Sorteren

Reviews over Katwijk

Het ultieme genieten !!

A dunnink
    14-7-2018

Katwijk , prachtig in 1 woord !!

Als je rust zoekt , kies dan voor katwijk !

De ' buurplekken ' zijn toch wat drukker . ( Ook gezellig hoor)

Onze oudjes zouden we niet aanraden om in de duinen te fietsen , teveel racefietsers ..

Met een beetje geluk zijn ze vriendelijk, maar u kan ook de volle laag krijgen ..knooppuntroutes mogen hier en daar wat beter worden aangegeven. Erg vervelend dat middenin onze fietsroute het fietspad ineens was afgesloten voor een evenement.

voor zon, zee en strand

conny
    14-5-2018

Katwijk is een uitgestrekte plaats met meerdere "namen", wij hebben het deel Katwijk aan Zee bezocht. Eerst lekker geluncht bij 1 van de vele strandpaviljoens, daarna lekker gewandeld aan de lang gerekte boulevard met zijn vele beelden. Natuurlijk ook de vuurtoren beklommen voor een mooi uitzicht. Wij sliepen zelf ergens anders maar het lijkt ons een leuke plaats om ook te overnachten, er is veel keuze in horeca en ook een goed aanbod aan winkels.

Katwijk vinden wij sfeervol en gastvrij

Fam. Gijzel
    31-10-2017

Heel goed te bereiken met het openbaar vervoer. Een prima busverbinding met Leiden. Prachtige boulevard,en goede restaurants aan het strand. Om terug te komen.

Gezellige drukte maar niet te...

D. De Bie - Wommelgem (B)
    11-9-2017

Katwijk aan zee heeft ons aangenaam verrast. Mooie boulevard, leuke restaurants en verschillende strandpaviljoenen. Ideale parkeergelegenheid onder de duinen. Het was er soms druk maar zeker niet te...

Leuke uitstapjes

Christian
    30-8-2017

Katwijk heeft een mooie boulevard en rond om Katwijk is genoeg te doen.

Katwijk scoort een 8,4 uit 10, op basis van 258 reviews