Sorteren

Reviews over Leiden

Gewedlig

Rianne van Teeffelen
    24-9-2018

Fantastische stad, mooie straatjes, grachten, huizen. Wandelroutes bij de VVV, echt de moeite waard. De rondvaart viel ons tegen. Veel winkels, veel eetgelegenheden.

Enige minpunt de vele fietsen, fietsers.

Centrum ongeveer 15 mins van Station, eventueel met de bus naar Katwijk lijn 31 voor dagje strand.

Super dagje ontspannen!

Belinda
    14-8-2018

Even heerlijk thuis komen, heerlijk dagje ontspannen in een kleinschalige sauna maar wel alles aanwezig is en met veel persoonlijke aandacht. Dus echt een aanrader! Heerlijk hotel, perfecte ligging, naast het station van Leiden, je zit zo in Den Haag, Delft, genoeg te doen dus.

Leiden een schitterende stad.

W.H
    10-8-2018

Leiden een prachtige stad.Wij hadden een arrangement geboekt bij het city resort hotel met een prachtige spa en vriendelijk en bereidwillig personeel.Uitgebreid ontbijtbuffet,en goed liggende bedden.Wij zijn met de bus naar onze restaurants gereisd waar we ook weer zeer vriendelijke buschauffeurs aantroffen.We hebben gegeten bij het prentenkabinet waar we een 5 gangen dine hebben gehad,wat goed werd toegelicht bij elke gang.het personeel was daar ook weer zeer vriendelijk.De 2 de avond hebben we gegeten bij JACOB wat ook weer uitstekend was.Leiden is voor ons de stad waar we vaker naartoe zullen gaan.Zeer vriendelijke en hulpzame mensen.

Top !!

Marco brobbel
    25-7-2018

Ik zou zeggen ervaar het zelf het is relax ,mooi , klantvriendelijk en prijs kwaliteit verhouding ook zeer op zijn plaats.

voor herhaling vatbaar

borgers charly
    16-7-2018

leiden is een studenten stad waar veel jong volk rond loop het is er ook gezellig in het centrum waar veel bekende merken zijn om te gaan shoppen, een boot rondvaart is zeker aan te raden vele restaurant en cafe langs het water waar het gezellig vertoeven is ook verschillende bezienswaardigheden wij verbleven in hotel golden tulip lig op tiental minuten wandelen van het centrum kortbij het treinstation van leiden.

Leiden scoort een 8,5 uit 10, op basis van 313 reviews