Sorteren

vakanties Dishoek

Reviews over Dishoek

Op weg naar Frankrijk hier blijven steken!

Hans Voskamp
    16-8-2018

Je gaat naar Zeeland en dus ga je naar de kust, de stranden en de steden waar Zeeland beroemd om is. Vanuit Dishoek is alles op de fiets te doen via een netwerk van goed onderhouden fietspaden die zoveel mogelijk door het groen of duin lopen. Men heeft zijn uiterste best gedaan deze routes zo aantrekkelijk mogelijk te maken. Hoewel Vlissingen soms wat 'uitgewoond' lijkt, Middelburg daar tegenover maakt een prima verzorgde indruk.

Gunther
    20-7-2018

Mooi vriendelijk mensen en zeker behulpzaam

Aangename plaats aan zee (Scheldemonding).

Herman Eyskens
    24-4-2018

Rustig plaatsje aan zee tussen Vlissingen en Zoutelande. Sinds 2017 veel nieuwbouw waardoor het in de zomervakantie mogelijk wel druk zal worden. Wel enkele goede restaurants ter plaatse. Fietsen (met fietswinkel) en wandelen en zonnen op het strand zijn de belangrijkste bezigheden.

Fantastische plek voor een heerlijke vakantie !!

Peter
    17-9-2017

Erg gezellig dorp, direct onder de duinen, met fijne restaurants, bar/lounges, vis/snackbar, italiaanse ijszaak en twee strandpaviljoens bij de opgang. Fietsenverhuur in het dorp, kleine supermarkt op loopafstand en 's ochtends verse broodjes. Prachtig breed strand op het zuiden met meer dan genoeg ruimte en ook gezelligheid. 's Avonds prachtige zonsondergang. Bijzonder fraai duingebied met de hoogste duinen van Nederland, waar het heerlijk wandelen en fietsen is. Mooie fietsroutes naar Vlissingen, Middelburg, Veere en leuke dorpjes in de omgeving. Een wandeling over de duinen naar Vlissingen is zeer de moeite waard met fantastische uitzichten. Er zijn meerdere nieuwe huisjes en appartementen te huur. Onze favouriet is Duinhof Dishoek appartement 13K. Vanaf het dakterras heb je daar prachtig uitzicht over de duinen en Dishoek. In de duinen vind je naast erg fraai en ruim natuurgebied ook een aantal bunkers die soms zijn opengesteld, met interessante verhalen over wat zich heeft afgespeeld. Het heerlijke strand is bij ieder weer een belevenis.

Heerlijk

Johanna
    7-9-2017

Vlak bij zee, gezellig horeca en prima speelmogelijkheden

Dishoek scoort een 8,3 uit 10, op basis van 73 reviews