Dishoek

We hebben een aantal aanbieders voor Dishoek voor je op een rij gezet:

vakanties Dishoek

We hebben een aantal aanbieders voor Dishoek voor je op een rij gezet:

Reviews over Dishoek

Op weg naar Frankrijk hier blijven steken!

Hans Voskamp,
    16-8-2018

Je gaat naar Zeeland en dus ga je naar de kust, de stranden en de steden waar Zeeland beroemd om is. Vanuit Dishoek is alles op de fiets te doen via een netwerk van goed onderhouden fietspaden die zoveel mogelijk door het groen of duin lopen. Men heeft zijn uiterste best gedaan deze routes zo aantrekkelijk mogelijk te maken. Hoewel Vlissingen soms wat 'uitgewoond' lijkt, Middelburg daar tegenover maakt een prima verzorgde indruk.

Gereisd met partner in juni 2018

Aangename plaats aan zee (Scheldemonding).

Herman Eyskens,
    24-4-2018

Rustig plaatsje aan zee tussen Vlissingen en Zoutelande. Sinds 2017 veel nieuwbouw waardoor het in de zomervakantie mogelijk wel druk zal worden. Wel enkele goede restaurants ter plaatse. Fietsen (met fietswinkel) en wandelen en zonnen op het strand zijn de belangrijkste bezigheden.

Gereisd alleenreizend in februari 2018

Fantastische plek voor een heerlijke vakantie !!

Peter,
    17-9-2017

Erg gezellig dorp, direct onder de duinen, met fijne restaurants, bar/lounges, vis/snackbar, italiaanse ijszaak en twee strandpaviljoens bij de opgang. Fietsenverhuur in het dorp, kleine supermarkt op loopafstand en 's ochtends verse broodjes. Prachtig breed strand op het zuiden met meer dan genoeg ruimte en ook gezelligheid. 's Avonds prachtige zonsondergang. Bijzonder fraai duingebied met de hoogste duinen van Nederland, waar het heerlijk wandelen en fietsen is. Mooie fietsroutes naar Vlissingen, Middelburg, Veere en leuke dorpjes in de omgeving. Een wandeling over de duinen naar Vlissingen is zeer de moeite waard met fantastische uitzichten. Er zijn meerdere nieuwe huisjes en appartementen te huur. Onze favouriet is Duinhof Dishoek appartement 13K. Vanaf het dakterras heb je daar prachtig uitzicht over de duinen en Dishoek. In de duinen vind je naast erg fraai en ruim natuurgebied ook een aantal bunkers die soms zijn opengesteld, met interessante verhalen over wat zich heeft afgespeeld. Het heerlijke strand is bij ieder weer een belevenis.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Ideale vakantielocatie

Daisy,
    24-6-2017

Dishoek is een rustig, gelegen plaatsje op Walcheren, direct aan de kust. Het is te herkennen aan de twee mooie karakteristieke vuurtorentjes. Het heeft een prachtig strand met strandpaviljoens, reddingsbrigade en verhuur strandbedjes, dus van alles voorzien. Het is een strand wat elke morgen schoongemaakt wordt. Wij vinden het mooie van het strand dat er zoveel paalhoofden zijn en van die prachtige hoge duinen. Het ligt tussen Vlissingen en Zoutelande. Je kunt hier heerlijke wandelingen maken langs de kust, door de duinen of in het bos. Voor ieder wat wils. Je kunt er fietsen huren in het dorpje zelf.

Ook aan de inwendige mens wordt gedacht, want op het gezellige pleintje zijn meerdere leuke en goede restaurants aanwezig. Wil je graag naar de stad om te shoppen, of cultuur te snuiven, dan liggen steden als Middelburg, Vlissingen om de hoek. Wij vinden het één van de mooiste kustlocaties in Zeeland en komen zeker weer terug.

Gereisd met partner in mei 2017

Jammer dat prachtig Dishoek is volgebouwd

Petra,
    19-4-2017

Hele mooie natuur. Prachtig strand. Vaak goed weer als het elders regent.

Mooie fietsroutes.

Helaas Dishoek veranderd van het meest idyllische plekje in Nederland in een foeilelijke toeristenkolonie.

Ons favoriete eethuis is daar helaas ook in meegegaan.

Gereisd met partner in maart 2017
Dishoek scoort een 8,1 uit 10, op basis van 73 reviews