Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin)

Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin)

8.4Fantastisch

Met de zandstranden van Scheveningen en Kijkduin in de achtertuin is Den Haag een fijne stad voor een weekend weg. Een dagje winkelen, een bezoek aan Madurodam, het Museon of het Binnenhof: in Den Haag kan het allemaal. Wil je je weekend compleet maken? Sluit dan af met een etentje bij zonsondergang in een restaurant in Scheveningen.

Lees meer over Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin)

We hebben een aantal aanbieders voor Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin) voor je op een rij gezet:

Voordeeluitjes.nl

vakanties Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin)

Voordeeluitjes.nl

Over Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin)

Den Haag (of ’s-Gravenhage) is de hoofdstad van de provincie Zuid-Holland. Het is de residentie van de Nederlandse overheid en het koninklijk huis. De stad kent veel bezienswaardigheden zoals Paleis Noordeinde, het Vredespaleis, de Ridderzaal, het Binnenhof, de Haagse Passage en meer.

Leuke to do's in Den Haag

Naast bovenstaande bezienswaardigheden vind je in Den Haag ook heel veel leuke to do's. Zo kun je in Den Haag leuk winkelen en is De Haagse markt de grootste markt van Nederland. Hier kun je bekende Haagse specialiteiten kopen zoals Haagse Hopjes en Haagse Bluf.

's Avonds is het ook altijd gezellig in Den Haag en dan met name op de pleintjes waar je veel horecagelegenheden vindt. Als je houdt van theater, film en optredens van popartiesten, dan is het een aanrader om binnen te stappen bij Het Paard en te kijken of er een evenement plaatsvindt.

Ook voor kinderen zijn er genoeg leuke to do's in Den Haag. Zo kun je een uitstapje maken naar Madurodam (Nederland in miniatuur), een middagje op onderzoek uit in het Omniversum of gaan voor een bezoekje aan attractiepark Duinrell of Drievliet.

Jaarlijks vindt op de laatste zondag van juni het gratis toegankelijke Parkpop-festival plaats in het Zuiderpark.

Op naar het strand van Scheveningen

Het strand van Scheveningen heeft een gezellige boulevard vol cafés en restaurants waar je tussen het zwemmen en zonnen door terecht kunt voor een verfrissend drankje. Ook vind je in Scheveningen een aantal bekende bezienswaardigheden zoals het Kurhaus, de vuurtoren, de Gedenknaald en Sealife. Ook de vlaggetjesdag trekt jaarlijks veel bezoekers. Deze dag staat volop in het teken van de haringvangst. Een andere publiekstrekker in Scheveningen is het jaarlijkse vuurwerkfestival.

Reviews over Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin)

• 7sisck07112-05-2013

weekendje weg

Den Haag is een propere verzorgde stad met gezellige terrasjes en winkels,met vlak bij Scheveningen voor een relax dagje zee.

• 7Sfeer in stad
    • 7Omgeving
    • 7Cultuur

Gereisd met partner in mei 2013

• 9Evert09-09-2013

goed vertoeven hier

we hebben mooie dagen gehad

• 9Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in juni 2013

• 8bijle0108-09-2014

mooie stad

Mooie stad voor cultuur er valt van alles te zien. Leuke winkelstraatjes met gezellige winkels. Maar ook een dagje strand is goed te doen. Kortom den Haag is een aanrader.

Gereisd met partner in september 2014

• 9H.Folkersma12-05-2015

Heerlijke stad, veel fijner dan verwacht!

Erg leuke bestemming indien je de stad nog niet kent. Veel historie en leuk winkelcentrum.

• 7Zorg voor natuur
    • 8Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in mei 2015

• 7Bibi25-08-2014

Niet onaardig

Winkeltjes kijkduin niets bijzonders slager top!

• 7Sfeer in stad
    • 7Omgeving
    • 7Uitgaanslevenn

Gereisd in januari 2014

• 7dineke09-08-2014

heerlijk dicht bij strand

goede camping in het voorjaar en najaar voor de iets oudere kampeerders ,is dan een hele rustige camping ,in hoog seizoen weinig voor de wat grotere kids ,wel geschikt voor hele kleine kids,die hebben genoeg aan Koos ,maar de iets oudere kids hebben trampoline voor 1euro voor 7 min wat dus aardig oploopt in een vakantie .en een speeltuin met weinig uitdaging heel jammer

• 8Omgeving
    • 6Zorg voor natuur
    • 7Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in april 2014

• 9Daan21-05-2017

Den Haag - Heerlijke winkelstad

We waren met de trein/tram op weg naar Scheveningen. Vanwege de frisse wind en het bewolkte weer zijn we in het centrum van Den Haag gebleven. Het viel ons op dat er een heerlijke wandelruimte was voor de voetganger. (Af en toe even opletten op de fietsers.) Mooi centrum met veel opstapplaatsen voor de tram. Overal eetgelegenheden en een schitterend centrum met leuke straatjes en leuke geveltjes. Den Haag gezelliger dan Amsterdam.????? (Aan de stranden zijn we niet aan toe gekomen.)

• 9Uitgaanslevenn
    • 7Stranden

Gereisd met partner in mei 2017

• 9Vera17-07-2015

Leuke stad voor een weekendje weg!

Leuke stad om uitgebreid te winkelen!

• 8Uitgaanslevenn
    • 10Stranden

Gereisd met vrienden in juli 2015

• 9Bonifatius26-10-2014

Den Haag: the place to be

Fantastische stranden, musea, muziektheater, historische stad, Hofstad, paleizen, uitgaansgelegenheden, winkelen in de binnenstad, restaurantjes (o.m. aan de Dennenweg, maar ook in Scheveningen (lekker visje eten aan de haven), etc.

Alleen gereisd in september 2014

• 8Greets28-01-2014

OK

Prima voor zakelijk verblijf, even uitwaaien of wandelen in de duinen.

• 10Zorg voor natuur
    • 6Uitgaanslevenn