Sorteren

vakanties Biggekerke

Reviews over Biggekerke

Wij komen graag weer terug!

Familie Kok
    6-11-2018

5 jaar geleden waren wij voor de eerste keer op camping de Hofwei. We hebben toen erg genoten van de gastvrijheid van de familie de Korte en hun mooie camping. We reden weg met het idee dat we hier altijd nog weer een keer terug naartoe wilden. Dit jaar hebben we dat gedaan, en we hebben er geen moment spijt van gehad. We hadden een prachtige plek. Dichtbij (maar ook voldoende afstand tot) het speeltuintje en het sanitairgebouw. De plekken zijn ruim op de camping. Meerdere keren per dag wordt het sanitair gereinigd of gecontroleerd. Aan veel details is gedacht. Iedere campinggast kan zijn of haar fiets stallen in een grote schuur. Hier is ook een 'slecht weer' voorziening. Maar (gelukkig) hebben we dat dit jaar niet nodig gehad. We hebben elke dag kunnen genieten van de prachtige omgeving; het strand en de mooie plaatsen zoals Middelburg en Vlissingen. We hebben Genoten met een Grote G! Tot ziens!

Een warme deken.

Hans en Hermien Beimer
    30-10-2018

Een hele mooie camping, met picobello sanitair dat door de gastvrouw zorgvuldig tot de laatste dag in september werd schoongehouden. Het campingterrein is voorzien van ruime parkeergelegenheid en een grote gemeenschapsschuur waar fietsen ruim gestald en zo nodig elektrisch opgeladen kunnen worden. Daarnaast stelt de camping gratis vlonders beschikbaar. De gastvrouw, die zich liever de campingboerin noemt, heeft er een hobby van gemaakt het gras gemillimeterd te houden. De camping heeft hierdoor een strak en verzorgd aangezicht. Ook de sfeer op de camping is meer dan hartelijk, mede door het regelmatige praatje van de boerin die tevens het weer voor de gasten bewaakt en die hen zo nodig van advies dient. Ook het afwasmoment is doorgaans een gezellige happening. Langzamerhand wordt het voor ons moeilijk naar een andere camping uit te kijken. Dus wij komen zeker terug.

Rineke Rentmeester
    21-10-2018

Heerlijk herfstweekend gehad. Een prachtige camping op een prachtige locatie.

Mooie grote verzorgde plekken. Verwarmd sanitair, overdekte afwasruimte, tevens recreatieruimte,.

Fietsenstalling overdekt. Geen auto's bij de kampeerplaatsen, maar apart op alweer een keurig terrein. Wi-Fi is ook prima. Er is niets aan te merken wat ons betreft, ook nog vreselijk aardige attente eigenaren. Top!

Het was heerlijk, we hebben genoten!

Marijke en Ad de Jonge
    6-10-2018

Fijne camping met mooi en schoon sanitair, prima sfeer, mooie plaatsen en heel goed onderhouden grasmat! Centrale ligging, strand, Domburg, Middelburg en Vlissingen op fietsafstand. Wij voelen ons hier zeer welkom en erg thuis, met dank aan gastvrouw Helene!

Prima kleine camping

Albert en Elma Snoek
    23-9-2018

Spontane ontvangst en gastvrij verblijf. Centraal gelegen voor fietstochten en strandbezoek. Ruime plaatsen, het schoonhouden van prima sanitair en staanplaatsen wordt met grote zorg, netjes en vriendelijk gedaan. Een grote schuur biedt ruimte voor fietsen en e-bikes met oplaadpunten, diverse ontspannings- en leesmogelijkheden en tevens koelkast en diepvriesmogelijkheid voor camping gasten. Wij voelden ons er erg welkom met een altijd opgewekte gastvrouw / eigenaresse en komen graag nog eens terug.

Biggekerke scoort een 8,2 uit 10, op basis van 23 reviews