Serooskerke (Walcheren)

vakanties Serooskerke (Walcheren)

Reviews over Serooskerke (Walcheren)

Voldoende voor de eerste levensbehoeften.

Wim en Liesbeth Geverink,
    12-7-2018

Serooskerke (W) bezoeken we omdat we op de Mini-Camping "Molenperk" verblijven. Het dorp op zich biedt niet vele mogelijkheden. Naast de Emté, de camping winkel en de Chinees valt er weinig te beleven. Dit is echter geen belemmering om van een prettig verblijf te genieten. De omliggende plaatsen bieden genoeg mogelijkheden om naar harte lust te kunnen recreëren.

Gereisd met partner in juni 2018

Serooskerke, een plek om terug te komen!

Outsider,
    23-5-2016

Serooskerke is een stil dorp, maar heeft een super zwembad,een grote supermarkt,en erg aardige bewoners. Veere,vrouwenpolder,domburg allemaal op fietsafstand,ideaal voor rustzoekers.voor Middelburg, Vlissingen of Zoutelande is wind in de rug wel prettig.

Gereisd met partner in mei 2016

Klein maar fijn dorpje

Jeannette Coppoolse,
    12-6-2015

Het is een klein maar fijn dorpje. Alles wat je nodig zou hebben, is binnen redelijke afstand. Stad Middelburg is vlakbij en een erg gezellige stad om te winkelen, eten of uit te gaan. En voor een klein dorp vind ik dat er veel leuke voorzieningen zijn. Zo is er net buiten het centrum van het dorp een leuke molen waar je kunt eten en kinderen naar hartelust spelen! Daar hoef je niet ver voor te reizen.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2015

rustig

marga verhoof,
    11-10-2014

prima familie bestemming, ook voor rustzoekers, er is niet veel te doen in het dorp, maar voor vertier kun je naar Middelburg, Vlissingen, Domburg.Wie van rust, wandelen en fietsen houdt heeft hier zeker een fijne vakantie

Gereisd met partner in september 2014

strand en zee-land

wolliewollie,
    12-7-2014

ik vind de kust teveel prooi gevallen aan de commercie het is zoeken naar dat stukje zuiver duin, strand, zee je betaald al toeristenbelasting en waarom dan ook nog eens voor elke parkeerplaats aan het strand? die natuur is van ons allemaal maar blijkbaar vinden we alles gewoon geworden de plaatsjes op Middelburg Veere Vlissingen na vallen vaak tegen erg lekker mosselen, visschotel, gebakken kibbeling gegeten bij proef zeeland (neeltje jans) echt een aanrader

Gereisd met partner in juni 2014
Serooskerke (Walcheren) scoort een 7,8 uit 10, op basis van 59 reviews