Reviews over Aardenburg

gewoon eens proberen

stefaan
    28-8-2018

mooie locatie, heerlijk om te wandelen en te fietsen, dichtbij sluis

Aardenburg een aardig oud dorpje.

Biertje
    15-8-2018

Aardenburg is een klein oud stadje met een oude stadspoort en natuurlijk ook een oude kerk compleet met toren. Verder zijn er wel enkele restaurantjes / cafétjes / terrasjes ook in de nabijheid van die oude stadspoort en er is een Jumbo winkel. Er is zelfs een museum en een openlucht zwembad. Wij hebben daar een aardige wandeling rondom het dorpje gemaakt.

de moeite waard

tanja
    30-7-2018

super all in formule, kamers dringend aan vernieuwing toe

Het was goed

Maria
    13-7-2018

Dat je er heerlijk kunt fietsen.

Stadje Aardenburg, uitvalsbasis voor meer.

Leo
    11-6-2018

Wij logeerden in de Elderschans in Aardenburg. Een prima plaats om met de fiets of auto erop uit te gaan. Wij fietsten naar winkelstad Sluis, met veel terrasjes en een leuk centrum met bezienswaardigheden. Zeker de moeite waard is Damme net over de grens. Goed te doen met de fiets. Tyl Uylenspiegel museum in de oude stadskern.

Aardenburg scoort een 7,5 uit 10, op basis van 148 reviews