Reviews over Aardenburg

geweldig

saelen carina,
    15-1-2019

het verblijf in het hotel was super zoals altijd heb er al 2superweekends gehad en er gaan er zeker nog vele volgen lieve en fijne mensen de uitbaters en personeel.

Volgend jaar zeker weer

Patrick,
    15-1-2019

Goed en leuk hotel. Goed eten vriendelijk personeel en betrokken en aardige eigenaren. Mooie lobby met bar. Schone kamers. Prima eten. Ligt in een rustige omgeving, maar met 15 20 min ben je in verschillende bruisende plaatsen o.a. sluis cadzand(zeker in de zomer), brugge en knocke.

Nick de G,
    15-1-2019

Super hotel? Lekker eten (veel keus), vriendelijk personeel en ook de kamer worden elke dag schoongemaakt en voorzien van schone handdoeken. Ook de camera's in het hotel zijn fijn, zo worden luidruchtige gasten direct aangesproken. Kortom een aanrader dus!

Gezellig verblijf!

MvdM,
    13-1-2019

Gezellig hotel, veel vermaak, gastvrij personeel en nette kamers!

Echt top

P de vos,
    13-1-2019

Echt een top hotel Gezellig personeel ,goed eten en goede kamers echt een aanrader .

Aardenburg scoort een 7,4 uit 10, op basis van 149 reviews