We hebben een aantal aanbieders voor Katwijk voor je op een rij gezet:

Reviews over Katwijk

Prima!

Frank en Maya,
    17-2-2019

Ideale plek voor een bezoek aan Katwijk en omgeving. Complete studio, schoon, prima parkeerplekken dichtbij, genoeg restaurants, nieuwe inrichting en een gastvrije ontvangst.

Gereisd met partner in februari 2019

Prima uitvalsbasis voor een winter-weekend

Roos Heusinkveld,
    7-1-2019

Voor de 2e keer een weekend in januari hier naar toe geweest. 4 pers huisje was perfect. Recent opgeknapt, ziet er tiptop uit! Strand op loopafstand. Perfecte uitvalsbasis voor uitstapjes naar Leiden, Den Haag, Scheveningen en Amsterdam.

Gegeten in het restaurant van het park. Goede bediening en leuk concept met het bestellen van hapjes per keer. Ook onze kinderen hebben heerlijk gegeten.

Zwembad simpel, maar leuk om even lekker een duik te nemen.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

Heerlijke start van het nieuwe jaar!

Jasmyn Koetsier,
    4-1-2019

Wij verbleven in een 6 persoons duinhuisje.

Het was keurig schoon bij aankomst.

De huisjes zijn erg ruim voor 6 personen. Wij zaten in een midden huisje maar niks gehoord van de buren aan weerskanten.

De badkamer op de verdieping rook bij aankomst niet zo fris. Waarschijnlijk omdat er geen raam in zit en de afzuiging niet optimaal is. Voor ons geen probleem.

Het zwembad op het park was groter dan verwacht. Erg leuk voor kleine kinderen in het laagseizoen.

We hebben ook gegeten op het park. Op zich aardig eten maar te duur voor wat je krijgt.

Het grote voordeel van dit park is dat je zo door de duinen het strand op loopt. Heerlijk uitwaaien.

Het park zelf oogt in de wintermaanden een beetje troosteloos.

Wij zouden het huisje zeker aanraden!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

Een prima combinatie met Soldaat van Oranje

Dick,
    15-12-2018

Het hotel is prima gelegen, vlakbij de promenade en de parkeergrage

Gereisd met partner in december 2018

Prima Suites voor verkennen Katwijk aan Zee/strand

Thea & René,
    13-12-2018

We hebben een heerlijk verblijf gehad. We zaten in een Suite aan de kant van de winkelstraat en ongeveer 2 minuten lopen van het strand vandaan. De Suite was lekker ruim, schoon en modern/gezellig. Het ontbijt werd gebracht op de afgesproken tijd en was goed verzorgd en lekker.

Gereisd met partner in november 2018
Katwijk scoort een 8,6 uit 10, op basis van 262 reviews