Veere

We hebben een aantal aanbieders voor Veere voor je op een rij gezet:

vakanties Veere

We hebben een aantal aanbieders voor Veere voor je op een rij gezet:

Reviews over Veere

ik kom zeker een keer terug!

Anke,
    30-11-2018

een aller hartelijk welkom geheten door de eigenaresse, prachtig huisje ' de heksenketel', knus en warm.

Gereisd alleenreizend in november 2018

Warm welkom, knus en een fijn vakantie gevoel

Mari-lisa,
    18-11-2018

Het spreeuwenpotje, waar we een weekendje gezeten hebben met 4 personen en een baby’tje. Klein, knus maar fijn en schoon! Alle voorzieningen zijn aanwezig.

Vakantie gevoel krijg je op het moment dat je aankomt! Ook super leuk voor paardenmeisjes die graag naar het strand willen met een gehuurde pony of eigen paard!

Gereisd met vrienden in november 2018

klein paradijsje

Hannah,
    27-10-2018

Ook in de herfstvakantie een heerlijke plek om te zijn. Super leuk dat je pony kan huren, maar pas op voor de kalkoen Trudy :)

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

We komen zeker terug!

Dijkstra,
    25-10-2018

Gezellige camping. De eigenaren zorgen voor ontspannen sfeer. De paardenmeiden hebben het weer reuze maar hun zin gehad. Voor de anderen was er ook genoeg te doen. Ook leuk om vanaf de camping met de kano's op stap te gaan.

Sanitair is wat verouderd maar iedere dag opnieuw brandschoon. Wachten op de gemeente Veere voor het nieuwe toiletgebouw....

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Idyllische gelegen midden in de bossen. Heerlijke

Laurens,
    19-9-2018

Prachtig gelegen midden in de natuur. Ruime, idyllische plaatsen met heel veel privacy. Sanitair sober maar schoon. Prima voldoende voor deze natuurcamping

Gereisd met partner in september 2018
Veere scoort een 8,7 uit 10, op basis van 101 reviews