Biggekerke

We hebben een aantal aanbieders voor Biggekerke voor je op een rij gezet:

vakanties Biggekerke

We hebben een aantal aanbieders voor Biggekerke voor je op een rij gezet:

Reviews over Biggekerke

Genieten van de rustige omgeving.

wil en Marga,
    5-8-2018

Rust , rust, rust Wij gaan voor de rust en de omgeving. We gaan dan ook altijd in het voor en na seizoen. Het is prachtig fietsen door de landerijen en de kleine plaatsjes. Maar een strand wandeling kan natuur lijk ook. Je bent er zo met de fiets. En de accu opladen is geen probleem op de camping.

Gereisd met partner in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Schitterende omgeving

Cobi van Dalen,
    16-5-2017

Rust, ruimte, frisse lucht, gemoedelijke bevolking, leuke dorpjes. Kortom een prachtige lokaties om helemaal tot rust te komen. Heerlijk gefietst en gewandeld langs de kust en in de polders. Dinsdagmiddag zijn alle winkels in Biggekerke n Meliskerke gesloten kwamen wij achter.

Gereisd met partner in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Typisch Zeeuws dorpje

Ad de Jonge,
    7-1-2017

Klein, rustig Walcherens dorpje, met mooi plein en huisjes rond de kerk. Prima bakker, waar je op het terras kunt genieten van een lekker kopje koffie. Ook kun je leuke dingen bekijken bij "de smid". En als je zelf brood bakt kun je bij de molen terecht voor meel.

Gereisd met partner in september 2016

Typisch Walchers dorp

Bartho,
    20-11-2014

Als 'fan' van Koefnoen moest ik zeker eens naar Biggekerke. Het is een klein dorpje, vlakbij Middelburg en Zoutelande op Walcheren. Het pleintje rondom de laat-gotische dorpskerk is erg sfeervol. Er staat een standbeeld van een 'typisch Walcherense boerin'

Gereisd met partner in november 2014

het berghof; minicamping;super vakantie!

de boer,
    23-8-2009

nette minicamping,rustig,vriendelijke eigenaren, schone toiletten,dames en heren gescheiden,ook de douches ,gratis, goed en schoon, ruime kampeerplekken met eigen kraantje en cai,uitzicht op de duinen, kinderen waren zo verdwenen op de skelters,trampo of bij slecht weer binnen in de loods,midgetgolf,tafeltennis,tafelvoetbal enz, genoeg plek om af te wassen,vriezer en koelkast evt voor je boodschappen, droger en wasmachine tegen kleine vergoeding, centrifuge gratis. ook handi de fietsen konden in de schuur want zo bij zee waait t wel lekker; wij komen graag nog eens terug op het berghof in biggekerke , c de boer

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009
Biggekerke scoort een 8,7 uit 10, op basis van 23 reviews