Scharendijke

We hebben een aantal aanbieders voor Scharendijke voor je op een rij gezet:

vakanties Scharendijke

We hebben een aantal aanbieders voor Scharendijke voor je op een rij gezet:

Reviews over Scharendijke

Een plek om je thuis te voelen!

Pauline Dijkmans,
    15-10-2018

Camping waar je je welkom voelt, voor alles kan je bij Els terecht. Nooit is iets te veel. De sfeer op de camping is gastvrij rustig en gemoedelijk. In de schuur waar tweedehands spullen te koop zijn, kun je naar eigen inzicht een bedrag neerleggen, dat geldt ook voor koffie, thee en drank uit de koelkast en zelfs voor groente uit de eigen tuin. Kortom een plek om je thuis te voelen!

Heerlijk!

Adri Smit,
    5-10-2018

Rustig park, fijn zonnig en licht ingericht huisje. Park met weinig faciliteiten, maar supermarkt op 200m afstand, was erg prettig! Fijne grote tuin achter ons huisje.

Gereisd met partner in oktober 2018

Zeker voor herhaling vatbaar

Mariska Geul - de Lange,
    30-9-2018

Had al enkele recensies gelezen en dacht oké waar komen we terecht. Maar wij hebben het super goed ervaren. Wat een mooie en nette camping! De kids hebben zich super vermaakt, bijna op elk hoekje heb je wel een leuke speeltuin. Voor een weekendje komen we zeker nog eens terug. Voor een langere vakantie mis ik toch iets van een winkeltje met verse broodjes en voor de kids een zwembad. Maar echt, we hebben het super naar ons zin gehad. En een zeer vriendelijke meneer achter de receptie.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

G Broekhuis,
    28-9-2018

Prima accommodatie op rustig park. Grote supermarkt op 2 minuten loopafstand.

Super

frank noorlander,
    11-9-2018

Het park ligt in een mooie omgeving, het is er rustig , je kan mooie fietstochten maken in de omgeving, de huisjes zijn goed ingericht alles aanwezig

Scharendijke scoort een 8,7 uit 10, op basis van 116 reviews