Sorteren

Reviews over accommodaties in Zeeland

Prima weekend gehad

Nora
    12-11-2018

Prima weekend gehad, goede prijs/kwaliteit verhouding. Huisje was ok, sanitair wel verouderd. Huisje mag wel een keer goed schoongemaakt worden, incl verwijdering van spin en stofraggen, op de kastjes etc. Ligging goed, vlakbij strand en Domburg. We hebben ons goed vermaakt. Sauna was heel lekker.

Fantastische rustige plek voor een weekendje weg

R. DE RIDDER
    12-11-2018

zeer rustig gelegen, nieuw hotel aan de oever van het Veerse meer. De mooie stad Veere ligt op 20 km(met de auto!) en is zeker een bezoek waard.Parking bij het hotel.Bijzonder vriendelijk en attent personeel. Mooie, ruime kamers (geen koelkastje voorzien, wel nespresso-apparaat en safe. Auto en/of fiets is wel een must als je de omgeving wil verkennen. Kaartje met fietsknooppunten krijg je aan de receptie. Verzorgde maaltijden en uitgebreide drankjeskaart. Wij willen zeker nog terug!

Subliem

Angela Vermeulen
    12-11-2018

Het hotel is prachtig en het personeel super vriendelijk. Wij vierden ons jubileum in dit hotel en als verassing hadden zij rozenblaadjes, ballonen in de vorm van een hart en een upgrade naar een luxe kamer geregeld. In de omgeving van het hotel is niet veel te beleven, daarvoor dien je de auto te nemen. Het restaurant was ook top. Kortom een dikke 10.

fantastisch

Roger
    12-11-2018

schitterende ligging van het hotel, met vriendelijk personeel. alles goed te bereiken, kort bij het strand

Heel goed

Henk van Veen
    12-11-2018

Heel goed alleen jammer voor ons dat er een bad in was niet fijn voor ouderen zoals wij