Grijpskerke

Reviews over Grijpskerke

Zeeland op z'n mooist

Arina,
    21-2-2017

Grijpskerke ligt op Walcheren, een prachtig deel van Zeeland. Grijpskerke ligt op fietsafstand van Middelburg en Veere, maar ook van o.a. de stranden van Oostkapelle en Zoutlande. Het is een rustig dorp met een mooie kerk. Vlak bij de kerk zit een goede supermarkt. Er liggen verschillende mini-campings. Een heel mooi pand is vroeger bewoond geweest door Jacob Cats, helaas niet te bezoeken.

Gereisd met partner in september 2016

prachtig dorpje op het mooie Walcheren.

Familie Hage,
    27-12-2015

Grijpskerke is een lief 'durp' zoals men in zeeland zegt.. door de centrale ligging op Walcheren komen vele fietsers door het dorp. Geen uitgaansleven en drukte van belang, gewoon een dorp met buurtsuper/bakker.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Rustig klein dorpje

Strypsteen Agnes,
    19-8-2014

Op fiestafstand van de zee in Oostkapelle ,ongeveer 6 km , langs rustige fietspaden.Dicht bij Middelburg ( 5 km) interressant om te gaan shoppen. Dicht bij Domburg waar men lekker kan eten en wandelen langs de zee.Negen km van Vere , een historisch oud stadje.Een weekje is goed gevuld met strand en fietsuitstapjes.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Een karakteristiek Walchers dorp!

Annie en Theo de Badts,
    26-7-2014

Tijdens ons verblijf was er een erg fraaie kunstroute in en om het dorp en een zéér sfeervolle sjezenringsteekwedstrijd. Een aanrader om een beeld te krijgen van de plaatselijke bevolking en z'n geneugten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Een gemoedelijk, klein dorp

M.Janse,
    30-6-2014

Een rustig dorp, voorzien van een supermarkt, café/restaurant, waar men elkaar kent. Voor meer winkels en het strandvertier fiets je 4 kilometer, en dan zit je in Oostkapelle Op de fiets naar Middelburg is een stuk aangenamer dan met de auto: je bent er in een kwartier en hebt geen parkeerproblemen!

Gereisd met vrienden in juni 2014
Grijpskerke scoort een 7,8 uit 10, op basis van 69 reviews