Sorteren

Reviews over Hellevoetsluis

komen zeker terug!

Albert
    26-6-2018

Bij de haven heb je leuke terrasjes, vooral bij "Star" is het altijd gezellig druk, ze hebben daar een heel lekker biertje "Ouwe Toeter" wat lokaal gebrouwen word.

In de Vesting zijn een hoop boten te bezichtigen.

Ook is er een mooi winkelcentrum De Struytse Hoeck waar je leuk kan winkelen

Gezellig!

Rinia en Rob
    11-12-2017

Oude gedeelte van Hellevoetsluis heeft iets. Nieuw winkelcentrum is ook gezellig.

Super!

Nico
    11-12-2017

Natuurspeeltuin, de Buffel, Historyland , allemaal erg leuk voor jonge kinderen!

Jammer dat de binnenspeeltuin alleen open was na schooltijd! en wij daar dus nu geen gebruik van konden maken in de ochtenden.

Beetje onduidelijk waar de VVV zit!

Vestingstad aan het Haringvliet

Marleen
    28-7-2017

Leuke vestingstad aan het Haringvliet. Aan de haven zijn vele restaurantjes met terrassen. Je kunt een wandeling over de wallen maken en de verdedigingswerken bezichtigen. De molen de Hoop is in het weekend open voor bezichtiging. Het droogdok Jan Blanken bij de haven heeft een museum en er worden wandelingen georganiseerd in de ondergrondse gangen. Aan de museumkade liggen een lichtschip de noord hinden, een museumschip de Buffel en een marine fregat. Hellevoetsluis heeft een aantal campings en vakantieparken. Een groot winkelcentrum de Struytse Hoek. En een aantal jachthavens

Een heel mooi gebied met leuke plekjes.

Ivo
    23-7-2017

Is een prima uitvalsbasis voor fietstochten.

Hellevoetsluis scoort een 8 uit 10, op basis van 146 reviews