• Type accommodatie

• Waardering

Reviews over Gouda

leuke stad

Bianca, 17-8-2017
    gezellige centrum leuke terassen goed fiets voorziening

Mooie stad, genoten van een VVV-wandeling.

Els en Jo Gerards, 1-4-2017
    Neem een brochure bij de VVV voor een individuele stadswandeling. Bezoek ook de fraaie glas-in-lood-ramen. De markt, het Raadhuis, de grachten, het is alles zeer de moeite waard. Jammer,dat er nog geen kaasmarkt was. In de Stadswaag zijn interessante demonstraties van kaasbereiding en van het maken van Goudse pijpen.

Heel gezellig, terugkeren waard

Miriam, 22-6-2016
    Ik vond Gouda een heel gezellige stad, alleen spijtig dat zowat alle winkels gesloten waren op zondag. Toch hebben we genoten van de vele bezienswaardigheden, de gezellige terrasjes, de wandelingen door de kleine pittoreske straatjes, het boottripje, de vele grachten enz. Maar echt wel spijtig dat we overal apart binnen moesten gaan om iets te bezichtigen want we hadden ons hondje bij en dat mocht nergens binnen, ook niet als je hem op je arm pakte. En dan de typische kaaswinkels van Gouda, echt uniek.

Gouda is een sfeervolle stad waar ik graag kom.

Stedentripinnederland.nl, 20-2-2016
    Mijn ervaring van Gouda is dat gouda altijd leeft. Het maakt niet uit wanneer je er heen gaat het blijft mij verbazen hoe mooi de stad is .Ook zijn er mooie bezienswaardigheden waar onder het oudste stadhuis van Nederland, de langste kerk van Nederland en de mooie waag.

leuk mooi stadje, waar van alles te doen is

Mevr M. Wolf, 12-1-2016

Kaasmarkt, beachvolleybal met oud hollandse spelletjes( gratis)

En allerlei soorten winkels stroopwafels bakken, kringloop en een leuke vvv.

Overal eettentjes voor iedere prijs wat.

Gouda scoort een 8 uit 10, op basis van 69 reviews