Heinkenszand

Reviews over Heinkenszand

Mooie omgeving

H. Jongedijk
    9-1-2017

Heinkenszand is een leuk dorpje met een verrassend grote winkelstraat, en diverse eetgelegenheden. Ook een mooie startplek voor een fietsroute in de omgeving. In de zomermaanden werd er ook voldoende georganiseerd.

Uitstekend

L. Weller
    12-9-2015

We hebben genoten het enige wat op dit moment moeilijk was het bereiken van de snelweg, dat moest via een omweg. Er waren veel wegwerkzaamheden die een vlotte route belemmerden echter daardoor hebben we ook andere delen van Zeeland gezien waar we anders nooit zouden zijn gekomen. Op een bepaalde manier werd dat eigenlijk een avontuur.

Een rustige omgeving

Edwin Huisman
    22-8-2012

Wij zijn Heinkenszand enkel in gegaan voor onze boodschappen en dat is prima te doen. Een grote supermarkt die ruime openingstijden heeft. Als je door Heinkenszand fietst zie je een hoop winkeltjes, restaurantjes en kroegjes, dus voor ieder wat wils. Wij vonden het erg gezellig en de mensen zijn erg vriendelijk.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Aug 17 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk dorp.

Marianne Lammers
    31-7-2012

Een dorp wat op fietsafstand van de camping ligt en is uitgerust met de meest uiteen lopende winkels. Van supermarkt tot kruidenier, van warme bakker tot friettent, een dorp met een zeer ruim aanbod in alle levens behoefte. Een aanrader !!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

BAH!! Te vies voor woorden!

doreth_1
    25-4-2011

We hebben tijdens ons midweekje weg 1 van de plaatselijke chinese restaurants bezocht te weten: An fong. We waren de enige bezoekers en later wisten we waarom. We kregen de menukaart en bestelden ons 1ste glaasje drinken (niks geen kleine flesjes - gewoon uit de grote fles) bij het brengen van onze drankjes werd meteen al gevraagd of we onze keuze hadden gemaakt en ik gaf aan dat dit niet zo was en ´t iets langer duurde omdat ik mijn leesbril vergeten was waarop de (erg jonge) serveerster er 1 te leen aanbood - de schok was groot toen bleek dat deze kapot en wel zo verschrikkelijk vet was dat ik zonder bril nog meer zag dan mét deze - zelfs na enig poetsen (door mijn man want ik durfde ´m niet eens aan te raken) was dit niet te verhelpen en ik vreesde dan ook voor ´t eten.... Dit was redelijk te noemen - geen hoogdraver maar ook niet slecht. Maar ´n tip voor de eigenaar: investeer in een nieuw brilletje! Afhalen zou ik nog wel eens aan durven maar er gaan zitten - nee dank je!

Gereisd Met partner in april 2011
Heinkenszand scoort een 7,9 uit 10, op basis van 42 reviews