Zonnemaire

We hebben een aantal aanbieders voor Zonnemaire voor je op een rij gezet:

vakanties Zonnemaire

We hebben een aantal aanbieders voor Zonnemaire voor je op een rij gezet:

Reviews over Zonnemaire

Een camping verscholen tussen de Zeeuwse akkers

Fam Matla,
    13-8-2018

Prachte camping, bijzonder grote plaatsen sommige wel 400 m2, waardoor ook veel privacy uitstekende ligging ten opzichte van de omliggende dorpen waar onder Zierikzee, Zonnemaire en Brouwershaven, ( inkoop / restaurant / markt), ligt aan een fietsknooppunt, professionele en vriendelijke beheerders. verzorging van sanitair uitstekend, ligging direct over de dijk aan het water met natuurstrand, zand en gras. Zeer geschikt voor kleine kinderen. Een absolute aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Mooie camping met enorme ruime plekken

Rene Dol,
    9-8-2018

Zeer ! ruime plekken. Mooie natuurlijke vormgeving. Geen bijlmermeer straatjes...

Vriendelijk personeel. Neem fietsje mee want er is maar 1 (keurig) toiletgebouw. Douchen 50 cent. Aandachtspunt is dat ca helft vd camping vrij geïsoleerde plekken heeft door hoge begroeiing. Heb dat liever niet. Kost me zon en uitzicht. WiFi OK. Strandje leuk voor recreëren en voor windsurfers redelijk bereikbaar... plank onder 1 arm, tuig onder andere arm. Auto kan vlakbij strandopgang gezet worden.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

P. Vermeulen,
    5-8-2018

Prettige camping met ruime plaatsen en veel privacy.

Grevelingenmeer nabij waardoor de camping geschikt is voor meerdere soorten watersporters.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Erg fijne camping.

René,
    20-7-2018

Tís waar je naar op zoek bent, maar voor ons simpelweg een geweldige camping. Kleinschalig, ruime plekken, rustig, schoon, vriendelijk personeel en prachtig gelegen voor de waterliefhebbers (zoals onze kinderen). In de omgeving prachtige foto's kunnen schieten voor www.seasonsofholland.com. Prima eetgelegenheden in Brouwershaven. We komen hier zeker terug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017
Zonnemaire scoort een 8,3 uit 10, op basis van 9 reviews