Sorteren

vakanties Biggekerke

Reviews over Biggekerke

Biggekerke, een klein pitoresk dorpje.

Martin en Willy van der Maale
    7-9-2017
    Bigge kerke ligt heel centraal, bij strand duinen, Vlissingen, Middelburg, Zoutelande ,Veere en andere mooie plekjes , zeer veel fiets routes.

Super mooi dorp.

Sonja minderhoud
    20-5-2017

Alles is prima,alleen geen winkels.

Maar in een dorpje verder (Meliskerke) heb je hele goede winkels.. dus 2 km fietsen is te doen..

Schitterende omgeving

Cobi van Dalen
    16-5-2017

Rust, ruimte, frisse lucht, gemoedelijke bevolking, leuke dorpjes.

Kortom een prachtige lokaties om helemaal tot rust te komen.

Heerlijk gefietst en gewandeld langs de kust en in de polders.

Dinsdagmiddag zijn alle winkels in Biggekerke n Meliskerke gesloten kwamen wij achter.

op deze camping kunje overal kort na toe zo als .

Ad van E
    9-3-2017
    Op korte afstand naar alle plaatsen zoals zoutelande Middelburg Vlissingen en Nog veel meer plaatsen.

Typisch Zeeuws dorpje

Ad de Jonge
    7-1-2017
    Klein, rustig Walcherens dorpje, met mooi plein en huisjes rond de kerk. Prima bakker, waar je op het terras kunt genieten van een lekker kopje koffie. Ook kun je leuke dingen bekijken bij "de smid". En als je zelf brood bakt kun je bij de molen terecht voor meel.
Biggekerke scoort een 7,8 uit 10, op basis van 22 reviews