Arnemuiden

Reviews over Arnemuiden

fantastisch

Nico Nieuwstraten
    4-7-2018

Het uitzicht over her meer is steeds afwisselend. Het plaatsje Arnemuiden is ook leuk om te bekijken. Daarnaast is ook het vliegveld vlakbij, om een bezoek te brengen. Verder behoeft je niet weg van het hotel, op het terras staan banken met kussens om heerlijk uit te rusten. Het personeel is fantastisch gezellig en leuk.

Gezellig klein stadje....

Gerda Van Moll
    31-1-2018

Fijn om in Arnemuiden geweest te zijn. Toen we zagen dat het hotel Het Veerse Meer in Arnemuiden ligt dacht ik spontaan aan een liedje met een klok, dit liedje zong mijn vader zaliger toen ik nog heel jong was ( hij diende vroeger bij de marine)ik wist niet meer hoe het ging...opgezocht en gevonden..'als de klok van Arnemuiden welkom thuis voor ons zal luiden.....liedje van de havenzangers....ik begon het te zingen( ook nog toen ik reeds terug in België was en mijn vriendin zong het zelfs ook spontaan mee) en dacht weer aan mijn vader..leuke herinnering...je ziet maar Op de koop toe kochten we in een designwinkel in Arnemuiden een heel mooi modern uurwerk van glas, dit hangt nu hier in onze woonkamer ....voor ons ' de klok van Arnemuiden' (wij zeggen hier in België klok tegen een wanduurwerk)! Toffe herinnering aan Arnemuiden....

Gereisd Met partner in januari 2018

gemoedelijke kleine plaats

Annemieke
    10-8-2015

goed uitgeruste supermarkt, een gezellig winkelstraatje en een drogist die van alle markten thuis is. Zelfs een klein open lucht zwembad. Mooie fietsroutes erom heen. Voor de rest is er niet veel te doen in Arnemuiden, behalve naar de kerk gaan denk ik.

Gereisd Alleenreizend in augustus 2015

rustig in april maar wel topppie supermarkt

verbeke
    11-4-2015

Wij gingen begin april , misschien daardoor iets minder te beleven , geen snackbar open in de week, geen terrasjes en niet veel winkeltjes. Maar de supermarkt Emte was top! vriendelijke bediening en alles lekker vers. dankjewel wij hadden een heerlijke bbq (en dit in april)

Gereisd Met jonge kinderen in april 2015

Rust en ruimte

A. Sederel
    14-9-2012

Prettige en mooie omgeving. Rustige, vriendelijk bevolking. In Arnemuiden zelf zijn weinig uitgaansgelegenheden, maar in de plaatsen nabij, kan men genieten van de cultuur en zowel jong als oud is welkom in de drie steden.

Gereisd Met partner in januari 2012
Arnemuiden scoort een 7,9 uit 10, op basis van 42 reviews