Dishoek

vakanties Dishoek

We hebben een aantal aanbieders voor Dishoek voor je op een rij gezet:

Largo
Largo
Roompot Vakanties
Roompot Vakanties

Reviews over Dishoek

• 10Dineke Roseboom Zwerus19-07-2019

Wij verbleven altijd op Sint Anthonijshoek in Koudekerke, op Dishoek hadden we een kotje voor de strandspullen, mijn man is ziek, alle kampeertoestanden moeten verkopen, nu in de B&B op zelfde camping, echt heerlijk maar veel minder vaak Dolgraag zouden we nog eens gaan, zolang t kan ivm met manlief Lekker wandelen eten bij de Zeebries, Middelburg is prachtig, Dishoek strand alle voetstappen van onze 4 zoons liggen daar, bijna 30 jaar vakantie herinneringen Dus.....wat zou ik blij worden als verrassing voor man, eventueel de zoons mee dat zou kunnen van deze mooie reischeque Hartelijke groet Dineke

• 9Cultuur

Gereisd met partner in mei 2019

• 8Hans Voskamp23-06-2019

Zeeland, meer dan de moeite waard

We verbleven op camping Dishoek en hadden daarmee een fijne uitvalsbasis voor strand en stad. Het grote voordeel van dit deel van Walcheren is de beboste regio. Bovendien fiets je na 3 km over de boulevard van Vlissingen of ben je in Zoutelande. Er loopt een leuke en afwisselende atb route langs de camping en er zijn voldoende en kwalitatief goede fietspaden.

• 7Uitgaanslevenn
    • 8Omgeving
    • 8Sfeer in stad

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Peter08-04-2019

Wij komen zeker terug!

Prachtig duingebied en strand op het zuiden. Klein dorpje direct onder de duinen met meerdere restaurants, afhaal en strandpaviljoens. Erg mooie wandelingen door duingebied naar Vlissingen of Zoutelande. Of op de fiets naar Middelburg, Veere of Domburg.

• 9Cultuur

april 2019

• 9Hans Voskamp16-08-2018

Op weg naar Frankrijk hier blijven steken!

Je gaat naar Zeeland en dus ga je naar de kust, de stranden en de steden waar Zeeland beroemd om is. Vanuit Dishoek is alles op de fiets te doen via een netwerk van goed onderhouden fietspaden die zoveel mogelijk door het groen of duin lopen. Men heeft zijn uiterste best gedaan deze routes zo aantrekkelijk mogelijk te maken. Hoewel Vlissingen soms wat 'uitgewoond' lijkt, Middelburg daar tegenover maakt een prima verzorgde indruk.

• 7Cultuur
    • 9Omgeving
    • 9Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juni 2018

• 8Gunther20-07-2018

Mooi vriendelijk mensen en zeker behulpzaam

• 8Sfeer in stad
    • 8Omgeving
    • 8Stranden

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 7Herman Eyskens24-04-2018

Aangename plaats aan zee (Scheldemonding).

Rustig plaatsje aan zee tussen Vlissingen en Zoutelande. Sinds 2017 veel nieuwbouw waardoor het in de zomervakantie mogelijk wel druk zal worden. Wel enkele goede restaurants ter plaatse. Fietsen (met fietswinkel) en wandelen en zonnen op het strand zijn de belangrijkste bezigheden.

• 7Sfeer in stad
    • 7Omgeving
    • 5Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 8Stranden

Alleen gereisd in februari 2018

• 4Paul15-12-2017

nooit meer

een hele hoop bla bla, plek zijn ze mee bezig om het helemaal in orde te maken, de standaard brief voor je komt, van alles maar dit allemaal mooi niet

• 2Sfeer in stad
    • 2Omgeving
    • 2Zorg voor natuur
    • 2Uitgaanslevenn
    • 2Cultuur

Gereisd met partner in september 2017

• 10Peter17-09-2017

Fantastische plek voor een heerlijke vakantie !!

Erg gezellig dorp, direct onder de duinen, met fijne restaurants, bar/lounges, vis/snackbar, italiaanse ijszaak en twee strandpaviljoens bij de opgang. Fietsenverhuur in het dorp, kleine supermarkt op loopafstand en 's ochtends verse broodjes. Prachtig breed strand op het zuiden met meer dan genoeg ruimte en ook gezelligheid. 's Avonds prachtige zonsondergang. Bijzonder fraai duingebied met de hoogste duinen van Nederland, waar het heerlijk wandelen en fietsen is. Mooie fietsroutes naar Vlissingen, Middelburg, Veere en leuke dorpjes in de omgeving. Een wandeling over de duinen naar Vlissingen is zeer de moeite waard met fantastische uitzichten. Er zijn meerdere nieuwe huisjes en appartementen te huur. Onze favouriet is Duinhof Dishoek appartement 13K. Vanaf het dakterras heb je daar prachtig uitzicht over de duinen en Dishoek. In de duinen vind je naast erg fraai en ruim natuurgebied ook een aantal bunkers die soms zijn opengesteld, met interessante verhalen over wat zich heeft afgespeeld. Het heerlijke strand is bij ieder weer een belevenis.

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur

augustus 2017

• 10Johanna07-09-2017

Heerlijk

Vlak bij zee, gezellig horeca en prima speelmogelijkheden

• 9Sfeer in stad
    • 9Omgeving

augustus 2017

• 9Daisy24-06-2017

Ideale vakantielocatie

Dishoek is een rustig, gelegen plaatsje op Walcheren, direct aan de kust. Het is te herkennen aan de twee mooie karakteristieke vuurtorentjes. Het heeft een prachtig strand met strandpaviljoens, reddingsbrigade en verhuur strandbedjes, dus van alles voorzien. Het is een strand wat elke morgen schoongemaakt wordt. Wij vinden het mooie van het strand dat er zoveel paalhoofden zijn en van die prachtige hoge duinen. Het ligt tussen Vlissingen en Zoutelande. Je kunt hier heerlijke wandelingen maken langs de kust, door de duinen of in het bos. Voor ieder wat wils. Je kunt er fietsen huren in het dorpje zelf. Ook aan de inwendige mens wordt gedacht, want op het gezellige pleintje zijn meerdere leuke en goede restaurants aanwezig. Wil je graag naar de stad om te shoppen, of cultuur te snuiven, dan liggen steden als Middelburg, Vlissingen om de hoek. Wij vinden het één van de mooiste kustlocaties in Zeeland en komen zeker weer terug.

Gereisd met partner in mei 2017

10 van de 73 reviews gezien