Bruinisse

We hebben een aantal aanbieders voor Bruinisse voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Bruinisse voor je op een rij gezet:

Reviews over Bruinisse

Fantastisch. Het blijft niet bij 2 bezoeken.

M. Cludts
    1-3-2019

Vakantie in(of in de buurt van) Brunisse is altijd vakantie met een gouden randje. Rustig dorp met vriendelijke mensen zowel binnen de winkels als er buiten. Ruim aanbod van allerlei winkels zowel een grote supermarkt als de kleinere gezellige winkels en restaurants. Mooie wandel- en fietsparcours. Regelmatig festiviteiten, de aankomst van Sinterklaas en de havenfeesten met prachtig vuurwerk zijn de moeite om aanwezig te zijn.

Gereisd Met partner in februari 2019

heerlijke rust en fantastische stranden

liesa de bruin
    9-6-2017

Bruinisse is een leuk klein dorpje gelegen aan het water waar je heerlijk tot rust kan komen. Er is genoeg te beleven van bezoek aan oesterkwekerij tot aan bananenboot ritje. Voor mensen die er even uit willen en opzoek zijn naar kust rust en strand is Bruinisse het ideale plek en locatie, vanuit Bruinisse kan je alle kanten op naar het mooie Zierikzee of je kan gewoon heerlijk uren fietsen en van de zeelucht genieten. In het dorpje is er genoeg aan eetgelegenheden en er zijn kleine winkeltjes die je kan bezoeken en natuurlijk is er gewoon een ah waar je de boodschappen kan halen. Ook gezellig een biertje drinken kan je in het dorp terecht voldoende kleine cafétjes. Ik geef Bruinisse een dikke 10.

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2017

heerlijk uitademen

Van Hove
    22-4-2017

Bruinisse: mosseldorp. Dat blijkt dan ook uit het "Mosselstandbeeld" dat aan de haven ligt. übergrappig en zeer uitnodigend om een foto te maken. Dat doet dan ook vrijwel iedereen die er langs komt. We zagen de sluizen die druk gebruikt werden: leuk om een tijdje in de gaten te houden. Tijdens een wandeling zagen we het Grevelingenmeer: het was er heerlijk rustig maar ik denk dat er in de zomer heel veel volk geniet van dit weidse natuurgebied. Lijkt me er heerlijk om een dagje te vertoeven in de zomer!

Gereisd Met oudere kinderen in april 2017

Mooie plek aan het Grevelingenmeer

Michel
    10-12-2016

Wij waren hier met onze boot. Zowel de omgeving qua cultuur, het dorpje en de horeca. Wat dat laatste betreft: bru17 in de vissershaven is werkelijk fantastisch. Of je nu het restaurant bezoekt of de naastgelegen snackbar, de vis is top! Ook Oesters en Soja in de jachthaven is zeker aan te bevelen. Vriendelijk personeel en fantastisch uitzicht vanaf het terras (zeker s avonds vanwege de ondergaande zon in het meer).

We zijn ook over het vakantiepark gelopen en dit ziet er allemaal verzorgd uit. Verder geen mening omdat we daar verder geen voorzieningen hebben benut.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijk relax

Gerards Tonny
    2-10-2016

Aanraders: De jachthaven met de restaurants Oysters en Soya en SailorsIn (heel vriendelijk, lekker eten), de haven met restaurant Bru17 (dikke duim), de viswinkel naast het restaurant. Mooie wandel en fietswegen. De fruitboer juist voorbij Aquadeltapark (heerlijk vers en goedkoop)

Gereisd Met partner in september 2016
Bruinisse scoort een 7,1 uit 10, op basis van 190 reviews