Cadzand

We hebben een aantal aanbieders voor Cadzand voor je op een rij gezet:

Reviews over Cadzand

B van elst,
    18-11-2018

Wil je heerlijk genieten van rust bijtanken , heerlijk aan het strand en zee dan is cadzandbad een klein badplaatsje in het mooie zeeuwsvlaanderen, een echte aanrader genieten in elk seisoen😀👌dicht bij belgie knokke , waar je leuke uitstapjes kunt maken bv sealife in blankenberger👌Of heerlijk genieten in sluis, waar je heerlijke mosselen oesters paling en andere heerlijke vers uit zee gerechten kunt eten😀in breskens kun je 2 keer per week mee met een boottocht zeehondjes spoten op de westerschelde😀kortom echt heel veel te doen een aanrader voor jong en oud 👌 relaxt en heerlijk uitwaaien aan de zee😍er zijn veel verhuurburo s waar je huisjes appartementen hotels en studio, s kunt huren in verschilende prijsklasses , wij komen er nu alweer 27 jaar en ieder jaar is het weer Volopgenieten van dit o zo relaxt badplaatsje wij hebben weer genoten gr fam van elst

Gereisd met partner in november 2018

Mooie badplaats, maar zonde van de honden

van de lagemaat,
    18-8-2018

wij waren hier in augustus, echtpaar middelbare leeftijd. We zijn hier 5 jaar niet geweest, prachtige haven erbij gebouwd, veel appartementen in aanbouw en boulevard niet passend bij de mooie haven. De boulevard is te klein voor het aanbod vakantievierders en dan zijn nog niet eens alle hotels en appartementen klaar.

Een heel groot minpunt van Cadzand vinden wij dat er totaal geen controle is op honden op het strand. Er wordt gezegd dat het niet toegestaan is, maar het wemelt ervan. Met vloed zwem je door de hondedrollen, die er met eb neergelegd zijn. Ligt aan hondenbezitter, maar wanneer geen controle, dan gebeurt er dit.

Gereisd met partner in augustus 2018

Moderne badplaats met prima uitstraling!

Henk Evers,
    7-8-2018

Wijn waren voor het 36ste jaar op rij aan de Noordzee in Cadzand.

Dit jaar was alles uitstekend, het (strand)weer, de omgeving, de steeds moderner ogende badplaats met veel nieuwe hotels. Het komt de totale uitstraling ten goede!

Gereisd met partner in augustus 2018

Voldoet aan verwachting

Herja,
    10-6-2018

Echt "duits" strandplaatsje

Enkele normale eetgelegenheden, enkele exclusieve en de gebruikelijke strandtenten.

Prima fiets omgeving.

Veel bouwactiviteiten

Over twee jaar als het Zwin ook opengesteld is en de herinrichting klaar is krijgt Cadzand Bad een dikke voldoende.

Cadzand dorp is een gat met 1 bakker, 1 cafe en 1 eetgelegenheid.

Gereisd met partner in juni 2018

Al meer geweest. Nu niet zo gezellig.

A.V. Sanders,
    7-11-2017

De opzet en wandelmogelijkheden zijn buitengewoon goed. Dicht bij Belgie met al zijn mogelijkheden. Voorals de mogelijkheid “short-golf” te spelen sprak ons zeer aan. Niet zo gezelling was ons eerdere commentaar. De gehele kust wordt in ‘een keer verbouwd, wat veel overlast geeft. Dat was jammer, maar zal wellicht volgend jaar tot het verleden behoren.

Gereisd met partner in september 2017
Cadzand scoort een 7,9 uit 10, op basis van 442 reviews