel jong volk rond loop het is er ook gezellig in het centrum waar veel bekende merken zijn om te gaan shoppen, een boot rondvaart is zeker aan te raden vele restaurant en cafe langs het water waar het gezellig vertoeven is ook verschillende bezienswaardigheden wij verbleven in hotel golden tulip lig op tiental minuten wandelen van het centrum kortbij het treinstation van leiden.

Gereisd met partner in juli 2018
Leiden scoort een 8,3 uit 10, op basis van 316 reviews