Reviews over Ellemeet

Prima verblijf voor een topweekend

Luc Verfaillie
    11-10-2018

Uitstekende groepsaccomodatie met goede uitvalsbasis voor diverse activiteiten. Prima receptie en informatie.

Heerlijk tot rust komen

Kim
    7-10-2018

Heerlijk toeven hier. Mooi huisje, heerlijk rustige buitenplaats. Je komt hier voor je rust. Lekker tussen de weilanden.

Fantastsch!

Lydia
    4-10-2018

Ruim mooi en praktisch ingericht huis. Ook goed geluidsdempend. Alles wat je nodig hebt, is aanwezig. Zeer gemakkelijke professionele vaatwasser met zeer korte wastijd. Ideaal voor grote groep. Misschien wel even vermelden dat er geen blokjes in vaatwas moeten, omdat vattwasser aangesloten is op groot zeepreservoir.

Echt genieten!

Caroline
    27-9-2018

Wij zijn heel enthousiast over de Buitenplaats. We hebben er al meerdere keren onze vakantie doorgebracht en voelen ons er echt thuis. Je kunt zien dat de comfortabele huisjes met veel zorg en liefde zijn ingericht. Elk seizoen heeft er zijn charme. In de winter heerlijk genieten bij de gezellige gashaard na een ontspannen wandeling op het strand en in de zomer lekker relaxen op het grote terras of zonnen op het nabij gelegen strand (ongeveer 2,5 km). Fietsen zijn te huur bij de receptie, dus je kunt er op je gemak de mooie omgeving verkennen. Er is ook een pluktuin waar we dankbaar gebruik van maken en regelmatig een fleurig boeketje bloemen op tafel zetten.

Spreken de volgende woorden je aan: kleinschalig, maar zeer ruim opgezet, rust en ruimte, schoon en goed onderhouden, persoonlijk en gastvrij, ontspannen en genieten, dan ben je op de Buitenplaats aan het juiste adres!

toppi

s c monster
    17-9-2018

alles was top

alleen de prijs vonden we wat aan de hoge kant ongeveer 50 euro voor een nacht slapen op een stapel bed is wel een beetje veel

Ellemeet scoort een 8,3 uit 10, op basis van 41 reviews