Renesse

Min. temp. (℃)11°14°14°12°
Zonuren2h3h4h6h7h7h7h7h5h4h2h2h
Dagen regen131211101111111112131614

Reviews over Renesse

Renesse is en blijft altijd leuk

fam. C.Cornelissen
    9-7-2019

Leuk om na enige jaren weer terug te komen in Renesse. Blijft altijd leuk en gezellig. Er wordt wel veel veranderd in Renesse. Maar met alle terrassen, winkeltjes en eetgelegenheden niet alleen op het dorp maar ook op het strand is het goed toeven; en zeker geen duur dorp. Je ziet wel dat Renesse niet meer het Renesse van vroeger is. Het dorp wordt steeds meer een verblijfsdorp. Ons valt wel op dat er veel stenen zitbankjes zijn (waarom geen combinatie met hout) maar weinig vertier voor de kinderen. Alleen een golfbank en een houten zeehond in het centrum waar ze op kunnen kruipen.

Gezellig !

Tosca
    3-7-2019

Overvoed aan keuze in winkeltjes en restaurants. Gezellig strand en verschillende strandpaviljoenen. Minder leuk is om verschillende keren in het Duits aangesproken te worden. We zijn nog steeds in Nederland hé...dus graag eerst in het Nederlands proberen...

Duitse kolonie.

Johan
    8-6-2019

In Renesse wordt hard gewerkt aan het opnieuw uitvinden van het dorp. Het enige nadeel is dat in Renesse de oorlog is verloren. Alles is gericht op Duitsers. Je bent er vreemdeling in je eigen land. Wat maar weer eens bewijst dat als er geld valt te verdienen, Nederlanders geen principes hebben. Renesse is verder een fraai ringdorp met een mooie kerk en voldoende horeca.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig, we gaan zonder twijfel terug !

Ria Stevens
    22-3-2019

In iedere periode van het jaar mooi om naar toe te gaan, om uit te waaien !!! We waren een paar keer in Renesse, Burgh Haamstede, Sint Maartensdijk, Oostkapelle. Geweldige plaatsen om naar toe te gaan, zowel om te wandelen als om te fietsen.

Gereisd Met vrienden in november 2018

Gezellig

Julia Kraaijkamp
    3-3-2019

Een leuk toeristisch stadje . Op dit moment zijn ze veel aan het renoveren etc maar het is al super gezellig . Veel restaurantjes en terrasjes . Leuke winkels en een voordelige supermarkt . Er liggen heel veel vakantie parken en campings op fiets afstand van het stadje . In de zomer schijnt het erg vol te zijn met jeugd en Duitse gasten . Maar om de zomer heen is het allemaal heel gemoedelijk

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2019
Renesse scoort een 8,3 uit 10, op basis van 872 reviews