vakanties Leiden

Reviews over Leiden

Fijne bed&breakfast waar alles klopt

Leny,
    14-12-2018

We waren al diverse keren in Het Vogelhuis geweest, en toen wij voor 2 weken een adres zochten om de tijd tussen 2 woningen te overbruggen konden wij gelukkig in het Vogelhuis terecht. Een fijne bed&breakfast, heel verzorgd, met eigen opgang en gebruik van keuken. ‘s Morgens wakker worden met de vogels in de tuin. Goede ligging tov het station en centrum van Leiden.

Het was Genieten!

Wilma Bouwman,
    11-12-2018

Ben je op zoek naar rust en wil je heerlijk verwend worden dan is het Vogelhuis DE plaats👍🏼

Erg genoten in deze mooie b&b

Anneke,
    10-12-2018

Mooie b&b. Heerlijke bedden, super lekker en uitgebreid ontbijt, mooie kamer en vriendelijke eigenaar. Nu al 2 keer geweest. Een aanrader.

Alles prima.

GJ Stoop,
    9-12-2018

Gastvrij, prima kamer, bed en douche, geweldige service, uitgebreid ontbijt ondanks vroeg vertrek, dichtbij bushalte.

Fantastisch b&b!!

Janniene van der Est,
    9-12-2018

Rust, schoon en een goede ligging t.o.v. centrum e.d.

Wij kregen er een luxe hotel gevoel bij!

Leiden scoort een 8,2 uit 10, op basis van 314 reviews