Reviews over Den Bommel

Fam groenendijk,
    10-12-2018

Het is een geweldige camping alles is netjes en heel schoon mooi sanitair en mooie afwas gelegenheid 👍super gemoedelijk en gastvrij de kids wilde niet naar huis nou we zijn al op heel veel campings geweest maar op de lage werf willen ze blijven wonen nou dan zeg ik in 1 woord fantastisch !!!😍

Mede door miranda en haar gezin 👍we hebben weer zin in het nieuwe seizoen 😊

Een extra thuis ver van huis.

Fam. van Dijken,
    10-12-2018

Fijne, gastvrije camping. Zeer vriendelijke en behulpzaam beheerders echtpaar.

Al meerdere jaren met regelmaat staan wij met veel plezier op deze camping. Steeds is het weer een gevoel dat je van harte welkom bent waardoor je je direct thuisvoelt na de reis en lekker kunt ontspannen.

Fantastisch!

Mary Vos,
    10-12-2018

Een zeer schone camping op alle fronten. Bijzonder vriendelijke eigenaren en ook op de camping een heel leuke sfeer.

Super!

Stephiej,
    9-12-2018

Het is een mooie rustige camping . De heerlijke ligging in de polder doet het hem. Het kunnen genieten van het kleine. Vriendelijke mensen. Puur natuur meer heb je eigelijk niet nodig.

Super!

Anke Horseling,
    9-12-2018

Eigenaren zijn heel vriendelijk en helpen waar ze kunnen

Kinderen hebben genoten net als wij dus voor volgend jaar een voor seizoen geboekt

Den Bommel scoort een 7 uit 10, op basis van 4 reviews