vakanties Oostkapelle

Reviews over Oostkapelle

Toplocatie fijn park

J Stelt,
    6-1-2019

Mooi park Goed verzorgt aan het strand en dicht bij het bos ,Nieuwe huisjes super

Een oase van rust

Ik,
    26-12-2018

Heel leuke familie camping, zelfs als grootouder. Dorp te voet te bereiken en centraal gelegen in Zeeland. We beleven er steeds een ongelooflijke vakantie.

Goede georganiseerde camping voor het hele gezin.

Petra,
    20-12-2018

Nette camping met fijne kampeerplekken. Op elk veld een speeltoestel en genoeg ruimte om te spelen voor de kinderen. Diverse activiteiten voor kinderen zowel binnen als buiten. Gezellige eet-café met terras. Grote schone douche en toiletruimte zonder gedoe met muntjes.

Een perfecte vakantie voor jong en oud!

Rob van den Heuvel,
    18-12-2018

Alles wat een ontspannen maar ook actieve vakantie met de kinderen compleet maakt was te vinden op deze goed verzorgde en plezierige camping! Wij komen zeker weer terug!

Fantastische ervaring voor ons en voor de kinderen

Heleen Brouwer,
    18-12-2018

Geweldige kwaliteitscamping waar je nooit meer weg wilt!

Oostkapelle scoort een 7,8 uit 10, op basis van 296 reviews