We hebben een aantal aanbieders voor Goes voor je op een rij gezet:

Reviews over Goes

Supergezellig!

MIKSKE
    26-3-2018

Goes is een heel fijne stad om te bezoeken. Er zijn heel veel kleine straatjes met bijzondere boetiekjes. Er is een mooi haventje en heel leuke cafés waar je gezellig iets kan drinken. Ik vond persoonlijk dat de prijzen nogal hoog lagen voor de drank. De grote markt is mooi en je kan er heerlijk vertoeven op de talrijke terrasjes! Op zaterdag heb je er een kleine maar leuke markt waar je bv. heerlijke kazen kan kopen en verse vis. Goes is echt een aanrader en we komen er zeker nog terug om er een dagje rond te kuieren.

Gereisd Met partner in Thu Mar 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastische stad

Carmen
    25-5-2017

Goes mag dan wel niet aan de kust liggen, het is een prachtige stad met veel groen en water in en rond de stad. Binnen een half uur sta je op het strand wat erg goed bereikbaar is. Goes heeft vele leuke restaurants. Ga zeker eens binnen bij Slot Oostende, 32, Katoen of stap een van de vele leuke winkeltjes binnen. Op dinsdag en zaterdag is er weekmarkt, en kun je voor leuke prijzen heerlijke lekkernijen scoren. Bij de Vierlinden, vlak buiten de stad is het heerlijk vertoeven voor kinderen op de kinderboerderij, minigolfbaan en speeltuin. Kortom, genoeg te beleven voor ieder!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2017

mooie historische stad

Conny
    9-12-2016

Goes was in vroegere tijden een belangrijke handelsstad en dat zie je aan de mooie gebouwen in de oude binnenstad. Slenter lekker rond, ook langs de haven, bezoek het Bevelands Museum en geniet van een terras op de mooie markt. Op dinsdag en zaterdag is het markt en vooral die op dinsdag is een aanrader. Een mooie stad om een hele dag of langer door te brengen!

Gereisd Met vrienden in november 2016

Fijn !

Marjolein
    4-8-2016

Goes is een heerlijke stad. Mooi centrum , leuke winkels, gezellige terassen en eethuisjes. Wij gaan hier iedere zomervakantie een paar keer heen. Ook voor de markt op dinsdag . Mooie en voordelige zaken te koop!

Gereisd Met vrienden in juli 2016

Heerlijk oud gezellig plaatsje.

Paul en Elly Stolk
    27-3-2016

Prima historisch plaatsje om te wandelen en te winkelen,veel leuke restaurantjes en winkeltjes. Goed met de trein te bereiken,centrum 15 minuten lopen van station. Taxi naar buitenwijken (bioscoop!) ongeveer 15 Euro enkele rit.

Gereisd Met partner in Tue Mar 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Goes scoort een 8,9 uit 10, op basis van 83 reviews