Cadzand

We hebben een aantal aanbieders voor Cadzand voor je op een rij gezet:

vakanties Cadzand

We hebben een aantal aanbieders voor Cadzand voor je op een rij gezet:

Reviews over Cadzand

Heerlijk , je bent er echt even uit

Edmée Visser
    20-5-2019

Mooi groot strand, via kust kun je naar Knokke lopen. Vaak mooi weer. Winkels voor dagelijks boodschappen aanwezig. Meer nodig ga naar oostburg of sluis. Knokke en Brugge vlakbij. Heerlijk hier, in hoogseizoen veel Duitsers aanwezig. Nieuwe haven gebouwd, wel veel hotels in aanbouw. Tip met boot naar Vlissingen vanaf breskens . Groot natuurpark tussen cadzand en Knokke

Gereisd Alleenreizend in augustus 2018

super gemakkelijk en prijs bewust

Kerckhofs Andre
    16-4-2019

mooie huisjes zeer net veel groen en water alles erop en er aan plus gezonde zee lucht rustig en ontspannen om met je familie kerstmis te vieren een aanrader zou iedereen aan raden niet ver van het strand en mooie strand wandelingen had geen stress een van mij beter vakanties doe zo voort zou ik zeggen

Gereisd Met vrienden in december 2018

B van elst
    18-11-2018

Wil je heerlijk genieten van rust bijtanken , heerlijk aan het strand en zee dan is cadzandbad een klein badplaatsje in het mooie zeeuwsvlaanderen, een echte aanrader genieten in elk seisoen😀👌dicht bij belgie knokke , waar je leuke uitstapjes kunt maken bv sealife in blankenberger👌Of heerlijk genieten in sluis, waar je heerlijke mosselen oesters paling en andere heerlijke vers uit zee gerechten kunt eten😀in breskens kun je 2 keer per week mee met een boottocht zeehondjes spoten op de westerschelde😀kortom echt heel veel te doen een aanrader voor jong en oud 👌 relaxt en heerlijk uitwaaien aan de zee😍er zijn veel verhuurburo s waar je huisjes appartementen hotels en studio, s kunt huren in verschilende prijsklasses , wij komen er nu alweer 27 jaar en ieder jaar is het weer Volopgenieten van dit o zo relaxt badplaatsje wij hebben weer genoten gr fam van elst

Gereisd Met partner in november 2018

Mooie badplaats, maar zonde van de honden

van de lagemaat
    18-8-2018

wij waren hier in augustus, echtpaar middelbare leeftijd. We zijn hier 5 jaar niet geweest, prachtige haven erbij gebouwd, veel appartementen in aanbouw en boulevard niet passend bij de mooie haven. De boulevard is te klein voor het aanbod vakantievierders en dan zijn nog niet eens alle hotels en appartementen klaar. Een heel groot minpunt van Cadzand vinden wij dat er totaal geen controle is op honden op het strand. Er wordt gezegd dat het niet toegestaan is, maar het wemelt ervan. Met vloed zwem je door de hondedrollen, die er met eb neergelegd zijn. Ligt aan hondenbezitter, maar wanneer geen controle, dan gebeurt er dit.

Gereisd Met partner in augustus 2018

Moderne badplaats met prima uitstraling!

Henk Evers
    7-8-2018

Wijn waren voor het 36ste jaar op rij aan de Noordzee in Cadzand. Dit jaar was alles uitstekend, het (strand)weer, de omgeving, de steeds moderner ogende badplaats met veel nieuwe hotels. Het komt de totale uitstraling ten goede!

Gereisd Met partner in augustus 2018
Cadzand scoort een 7,9 uit 10, op basis van 446 reviews