Sorteren

vakanties Zoutelande

Reviews over Zoutelande

Fantastische vakantie aan het strand

Lammers
    18-11-2018

Vriendelijk personeel en uitstekend ontbijt. Het weer zat ook mee en de kamer was netjes. Heerlijke vakantie gehad.

Een fantastische en aantrekkelijke camping voor gr

Piet Vermeulen
    17-11-2018

Hele schone plaatsen en sanitair. Veel verharde plaatsen. Goede grasmat. Zeer dicht bij zee met grote brede en schone stranden. Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren en personeel. Mooie stadjes op de voormalige eilanden. Aantrekkelijke attracties voor groot en klein in directe omgeving.

Heerlijke plek met prachttuin en knusse zitjes

Vera
    17-11-2018

Minicamping Werendijke is een heerlijke plek. De faciliteiten zijn uitstekend, maar ook origineel. Zo is er bijv. een buitendouche die uitkijkt over het mooie Zeeuwse landschap. Wat de camping uniek maakt is de prachtige kloostertuin die met veel liefde onderhouden wordt. En dat is eraan af te zien. ’s Avonds nog even een stukje door de tuin wandelen of plaatsnemen in één van de knusse zitjes en genieten van de zon die langzaam achter de duinen verdwijnt. Het ultieme vakantiegevoel!

Een heerlijke gastvrije camping, thuiskomen!!

Familie van der Horst
    17-11-2018

Wat een heerlijke vakantie hebben wij gehad op minicamping Boogaard Zoutelande. Echt een super camping, met super lieve gastvrije en behulpzame eigenaren. Simone en Adri doen er alles aan om het voor iedere campinggast zo aangenaam mogelijk te maken. Wij hadden een chalet gehuurd, helemaal compleet prachtig en schoon chalet. Met een heerlijk terras. De camping is midden in het groen en ook het groen op de camping wordt prachtig bijgehouden. Wij waren er met twee puber meiden, die het er ook prima naar het zin hebben gehad. Heerlijk naar het strand geweest, gewinkeld in de mooie dorpjes en Simone had ook nog een super leuke workshop handletteren geregeld. Echt een super vakantie gehad op minicamping Boogaard, wij raden het zeker aan iedereen aan!!

fantastisch voor ons nooit meer iets anders

j kapinga
    15-11-2018

Op minicamping Boogaard is het voor ons een soort van thuiskomen. Wij hebben hier heerlijke vakanties elk jaar weer, komen volledig tot rust, geweldige ligging om van alles te kunnen ondernemen . De eigenaren zijn super lief, hartelijk en behulpzaam. Onze kinderen gaan nu zelfstandig maar al net zo verslaafd. Ga zo door.

Zoutelande scoort een 8,8 uit 10, op basis van 412 reviews