Nieuwvliet / Nieuwvliet-Bad

We hebben een aantal aanbieders voor Nieuwvliet / Nieuwvliet-Bad voor je op een rij gezet:

vakanties Nieuwvliet / Nieuwvliet-Bad

Reviews over Nieuwvliet / Nieuwvliet-Bad

Prachtige wandel en fietsroutes.

Linda
    28-1-2019

We zijn op onze weg naar nieuwvliet bad eerst een dagje naar Brugge geweest. Een erg leuk historische centrum, gezellig en leuk om te winkelen. Brugge: parkeren bij station dagtarief €3,50 van hieruit gratis pendelbus naar centrum. Dit is voor. Jonge mensen ook prima te lopen. Een 40 min. Binnendoor rijden kom je bij nieuwvliet bad uit. Hier hebben we 2 overnachtingen gehad in het fletcher hotel. Prachtige omgeving om te fietsen en te wandelen. Strand paviljoens zijn gelukkig op vrijdag tot en met zondag in januari geopend, anders zou er in januari weinig te doen zijn. In de zomer een toplocatie dicht bij een mooi uitgestrekt strand met leuke strandpaviljoens. In de duinen ook leuke speeltoestellen met hangmatten.

Gereisd Met partner in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldige locatie

Rachel
    5-9-2017

De omgeving was prachtig, heerlijk gefietst door de duinen, wat een uitzicht! Prachtige stranden en zeer leuke strandtenten. Dagje gefietst naar Sluis, leuk plaatsje om aan te doen. Wij hebbeneen top weekend gehad.

Gereisd Met vrienden in Fri Sep 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Succes verzekerd!

Miriam Zeegers
    26-9-2016

Het is er heerlijk rustig. Vlakbij zee.Mooi strand, en lekkere eetgelegenheden daar. En bezoekjes van daaruit naar Cadzand,Brugge, Breskens, Middelburg, Vlissingen is prima te doen! Het park is goed verzorgd, er heerst een prettige sfeer, en bovenal zeer vriendelijk personeel!

Gereisd Met vrienden in september 2016

Prachtige omgeving

Jolanda
    2-8-2016

Heerlijke omgeving om te fietsen en te wandelen. Je kunt een tocht maken naar Breskens door de duinen, of de andere kant op richting Cadzand en dan naar het Zwin fietsen, dit ligt op de grens met nederland en belgië.Dit natuurgebied is pas weer geopend met een nieuw bezoekerscentrum. Hier staan veel palen met ooievaarsnesten. Nieuwvliet zelf stelt niets voor. Cadzand was deze zomer één grote bouwput. Hier heeft men het bouwen aan de kust uitgevonden. De 1 naar de ander bouwt een hotel met uitzicht op zee. Zoals je ook ziet in Knokke. Ook hier kan je makkelijk naar toe fietsen (10km) Ga ook eens fietsen langs de Dammevaart, vanuit Sluis fiets je langs de vaart naar Brugge. Bezoek onderweg ook het knusse plaatsje Damme. Brugge is prachtig met de koopmanshuizen, zoals je ook ziet in Amsterdam. Brugge is bekend om z'n chocolade, heerlijk. In Oostburg zijn wat winkels, zoals AH, Lidl, Aldi en een klein centrum. Sluis is een leuk druk toeristisch dorpje, maar wel met veel kleine winkels.

Gereisd Met partner in juli 2016

lekker breed strand, leuk om langs zee te wandelen

Jos Deelen
    1-3-2016

Kort bij zee, goede wandelmogelijkheden over de duinen en langs zee. Leuke stadjes in de buurt. Voor de langere verblijven zijn ook Brugge en de Belgische kust niet ver weg. Wel hoog risico op over-toerisme in de zomermaanden. Mooie natuur verdronken polders en duinen.

Gereisd Met partner in Mon Feb 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Nieuwvliet / Nieuwvliet-Bad scoort een 8,8 uit 10, op basis van 383 reviews