Renesse

We hebben een aantal aanbieders voor Renesse voor je op een rij gezet:

vakanties Renesse

We hebben een aantal aanbieders voor Renesse voor je op een rij gezet:

Reviews over Renesse

Geweldig, we gaan zonder twijfel terug !

Ria Stevens
    22-3-2019

In iedere periode van het jaar mooi om naar toe te gaan, om uit te waaien !!! We waren een paar keer in Renesse, Burgh Haamstede, Sint Maartensdijk, Oostkapelle. Geweldige plaatsen om naar toe te gaan, zowel om te wandelen als om te fietsen.

Gereisd Met vrienden in november 2018

Gezellig

Julia Kraaijkamp
    3-3-2019

Een leuk toeristisch stadje . Op dit moment zijn ze veel aan het renoveren etc maar het is al super gezellig . Veel restaurantjes en terrasjes . Leuke winkels en een voordelige supermarkt . Er liggen heel veel vakantie parken en campings op fiets afstand van het stadje . In de zomer schijnt het erg vol te zijn met jeugd en Duitse gasten . Maar om de zomer heen is het allemaal heel gemoedelijk

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2019

geweldig!!

Ro Koning
    8-10-2018

Renesse is hét feest-dorp van Schouwen-Duiveland! Lekker eten, lekker uitgaan en altijd gezellig. Stranden zijn enorm, en heel keurig schoon. Natuur is er genoeg. Dua wandelen en fietsen is er uitermate geschikt!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Voor herhaling vatbaar!

Monica
    20-7-2018

Fijn om te fietsen, strandwandelingen te maken. Het is er ook niet te druk. Om te eten gingen we 2 keer bij restaurant “Helder”in Renesse zelf. Het is een zeer goed visrestaurant waar je hond op het terrras en ook binnen welkom is! Er zijn ook genoeg strandpaviljoenen die gezellig zijn.

Gereisd Met partner in juli 2018

te rustig

strand-dorp
    30-1-2018

het dorp ligt op een eindje van het strand, je hebt een fiets of wagen nodig. het is een klein dorp waar momenteel wegenwerken zijn. mij sprak het verder bezoeken ervan niet meer aan. het vakantiepark waar ik logeerde ligt wel vlak bij het strand. ik ga hier niet meer op vakantie komen, er zijn genoeg alternatieven in Zeeland

Gereisd Alleenreizend in januari 2018
Renesse scoort een 8,3 uit 10, op basis van 867 reviews