Renesse

Reviews over Renesse

Fantastisch!

Adriaan Boot,
    15-1-2019

We verbleven in de babysuite van het hotel. Lekker met babykamer en op de begane grond. De kamer heeft zelfs een klein terras / voortuintje wat een gezellige zithoek is. Vooral met een baby van 6 maanden is dit heerlijk .

Het heerlijke ontbijt is ook het vermelden waard. Er is van alles ruim voldoende en de broodjes zijn lekker vers gebakken.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Tot in de puntjes geregeld

Pauline,
    30-12-2018

Weer een heerlijke vakantie gehad op een plek met Prive sanitair. Wij komen hier al vanaf 2010. Eerst met de kinderen in het hoogseizoen, nu ze volwassen zijn met ons tweeen en hond in laagseizoen. Alkes is schoon en netjes. Ze letten op details, bijvoorbeeld in het Prive sanitair ligt een schoonmaak pakket met afwasborstel, etc. Ook kregen we een blik met koeken. In de algemene sanitaire ruimtes zijn vaatwassers die je gratis kan gebruiken. Echt een topcamping! Ook voor de hond.

Gereisd met partner in december 2018

Super hotel

Chris Verreck,
    5-12-2018

Badhotel Renesse is een heel goed hotel. Mooie ruime familiekamers met praktische keuken. Badkamer met douche, grote en kleine douchekoppen. Uitgebreid en lekker ontbijtbuffet. Vriendelijke ontvangst en rondleiding. Een echte aanrader. Tot later ! Chris, Stefan, Kevin.

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

Geweldig

Ineke Rendering,
    30-11-2018

Wat een fantastisch hotel, mooie kamer, prima badkamer. Eten is fantastisch, erg vriendelijk personeel zowel aan de receptie, in de bar en in het restaurant. Wij hadden een midweek met het Zeeuwse zaligheden arrangement, ontbijt prima, 4 gangen diner met keuzemenu óók prima. Kortom een hotel waar we zeker nog eens terug zullen komen

Gereisd met partner in november 2018

Top adres

Hendrik,
    27-11-2018

Samen met ons team een weekend verbleven in het hotel. We hebben van alle faciliteiten gebruik mogen maken en zijn top verzorgd van eten tot activiteit. Een prachtig sfeervolle stek en ideaal voor ons gezelschap. Dank!!

Gereisd met vrienden in november 2018
Renesse scoort een 8,3 uit 10, op basis van 863 reviews