Kortgene

Reviews over Kortgene

Leuk knus dorp

Fam. Van koteren
    20-7-2016

Een leuk gezellig dorp met voldoende eet gelegenheid, wij zaten op camping en villapark de Paardekreek en was goed aan te lopen naar het dorp! Ook het marktje op zaterdag op het kerkplein en de slager en bakkerij zijn aanraders!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2016

Geweldig

Anna
    13-8-2015

Kortgene is een leuk dorp ,je kan lekker uit eten. s winters is het er erg stil . Het is een dorp dat ligt aan het verse meer . Op 20 minuten van van de stad Goes ,wat een hele leuke en mooie stad is . Verschillende stranden in de buurt .met het schoonste strand van Nederland.!!! De banjaard !!!! Kortgene ligt in Zeeland dus een keuze van dingen die je kunt gaan doen 😁

Gereisd Met partner in augustus 2015

Aardig om 15 min. doorheen te wandelen.

Jan Lucas
    3-5-2013

Klein plaatsje met een aardige oude dorpskern. Wel heel klein. Een paar eetgelegenheden (Graaf van Buren was redelijk en gezellig, hond toegestaan). Niet de moeite om er speciaal heen te rijden, maar voor passanten of mensen die op het park Paardekreek of in de jachthaven verblijven wel aardig om even te rusten of te eten/drinken.

Gereisd Met partner in mei 2013

Mooie ligging aan het Veerse Meer

Maurits
    8-8-2012

Kortgene (ca. 2000 inwoners) ligt prachtig aan het Veerse Meer. Wij troffen er veel watersport aan. Bungalowparken, appartementencomplexen en campings. Een leuke dorpsstraat met wat winkels en eetgelegenheden geven een knusse sfeer. Wij fietsen er nog eens naar toe.

Gereisd Alleenreizend in Tue Jul 24 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Verbleven in hotel " De Korenbeurs " , best gezellig met

W.Schepens & B.Fontenoy
    1-1-2008

Verbleven in hotel " De Korenbeurs " , best gezellig hotelletje met lekkere keuken. In de omgeving van Kortgene is voor een ruim weekend zeker voor elk wat wils. Genoteerd in onze agenda als prima verlengd weekend uitstap.

Gereisd Met partner in december 2007
Kortgene scoort een 7,2 uit 10, op basis van 30 reviews