Sorteren

Reviews over Breskens

Onvergetelijk !!

Henriette Spapens
    6-11-2018

Begin oktober met 5 vriendinnen een lang weekend in huisje Rondeel 1204 gezeten. Een prachtig huis met een heel leuk terras aan het water. Werkelijk schitterend. Het huis is van alle gemakken voorzien en de ligging is ideaal. Vlak bij het strand met zijn enige strandtenten. Het is een onvergetelijk weekend geworden met veel zon, op zijn tijd een hapje en een sapje en heel veel lol

Heerlijk verblijf !

Gil
    15-10-2018

Mooie accomodatie! Ligging van het park dichtbij het strand ! Zwembad !

F. de Bruin
    2-10-2018

Dicht bij het strand en de veerpont naar Vlissingen. Mooie huizen met grote berging en ruimte voor de auto. Dicht bij Belgie voor leuke uitstapjes naar Gent en Brugge.

Prachtige accommodatie voor een ontspannen vakanti

Bart Pinnewaert
    1-10-2018

Prachtige accommodatie aan het water met alle luxe. (Lodge 825) Dicht tegen het strand, zwembad, overzet naar Vlissingen enz....Ideaal voor een rustige, ontspannen vakantie.

Primma voor een goedkope vakantie

Jennifer
    1-10-2018

Ligging is supper park heel mooi onderhouden de chalets minder goed onderhouden (niet goed gepoetst) bedden van de grote slaapkamer heerlijk maar van de gasten kamers zeer slegt .

Heel jammer was dat mijn vriend zijn visspullen allemaal had meegenomen van te voren gebeld naar roompot zeebad om te vragen of het ook mogelijk was om hier te vissen en dat was geen probleem want aan onze chalet was een stijger op het water

Bij aankomst staat er riet van een meter hoog en is het water nog geen 40 cm diep waardoor carpervissen onmogelijk isen geen open srijger maar hout er om heen dus hengels uitgooien ging helemaal niet.

Breskens scoort een 8 uit 10, op basis van 180 reviews