Reviews over Aardenburg

Super

Allard
    7-11-2018

Cet hôtel fait partie de nos destinations régulières car il offre tout ce que l'on attend d'un hôtel en formule All inclusive (boissons et repas variés), Il se situe en outre dans un cadre très agréable.

Voor herhaling vatbaar

V Schijndel
    4-11-2018

Prijs en kwaliteit is het een prima hotel. was voor ons als brabanders als thuis komen het voelde meteen goed. Verwacht geen hoogstandjes maar maak plezier en geniet van de reuzzzzeeee keuzes aan drankjes.

Anita&Sjaak
    4-11-2018

Het was een een woord geweldig eten was goed en keuze genoeg

Drinken ook keuze in overvloed de ligging was in de bossen rustige omgeving,de kamers waren ook goed en proper.

Het personeel was ook vriendelijk zeker nog een x naar toe gaan

aanrader voor levensgenieters,eten drinken,rust

demoor
    2-11-2018

Prachtige omgeving ,rustig,goed en variabel eten en vriendelijk personeel

Gewoon Super !

Fam Claes Deno
    29-10-2018

In hotel de elderschans voel je je thuis gezellige bar ,lekker eten ,propere kamers ja dit is echt een Grote aanrader wij zijn reeds 4 maal geweest en kijken uit naar volgende keer Rustig gelegen en op korte afstand van Sluis en Cadzand iedereen gewoon doen!!!!!

Aardenburg scoort een 7,5 uit 10, op basis van 148 reviews