Sorteren

Reviews over Hellevoetsluis

een echte aanbeveling.

G. Blom
    6-11-2018

Rustig gelegen aan het meer in Hellevoetsluis .Een zeer ruime kamer voorzien van alle gemakken met een heel groot terras op de bovenste verdieping. Een heerlijk restaurant waar je erg lekker kan eten tegen een redelijke prijs.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 16-11-2018

Bedankt voor deze mooie review, G.Blom!

Fijn dat jullie zo hebben genoten van de accommodatie, het terras en restaurant.

Graag tot ziens op dit park of één van onze andere Roompot parken!

Groetjes van Peggy

Familie suite 4 pers aanrader

Shir
    14-10-2018

Heerlijk mooi strandje met speeltoestellen wanneer je het restaurantje uitloopt mooi uitzicht

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 16-11-2018

Bedankt voor je leuke review, Shir!

Wij hopen dat je hebt kunnen genieten van je verblijf!

Groetjes van Peggy

Uitgewaaid

Pauline
    7-10-2018

Dat het het ideaal is met je hond. Mooie huisjes waar je gewoon goed vertoeven. Zelfs netflix en Amazon op de tv. Fijn dat toen het weer even wat minder was. En er zat een sunshouwer in het huisje. Oh wat was dat een lekkere aangename verrassing. En wat fijn dat het strand op 5min lopen echt maar 10 a 15 cm diep is en dat 10 meter ver. Ideaal om de bal voor je hond ver het water in te gooien.

Frits Dijkstra
    24-9-2018

Aanrader. Prachtig park. Luxe aankleding. Sportieve beachlook.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 2-10-2018

Wat leuk dat je een beoordeling hebt achter gelaten, Frits!

Cape Helius is dan wel een kleinschalig park maar je kunt er optimaal genieten. Het park heeft een perfecte ligging, dichtbij de oude vesting en je kunt gemakkelijk een uitstapje maken naar Ouddorp, Renesse en Brielle.

Kom je nog eens terug?

Groetjes van Mandy

Prettig verblijf.

Mieke
    13-9-2018

Prettig hotel dicht bij historisch centrum van Hellevoetsluis, jachthavens, klein strandje en strand van Rockanje. Ik kom hier regelmatig vanwege goede service en ruime kamers.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 2-10-2018

Zo te lezen heb je een fijne tijd gehad op Cape Helius, Mieke! We hopen dat je nog vaker zult verblijven op dit prachtige park.

Wist je dat de oude vesting van Hellevoetsluis een levendig terras heeft tijdens de zomermaanden?!

Groetjes van Mandy

Hellevoetsluis scoort een 8,1 uit 10, op basis van 148 reviews