vakanties Nieuwvliet / Nieuwvliet-Bad

Reviews over Nieuwvliet / Nieuwvliet-Bad

Heerlijk thuiskomen, een warm welkom!

Anja,
    8-12-2018

Lekker knus huis, super netjes. Zoooo fijn om daar te zijn.

Fantastisch verblijf in splinternieuw Roompot park

Familie,
    3-12-2018

Prachtig nieuw Roompot park, op een geweldige locatie bijna tegen het strand aan. Wij zaten in Lodge 195; prachtig luxe ingericht en duidelijk dat Roompot hier een niveau omhoog is aan het gaan. Het park zelf wordt nog gebouwd, maar je hebt geen last van bouwverkeer of de bouw in zijn algemeenheid. We hebben genoten, en gaan graag terug, specifiek naar deze Lodge; extra luxe ingericht ten opzichte van andere (standaard) lodges.

Rust en ruimte buiten,comfort binnen

Peter Meijer,
    15-11-2018

Heerlijke rustige omgeving,zee op loopafstand. Mooi natuurgebied. Achterland tot aan Brugge is heel mooi,weids en in naseizoen zo rustig. Park was nog niet af,dat wisten we, maar opzet is mooi, beplanting moet nog groeien natuurlijk maar als je daar door heen kijkt . Ligging huisjes is doordacht. Wij hadden parkeerplaats naast voordeur. Prima meubilair,smart tv,2x n douche, matras had naar mijn smaak harder gekund. Er mist niks. Goede materialen gebruikt.

Voor herhaling vatbaar

hunziker,
    13-11-2018

Prachtige vakantiehuizen. We zaten in een 6 persoonshuis met 3 slaapkamers. Huis is heel compleet met wasmachine droger en tuinset. Centrum van het park wordt nog gebouwd, maar wij hebben ons ook zonder die faciliteit prima vermaakt. Haaientanden zoeken aan het strand. Eten in strandpaviljoen en uitje naar Brugge. Fit was voor ons het eerste bezoek aan Zeeland en onvergetelijk.

Prachtig park in een prachtige streek

Niels Amssoms,
    12-11-2018

Prachtig park in een prachtige streek

Huisje was mooi onderhouden en zeer comfortabel.

Nieuwvliet / Nieuwvliet-Bad scoort een 8,6 uit 10, op basis van 378 reviews