Sorteren

Reviews over Renesse

luxe camperen

lia orta
    30-10-2018

heerlijke camping wel heel druk in oktober maar altijd goed verzorgd

Fantastische accommodatie

Saskia
    23-10-2018

Wat een fantastische accommodatie. Wij zaten in een 4-persoons familiekamer. Ook het park is zeer netjes en tot in de puntjes verzorgd. Kamer is netjes en er is echt over nagedacht. Kinderen slapen in een geweldige houten stapelbed. Er zit een keukenblok in, voorzien van magnetron en twee kookplaten, waar je even snel wat kunt opwarmen/ klaarmaken. Pannen zijn ook aanwezig. Ontbijt is uitgebreid en het restaurant is heel sfeervol. Zwembad is leuk en er zijn meerdere speeltuinen, ook binnen is er een bios en een binnen speeltuin. Op loopafstand van het strand en in de buurt zijn veel leuke plaatsen. Kortom top locatie.

Heerlijk !!

Sylvia Reindsen
    22-10-2018

Kleinschalig heerlijk ontbijt betrokken eigenaren

Erstmal nicht

M.
    18-10-2018

Die Gäste haben sich nicht an die Ruhezeiten gehalten. Es war wie am Ballermann.

prima en heerlijk rustig

paul
    15-10-2018

in zeeuws hofje gezeten. Prima, alles goed geregeld en netjes schoon. Enige negatieve ervaring was de winkel. De deur was open en ik stapte om 5 voor 8 naar binnen. Werd toch niet echt vriendelijk verzocht buiten in de regen te wachten totdat de winkel open was. Heb daarop besloten de komende week maar boodschappen te doen bij de jumbo in het centrum

Renesse scoort een 8,2 uit 10, op basis van 862 reviews