Reviews over Groede

Super camping!

Soete,
    20-9-2018

Prachtige camping in mooie omgeving. Goede uitvalsbasis voor fiets en wandel tochten. Zeer dicht bij het strand. Je hebt niet het gevoel op een grote camping te zijn. Mooi en proper sanitair. Zeer vriendelijk personeel. Aanwezigheid van een supermarktje met een uitgebreid assortiment. Brasserie waar men lekker kan eten voor een correcte prijs. Wij gaan zeker nog terug.

Geweldig

Cees,
    3-9-2018

Een hele vriendelijke ontvangst. Goede uitleg. Appartement was erg mooi. Schitterende omgeving.

heerlijk

Thea,
    28-8-2018

geweldige camping voor jong en oud heerlijk bij zee en een thuiskomen met vrienden

Voor het tweede jaar, fantastisch!

Fam. Kluitenberg,
    22-8-2018

Gemoedelijke gezinscamping met zeer goede voorzieningen en een afwisselend soms spectaculair aanbod van animatie voor de kinderen. Goed verzorgde plekken. Strand is op loopafstand.

Een aanrader!!! Wij komen zeker terug!

Erika,
    11-8-2018

Het prachtige strand is op loopafstand, leuke animatie; afwisselend, voor ieder wat wils. Ook voor de tieners!

Schone nette camping, kleine veldjes, geen overlast, schoon sanitair.

Een aantal eetgelegenheden in de buurt.

Groede scoort een 8,8 uit 10, op basis van 128 reviews