Oostkapelle

Reviews over Oostkapelle

Gezellig en ontspannen

Esther
    20-7-2019

Gezellig dorp met een goede supermarkt, diverse boetiekjes, pizzeria, pannenkoekenhuis, mossel specialiteiten restaurant, trendy kledingwinkels en winkels met leuke woonaccessoires. Op het kerkplein is een leuke brasserie annex ijstent. Veel fietsers komen hier uitrusten. Gezellig sfeertje.

Op enkele minuten fietsen zijn er een aantal goede campings . Je fietst in zo'n kleine 20 minuten heerlijk slingerend door duin en bos naar Domburg of Vrouwenpolder. Er zijn onderweg diverse strandopgangen waar ook gezellige strandtenten zijn. Hier kun je terecht voor n ijsje, drankje maar ook lekkere maaltijden.

In de zomerperiode is er wekelijks markt/braderie. Die begint bij het kerkplein met zn markante kerk waar je naar boven kunt om de omgeving te bewonderen. Bij helder weer kijk je ver voorbij Vlissingen.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Klein dorpje, maar alles wat je nodig hebt was er!

Gerritsen
    12-7-2017

Oostkappelle is een klein dorpje, maar alles wat je als vakantieganger nodig hebt is er. Grote supermarkt, vvv-kantoor, erg leuk pannenkoekenrestaurant, pizzeria, visrestaurant, bakker, kledingwinkels en andere winkeltjes. Ligging is zo'n 2,5km van het strand, dus in 10-15 minuten fietsen ben je bij het strand. We hebben ons prima vermaakt. Het strand is super, er zijn veel campings en bungalowparken, Domburg is vlakbij, en de steden Middelburg & Vlissingen zijn snel te bereiken. Rondom Oostkappel is mooie natuur te vinden om te fietsen of wandelen.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2017

Jaarlijkse ontspanningsperiode en rust.

Ad Meertens
    21-2-2017

Ik kan geen dingen vinden die niet leuk zijn in en rondom Oostkapelle. Je kan genieten van een fietstocht, wandelen uit eten gaan of naar het strand. je zit ook binnen 1 uur met de fiets in Vlissingen en Middelburg en of Domburg je kan ook een dagje gaan vissen of een museum bezoeken. Elke week kan je wel een markt bezoeken. Wij kijken er weer naar uit om te gaan om lekker te luieren op het strand.

Klein maar Fijn

Gerard Jansen
    22-9-2016

Alles klopte perfecte prijs kwaliteitverhouding, zeer vriendelijk personeel. Kleine kamer maar goed ingericht ook de badkamer en vooraal schoon? Leuke omgeving mooie steden een mooie plek om een aantal dagen te verblijven. Eten was eenvoudig maar van goede kwaliteit. Absoluut geen negatieve punten

Gereisd Met partner in september 2016

Ik kom al sinds jaren regelmatig naar Walcheren.

Wim
    18-9-2016

Heerlijk stukje Zeeland. Leuke plaatsen zoals Domburg, Vliissingen, Middelburg etc. Mooie stranden. Goede horeca met vele leuke terasjes met terrasverwarming in de avond. Rijke keuze wat betreft eetgelegenheden. Rust, ruimte en vertier. Eigenlijk kan ik geen zaken noemen, die niet goed zijn. Prima voor stellen met en zonder kinderen. Geen schreeuwerige tenten met stampende muziek en dampende jeugd. Een prima omgeving om ook voor een paar dagen even uit de dagelijkse sleur te zijn. Een weekend of een paar dagjes geeft al een fijn vakantiegevoel.

Oostkapelle scoort een 7,7 uit 10, op basis van 298 reviews