vakanties Dishoek

Reviews over Dishoek

prima ligging maar niet voor herhaling vatbaar

Jos,
    21-10-2018

De plekjes zijn super klein. Caravan kan netaan staan. Bij aankomst niet of geen ruimte om je caravan neer te zetten als je een plekje moet uitzoeken. Honden hoeven geen probleem te zijn. Echter... men zet de hond niet altijd aan de lijn op zijn plek. Hoerdoor poept de hond ook op plekjes waar andere mensen staan met hun caravan. Wordt ook niet gehandhaafd door het personeel. Douche prima, maar wij zullen niet meer terugkomen omdat plekken veel te klein zijn en vanwege de loslopende honden.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 6-12-2018

Bedankt voor je review, Jos.

Jammer om te lezen dat je niet helemaal tevreden bent over je verblijf.

Wij zullen je bevindingen over de grootte van de plaatsen doorgeven aan de parkleiding. Betreft de honden dienen de gasten zich aan de parkregels te houden en hebben zelf de verantwoording dat hun honden niet tot overlast zijn van overige gasten. Indien dit toch gebeurt vernemen de medewerkers van de receptie dit graag, zodat betreffende gasten hierop aangesproken kunnen worden. We hopen dat je desondanks toch nog genoten hebt van je verblijf en graag tot ziens op één van onze parken!

Groetjes,

Kathinka

Zeer fijne vakantie.

Cauberghe Ivo,
    4-10-2018

Prachtige ligging, gezellige kamping.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 11-10-2018

Hartelijk dank voor deze prachtige beoordeling Ivo. Super dat jullie het verblijf op onze camping zo goed hebben ervaren en genoten hebben van de omgeving.

Prachtig

Jenneke,
    30-9-2018

Prachtige stranden, mooie fiets- en wandelroutes, dichtbij leuke plaatsen, honden toegestaan.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 11-10-2018

Dat klinkt zeker als een mooi verblijf Jenneke. Wat fijn dat jullie zo genoten hebben van onze camping en de omgeving.

Groetjes Marcia

Geweldig . met mooi weer komen wij zeker terug .

reijnen,
    30-9-2018

Wij hebben het heerlijk naar onze zin gehad .

jammer dat we vanwege het weer 10 dagen eerder hebben moeten vertrekken .

Het personeel gaat amicaal met je om .

is er een probleem moet je bij hen wezen .

ze kunnen niets oplossen als je er niet naar toe gaat .

Vind wel erg vervelende gasten die alleen maar over de prijs praten en klagen .

dan moet je gewoon thuis blijven .

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 11-10-2018

Hartelijk dank voor deze mooie review. Super dat jullie onze camping zo waarderen, maar vervelend dat jullie het verblijf vroegtijdig hebben moeten onderbreken. Wij zien jullie graag weer terug op onze camping!

Geweldige ligging dichtbij Vlissingen

Marja,
    9-9-2018

Prachtige ligging. Kampeerplaats niet erg groot.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 11-10-2018

Wat een mooie review hartelijk dank daarvoor Marja. Goed te vernemen dat jullie zo genoten hebben van onze camping en de omgeving.

Dishoek scoort een 8 uit 10, op basis van 73 reviews