Reviews over Grijpskerke

uitstekend

Andrzejewski,
    20-11-2018

zeer vriendelijke mensen en prachtige accommodatie

Zalig!

Leen,
    12-11-2018

Wij logeerden afgelopen weekend met ons gezin = 10 volwassenen, 4 kleinkinderen in huisje 5+6. Annelies heeft ons hartelijk ontvangen, zelfs 1 uur vroeger dan voorzien. De verwarming stond al aan ! De meubels werden vooraf verplaatst, zodat we met 14 rond de tafel konden in 6, de banken stonden verzameld in een kring in 5. 2 keukens om in groep te koken ; alle keukengerei in het dubbel. De tussendeuren zorgden voor doorgang of voor geluidsisolatie. De huisjes waren kraaknet en verzorgd, voorzien van bed- en keukenlinnen. 1 slaapkamer was beneden, ideaal voor ons. Ruime accomodatie, perfect !

We mochten een kinderwagen lenen, gocarts stonden geparkeerd op het erf, geen verkeer ... Vlak bij Domburg en toch zalig rustig gelegen. Een aanrader !

super positief

Elma van Willigen,
    27-10-2018

Prima onderkomen. Voor 9 personen (ons gezin) was alles aanwezig. Wat leuk was dat er achter een schuur zat met tafeltennistafel, sjoelbak, etc. Dus als we "thuis" waren was er altijd wat te doen. Eitjes van de boerderij, ook leuk. Verder een supermarkt dichtbij, ook ideaal. Zeker voor herhaling vatbaar.

Mede dank zij eerder bezoek, opnieuw zeer goed.

Gerrit en Joke B,
    18-10-2018

Mooi, rustig en centraal gelegen op Walcheren

Gezellig, netjes, mooi plaatsen

G vd Berg,
    15-10-2018

Fijne camping. Netjes en vriendelijke eigenaren.

Grijpskerke scoort een 7,9 uit 10, op basis van 69 reviews