Groede

We hebben een aantal aanbieders voor Groede voor je op een rij gezet:

vakanties Groede

We hebben een aantal aanbieders voor Groede voor je op een rij gezet:

Reviews over Groede

Gezellig en zeker mooi centrum.

Fam. Scholten,
    15-9-2016

Het centrum van Groede bij de Kerk, is een gezellig Hollands plaatje. Mooie bomen en plantenbakken. Schoon en gezellige eet en drink gelegenheden. Gezellig om er doorheen te fietsen, waarbij je zeker een drankje of hapje kan nemen. De kerk en museums zijn ook een bezoekje waard.

Gereisd met partner in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuk dorpje

De Waegeneer L.,
    10-11-2015

Het dorp is klein en lijkt weggeplukt uit het verleden. De bewoners hebben die sfeer weten te behouden. Er zijn puike restaurants voor elk budget. Groede is goed als uitvalsbasis voor een wandeling naar zee en voor fietstochten.

Gereisd met partner in Sun Nov 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Strand van Groede

A G Tempelaar,
    6-9-2014

Het is er (H)eerlijk en schoon en een goed strand en wordt heel netjes gehouden ook de gasten van de camping waar wij op het strand hebben gelegen is een mooi strand en in de verte zie je de zee schepen binnen komen en is goed te fietsen en mooie fietspaden.

Gereisd met partner in Thu Aug 14 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Authentiek Zeeuws stadje, met mooi kerkje

Nico,
    24-8-2014

In de kerk is een expositie over de waterdunen http://www.waterdunen.com/ verder is er 1 keer per jaar een rommelmarkt en het hele stadje is dan ook een rommelmarkt, met gelukkig weinig commerciele kramen

Gereisd met partner in juli 2014

heel gezellig plaatsje

Birgitte,
    10-9-2013

in eerste instantie kwam ik voor het 'slijkstraatje', wat een erg leuk en leerzaam straatje is. een soort van mini-openlucht-museum. aan het einde van straatje ga je rechtsaf en loop je zo het gezellige sfeervolle plein in het centrum op. waar je met goed weer buiten op het terras van een heerlijke, verse appelbol kunt genieten.

Gereisd met vrienden in augustus 2013
Groede scoort een 8,2 uit 10, op basis van 128 reviews