Reviews over Tholen

mooie, rustige ligging

nog volop in opbouw

Astrid Lubberts/mw. L.W. Schüller-Kostense,
    13-11-2018

Geweldige bungalow, van de sauna werd gretig gebruik gemaakt. Ruim opgezet, prachtige ligging aan het water. Wat minder was, was de Wi-Fi, viel steeds weg en we miste een theepot maar voor de rest TOP!

onvergetelijk leuke ervaring

fam. DuWi,
    9-10-2018

Zeer aangenaam weekend doorgebracht met kinderen en kleinkinderen in een 12-persoons woning. Iedereen was razend enthousiast. Ze hebben gefietst, gejogd, gewandeld, bijgepraat, gespeeld. De afgesloten tuin was veilig voor de kleinkinderen, parkeergelegenheid voor 4 wagens. De inrichting van keuken, woonkamer, slaapkamers en badkamers was zeer verzorgd en er was voldoende gerief aanwezig voor onze talrijke groep. Iedereen is ontspannen en uitgerust huiswaarts gekeerd.

de moeite waard!

Jarl Raymaekers,
    9-10-2018

zeer mooie en rustige locatie.

huis was zeer proper, en zeer goed uitgerust.

nieuwe omgeving en huis spreekt zeker vele groepen aan.

zeker de moeite waard om nogmaals te verblijven.

Rustig

Fam Raeymaekers,
    11-9-2018

De woning was tip top in orde. 👍 Alle comfort was aanwezig. Als je graag een rustige vakantie doorbrengt is dit de ideale plaats. Volgens ons is dit minder geschikt voor gezinnen met kinderen.

Tholen scoort een 7,5 uit 10, op basis van 28 reviews