Ellemeet

We hebben een aantal aanbieders voor Ellemeet voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Ellemeet voor je op een rij gezet:

Reviews over Ellemeet

We hebben een geweldige tijd gehad met het ontdekk

MARK DUDDING,
    13-1-2019

We hebben hier een week doorgebracht in het gebied tussen kerst en nieuwjaar

Gereisd met partner in december 2018

Geniet van rust en stilte

Andreas,
    11-1-2019

Chalet was heel zuiver, mooi ingericht.

Zelfs om te koken was alles per plek.

Strand op 45 minuten rustig te voet, 5 minuten met auto.

Gereisd met vrienden in december 2018

Uitstekend als familieverblijf met jonge kinderen

Henk Dekker,
    11-1-2019

Een midweek in de Kerstvakantie was een hartverwarmend familiegebeuren met 8 jonge kinderen (1-8 jaar). Met 15 personen was de accommodatie meer dan ruim en door de grote eet/recreatiezaal ideaal om te eten en te spelen. De 23 bedden verdeeld over 9 aparte slaapkamers met eigen toilet/douche zijn ideaal voor families. De ruimte rondom was prima en in het buitenseizoen extra aantrekkelijk. De parkvoorzieningen waren gesloten, behalve het speelveld dus daar konden we niet over oordelen. De service, o.m. met boodschappen- en BBQ-service goed. Mariska en de familie Elenbaas hebben ons prima geholpen. En met Renesse en het strand dichtbij zit je goed. De huurprijs viel ons niet tegen, maar niet verder vertellen hoor, dan wil iedereen hier naartoe.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

Voor herhaling vatbaar

Arianne,
    10-1-2019

Wij zijn in de Kerstvakantie 4 dagen in groepsaccommodatie De Meidoorn geweest, met 4 gezinnen (kinderen in de leeftijd 3 tot 11 jaar). Een hele goede ervaring! Alles heel schoon, veel ruimte, prima bedden, een fijne keuken en een gezellige woon-zitkamer. Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met vrienden in december 2018

Onaardig

Mariëtte,
    24-12-2018

Let op: als je toevallig als natuurkampeerder met auto op deze camping aankomt moet je 5 euro extra betalen. Zij noemen dit reserveringskosten maar je hebt nou juist helemaal niet gereserveerd. Campingbazin vond dat we dan de voorwaarden op de website maar hadden moeten lezen. Helaas staat hierover ook niets in het groene boekje, de groene koepel zou wat duidelijker mogen zijn met wie ze in zee gaan.Wij kamperen al 35 jaar en hebben nog nooit zoiets vreemds en onaardigs meegemaakt. Camping is sowieso duur en die 5 euro deden echt de deur dicht. We komen hier niet meer terug.

Gereisd met partner in oktober 2018
Ellemeet scoort een 9,3 uit 10, op basis van 41 reviews