• Type accommodatie

Loopafstand
  • Type hotel

Sorteren

Reviews over Hellevoetsluis

De vesting is zeker een bezoek waard!

Ingrid
    9-8-2018

Ons gezin heeft genoten van het bezoek aan de vesting in Hellevoetsluis. Aan de museumkade liggen een drietal boten die een bezoek waard zijn! Met name lichtschip de Noordhinder geeft je een prachtig beeld, van hoe de zeelieden in vroegertijden, voordat er vuurtorens kwamen, de vaarroutes bepaalden! Je wandelt verder langs de plezierjachten van klein tot groot en passeert het brandweermuseum. Uiteindelijk naar kazerne 'Fort Haerlem'(1880), een lange kustbatterij met bunkers, gebouwd rondom de vesting. Zelf onze jongens van 5 en 8, vonden het razend interessant!

Ben je kampeerder, geniet dan van je verblijf bij camping het Weergors. Het nabij gelegen strand kun je zowel aan de zoet- als aan de zoutwater kant bezoeken en is zelfs in het hoogseizoen niet zo toeristisch!

Leuk voor een avond op doorreis .

Luk
    4-8-2018

Niet meteen de mooiste vestingstad van Zeeland, maar wel een gezellig pleintje aan de haven met een paar leuke horeca zaken, de museumboten en de oude vestingskazerne zijn wel het zien waard.

komen zeker terug!

Albert
    26-6-2018

Bij de haven heb je leuke terrasjes, vooral bij "Star" is het altijd gezellig druk, ze hebben daar een heel lekker biertje "Ouwe Toeter" wat lokaal gebrouwen word.

In de Vesting zijn een hoop boten te bezichtigen.

Ook is er een mooi winkelcentrum De Struytse Hoeck waar je leuk kan winkelen

Gezellig!

Rinia en Rob
    11-12-2017

Oude gedeelte van Hellevoetsluis heeft iets. Nieuw winkelcentrum is ook gezellig.

Super!

Nico
    11-12-2017

Natuurspeeltuin, de Buffel, Historyland , allemaal erg leuk voor jonge kinderen!

Jammer dat de binnenspeeltuin alleen open was na schooltijd! en wij daar dus nu geen gebruik van konden maken in de ochtenden.

Beetje onduidelijk waar de VVV zit!

Hellevoetsluis scoort een 8 uit 10, op basis van 148 reviews