vakantie Kats

Reviews over Kats

Heerlijke, goed gelegen camping!

Peeters,
    23-8-2018

Mooie plaatsen, prachtig open en ruim terrein, schoon sanitair, super fietsomgeving, leuke uitleg over de omgeving en bezienswaardigheden, aardige eigenaars.

Minpunt vonden wij de locatie vd afvalcontainers: die kunnen beter op de p-plaats staan en/of dichter bij de weg ivm met de vele wespen!

Raad ik iedereen aan

Cees Biemans,
    12-8-2018

Zeer ruime plaatsen en een net sanitair.

De uitleg en promotie van Zeeland goed onder woorden gebracht door de eigenaresse . Compiment!!!

Gereisd met partner in augustus 2018

We komen nog eens terug.

Nel Seidler,
    10-8-2018

Mooie rustige mini camping met ruime plaatsen, het sanitair is netjes, fijne omgeving. Leuke fietsroutes en ook veel strandjes op fiets afstand. Zeer kindvriendelijk.

fantastisch

Die Zios,
    6-8-2018

Wir haben mit unserem Wohnmobil eine Woche auf diesem schönen Platz verbracht und waren sehr zufrieden. Sehr netter persönlicher Empfang und Betreuung. Schöne Plätze und sehr ruhig. Wir kommen gerne wieder.

Gereisd met partner in juni 2018

Formidabel

Noud struijk,
    5-8-2018

Boederderijcamping gezellig prima service gastvrijheid

Gereisd met vrienden in augustus 2018
Kats scoort een 7,9 uit 10, op basis van 15 reviews