Oostburg

We hebben een aantal aanbieders voor Oostburg voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Oostburg voor je op een rij gezet:

Reviews over Oostburg

Zijn al vele malen geweest ...gaan zeker nog terug

PEDE - DECRAENE
    8-5-2017

Zeer rustig ... voldoende eethuizen voor ieder wat wils ! zijn er heel vriendelijk . Alles wat men nodig heeft voor een geslaagd verlof is aanwezig .Zeker aan te raden is ; Restaurant ' de Smickelaer 'op het Ledelplein .Het eten is er lekker met een speciale toets , lekkere pannekoeken te verkrijgen voor 1 euro !! en de vriendelijkheid is er gratis .Zalig terras . Zeker doen .

Gereisd Met partner in april 2017

heel gezellig en dichtbij de camping Bonte Hoeve

Familie Vermeulen
    20-2-2017

Wij vinden het superleuk om zo dichtbij de camping Bonte Hoeve, een stadje te hebben waar je alles vindt. Heel veel winkels, een mooi klasse hotel, restaurants waar je heel lekker kan eten aan schappelijke prijzen. Gezellige terrasjes waar je rustig kan vertoeven in een praktisch verkeersvrij centrum. Waar er regelmatig evenementen zijn die de moeite zijn die bezienswaardig zijn zoals boerenmarkt, rommelmarkt, kinderdag. Wij rijden elke dag met de fiets naar Oostburg en doen onze boodschappen en dan lekker gezellig een terrasje doen. Wat wil een mens nog meer? Absoluut een aanrader

Gereisd Met partner in juni 2016

Leuke plek om een keer te komen.

Van der Aa
    18-4-2015

Een bestemming voor iedereen. Je kunt er heerlijk fietsen, maar ook het centrum is gezellig. In de omgeving zitten ook leuke dorpjes om een keer heen te gaan. Bijvoorbeeld een markt. Of de themadag over hoe er vroeger met paarden op het land gewerkt werd.

Gereisd Met partner in Fri Aug 03 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geen winterbestemming.

J.I.J.
    19-2-2014

Oostburg is een prima bestemming in de zomer. In de wintermaanden is het enigszins een dooie boel. Oostburg is mooi gelegen in West-Zeeuws-Vlaanderen en op korte afstand van Cadzand, Breskens en Sluis.

Gereisd Alleenreizend in februari 2014

dorp voor dagelijkse boodschappen

martin.annelies
    3-8-2013

Oostburg is niet een plek om naar uit te kijken. Het dorp heeft een centrumfunctie voor Zeeuws-Vlaanderen en daarmee een groot aantal winkels en verdere faciliteiten (ziekenhuis, busstation, etc.). De grote AH is ook op zondag open (P-plaats achter het gemeentehuis)

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013
Oostburg scoort een 7,1 uit 10, op basis van 51 reviews