Delft

vakanties Delft

We hebben een aantal aanbieders voor Delft voor je op een rij gezet:

Reviews over Delft

• 9Meudt Gerhard29-04-2019

Delft ist immer eine Reise wert!

Delft gefällt uns sehr, wegen seinen vielen kulturellen Sehenswürdigkeiten, der Freundlichkeit seiner Bewohner, die vielen kleinen Geschäfte, die tollen Restaurants und Kneipen. Der Markttag, wo man wirklich alles bekommen kann, was man sonst nirgends bekommt. Ja was gefällt uns nicht, das wir wieder nicht in die OUDE KERK zur Besichtigung gehen konnten, da diese um PUNKT 13:30 Uhr am Samstag, den 27.04.2019 geschlossen hat und dies auch vorher nicht angekündigt war, bzw. beim Ticketkauf in der Nieuwe Kerk am 25.04.2019 wurde nur darauf hingewiesen, dass an diesem und am nächsten Tag geschlossen sei, aber wir heben die Ticket auf und versuchen es in 2020 wieder, irgendwann wird es schon klappen!!

• 9Zorg voor natuur

april 2019

• 7Laura08-04-2019

Leuke stad. hotel minder.

De stad is erg leuk, leuke pleinen met restaurants. Stad was verlicht voor de feestdagen, dat zorgde voor een romantisch effect.

• 7Cultuur
    • 6Omgeving

Gereisd met partner in december 2017

• 8Lilian Maas01-12-2018

Delft is een schitterende, indrukwekkende plek!

We zijn in augustus naar Delft geweest voor het varende bloemencorso. We vertrokken op zaterdagmorgen met de trein richting Delft. Daar hebben we gewinkeld,geluncht en de grote kerk bezocht. Dit laatste was zeer indrukwekkend. We hebben overnacht in het Shanghai hotel. Het was een prima hotel, alles was keurig geregeld en zag er netjes uit. Het ontbijt was ook goed verzorgd en er was voldoende. Rond 10.30 uur hebben we het hotel verlaten en zijn we naar het bloemencorso gaan kijken. Prachtig, een echte aanrader!

• 7Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Fokke15-09-2018

Waanzinnig

Gezellige markten vooral de antiekmarkten langs het water de vele terrassen op de grote markt heerlijk van de zon kunnen genieten op een van de vele terrasboten , leuke winkeltjes vooral de delfsblauwe winkels voor ieder wat wils en de grote kerk beklommen met een verschrikkelijk mooi uitzicht over Delft maar ook naar Rotterdam Den Haag , de historie van Delft is echt zichtbaar in de vele oude grachtenpandjes en het Prinsenhof dus bij al een heerlijke vakantie gehad in Delft.

• 9Sfeer in stad
    • 10Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in juli 2018

• 10Rita van den Ende11-08-2018

Voor onze hele familie een onvergetelijke dag!

De VVV Tourist Information gaf ons waardevolle informatie over de indeling van een dag naar Delft. De auto parkeerden we in de Prinsenhofgarage waarna de groep elkaar trof bij het Prinsenhof. Daar ontmoetten we onze gids (Dick Stammes) die ons op uitermate boeiende wijze vertelde over architectuur, geschiedenis, beeldende kunst en zelfs enige gedichten voorlas b.v. bij het schilderij "Gezicht op Delft" van Vermeer. Eerst bezochten we het Agnetapark (staat op werelderfgoedlijst), waarna we de lunch gebruikten bij "Bij Best". Een tocht door historisch Delft kon niet ontbreken, wat is Delft toch een sfeervolle, bruisende stad. Kunst, kennis en industrie omarmen elkaar hier. Ook de liefhebbers van shoppen komen hier volop aan hun trekken; ook daar was nog een uurtje de gelegenheid voor. We besloten onze dag in Delft in het Postkantoor, waar de luifel ons bescherming bood tegen de zon. Een aanrader!

• 10Zorg voor natuur
    • 10Uitgaanslevenn

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 7Ali18-07-2018

Really cute little town for a weekend trip.

Really cute little town for a weekend trip. Lots of history, shops and restaurants to fill your time. Great markets along the canal in the Summer months too. Visit the windmill and get a tour from the volunteers while you're there.

• 5Zorg voor natuur
    • 4Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in juli 2018

• 10H.W.Evers07-03-2018

Mooie stad met kerkhistorie. Alles is goed te belo

Alles is goed te belopen. Je moet van oude gebouwen houden.

Gereisd met partner in februari 2018

• 9Hugo31-01-2018

leuke en gezellige stad!

Wij vonden Delft erg leuk, veel leuke winkeltjes en restaurantjes. De hele sfeer ervaarde wij gewoon als heel prettig! Delft is zeker een bezoekje waard.

• 6Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

Gereisd met partner in december 2017

• 8Nence29-09-2017

Gezellig en veel te zien

Plaats erg leuk, leuke stadswandeling kunnen maken veel musea om te bezoeken. Leuke restaurants

Gereisd met partner in februari 2016

• 8Karin29-09-2017

Delft is een gezellige, culturele studentenstad

Prinsenhof, antiquairs, gezellige kroegen en pleinen

• 9Sfeer in stad
    • 7Omgeving