Hellevoetsluis

We hebben een aantal aanbieders voor Hellevoetsluis voor je op een rij gezet:

vakanties Hellevoetsluis

We hebben een aantal aanbieders voor Hellevoetsluis voor je op een rij gezet:

Reviews over Hellevoetsluis

Een mooi park in strand thema.

Corina,
    27-11-2018

Poort van Zeeland is een gezellig park met mooie huisjes.

Wat ik echt een verrassing vond was dat het thema duinen in het hele park terug te vinden is. Het receptiegebouw is niet heel mooi van buiten, maar de nagemaakte duinen ervoor maakt een hoop goed. Zelfs tussen de parkeerplaatsen voor het park hebben ze duintjes gemaakt. Erg leuk! Ook in het chalet mooie schilderijen met strand.

Er staan veel prullenbakken op het resort. Het park ziet er mooi schoon uit.

Het ligt vlakbij het strand.

Gereisd met oudere kinderen in november 2018

Zeker een aanrader voor in de zomer.

ingrid van der panne,
    27-11-2018

Super groot en ruim huisje voor 14 personen. Ruime slaapkamers, ruime woonkamer en aparte ruime eetkamer, 2 keukens, dus lekker veel ruimte. In de zomer zal het leuker op het park en in de omgeving zijn, je zit vlak aan het water.

Schoonmaak had wat beter gekunt.

Gereisd met vrienden in november 2018
    Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 6-12-2018

Bedankt voor je review Ingrid.

Fijn om te lezen dat je zo enthousiast bent over de accommodatie en de ligging.

Zeker is het in de zomer nog mooier.

Indien je niet tevreden bent over de schoonmaak, kun je dit altijd direct melden bij de receptie, zodat er tijdens je verblijf een oplossing wordt aangeboden.

We begroeten je graag nog een keer op Cape Helius of op één van onze andere parken!

Groetjes Kathinka

een echte aanbeveling.

G. Blom,
    6-11-2018

Rustig gelegen aan het meer in Hellevoetsluis .Een zeer ruime kamer voorzien van alle gemakken met een heel groot terras op de bovenste verdieping. Een heerlijk restaurant waar je erg lekker kan eten tegen een redelijke prijs.

Gereisd met partner in oktober 2018
    Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 16-11-2018

Bedankt voor deze mooie review, G.Blom!

Fijn dat jullie zo hebben genoten van de accommodatie, het terras en restaurant.

Graag tot ziens op dit park of één van onze andere Roompot parken!

Groetjes van Peggy

Familie suite 4 pers aanrader

Shir,
    14-10-2018

Heerlijk mooi strandje met speeltoestellen wanneer je het restaurantje uitloopt mooi uitzicht

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018
    Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 16-11-2018

Bedankt voor je leuke review, Shir!

Wij hopen dat je hebt kunnen genieten van je verblijf!

Groetjes van Peggy

Uitgewaaid

Pauline,
    7-10-2018

Dat het het ideaal is met je hond. Mooie huisjes waar je gewoon goed vertoeven. Zelfs netflix en Amazon op de tv. Fijn dat toen het weer even wat minder was. En er zat een sunshouwer in het huisje. Oh wat was dat een lekkere aangename verrassing. En wat fijn dat het strand op 5min lopen echt maar 10 a 15 cm diep is en dat 10 meter ver. Ideaal om de bal voor je hond ver het water in te gooien.

Gereisd met partner in september 2018
Hellevoetsluis scoort een 8 uit 10, op basis van 148 reviews