Sorteren

Reviews over Veere

Topppie

Liane Leeijen
    13-10-2017
    Bij aankomst meteen enthousiast.Super veel privacy. Omheinde tuin voor honden. En meteen een groot grasveld met speeltoestellen voor kinderen en honden. Aardige heel gemakkelijke mensen en belangstellend. Leuk knus schoon huisje. En veel rust en stilte. Schoon en prachtige natuur waar je zo in staat! Niets verkeerds te melden.

authentiek dorp met rijke historie, interessant

Els Visser
    25-4-2017

toeristisch , wandelingetje maken , terrasje pakken.

diverse musea. en een mooie jachthaven

Altijd mooi

Harmse
    19-3-2017

Veere is een dorpje waar we al jaren komen, door de verschillende seizoenen heen. Veere is altijd even mooi en aantrekkelijk. Nu, in maart, was het nog lekker rustig en kun je overal een tafeltje vinden en op je gemakje in de winkeltjes rondneuzen.

Veere is authentiek, kleinschalig en historisch. Alles voldoet aan het totaalplaatje Veere.

Zeer de moeite waard!

Super romantisch en lieflijk plaatsje

C. Kooijman
    21-2-2017

De terrasjes met mooi weer bij de haven.

Het eten in restaurant de peperboom.

De romantische wandeling door het authentieke dorp

Een fantastisch romantisch weekend gehad in het mooie Veere

Prachtig klein stadje

Summerlinda
    24-8-2016
    Veere is een erg mooi plaatsje met prachtige gebouwen en huizen aan het water. We hebben de rondwandeling met gids gedaan die zeker aan te raden is. Verder zijn er wat leuke winkeltjes en de nodige horeca. Er is elke week een historische markt en een museum wat bestaat uit 3 plekken.
Veere scoort een 8,6 uit 10, op basis van 100 reviews