Sorteren

Voldoet aan verwachting

Herja
    10-6-2018

Echt "duits" strandplaatsje

Enkele normale eetgelegenheden, enkele exclusieve en de gebruikelijke strandtenten.

Prima fiets omgeving.

Veel bouwactiviteiten

Over twee jaar als het Zwin ook opengesteld is en de herinrichting klaar is krijgt Cadzand Bad een dikke voldoende.

Cadzand dorp is een gat met 1 bakker, 1 cafe en 1 eetgelegenheid.

Klein maar fijn

Peter
    29-4-2018
    Cadzand-Bad is een kleine badplaats. In her centrum wel van alles aanwezig, van supermarkt tot Chinees restaurant. Leuke wandelmogelijkheden.

Leuk dorpje

Marian
    18-2-2018
    Leuk dorpje, rustig maar doordat ze aan het bouwen zijn komt er wat meer leven in de brouwerij. Er ligt een supermarkt, verschillende bakkers en restaurants en een snackbar.

Superplek!

hester breukink
    11-12-2017
    Wat een fantastische plek om uit te rusten. Heerlijk strand. En uitstapjes zijn ook prima.
Cadzand scoort een 8,1 uit 10, op basis van 430 reviews