Wijk bij Duurstede

We hebben een aantal aanbieders voor Wijk bij Duurstede voor je op een rij gezet:

Reviews over Wijk bij Duurstede

Pino van Vliet,
    9-10-2018

De hele maand september op deze charmecamping gestaan. Je staat in een boomgaard met perenbomen, die je in deze maand zo van de boom mocht plukken. Mooie ruime plaatsen met stenen plateau's, wat ik zeer prettig vind. Camping is zeer goed verzorgd en er is een leuke recreatieruimte beschikbaar, met tv, koffie machine (tegen leuke prijs)boeken en een afwas gedeelte. Op de camping zelf staat ook een sanitair gebouw. Zeer netjes en schoon. Staat in een mooie omgeving om mooie fietstochten te maken. Je fiets kan in een mooie stalling staan, met overal stopcontacten om je elektrische fietsaccu op te laden. De eigenaren Joop en Marijke zijn zeer vriendelijke mensen. Kom er graag nog een keer terug.

Gereisd met partner in september 2018

Geweldig

Ria Zandbergen,
    16-8-2018

Leuke en knusse camping rustige omgeving goede voorzieningen bijzonder een fietsenberging met tal van aansluitingen voor opladen fietsen.vriendelijke eigenaren heel behulpzaam speciaal de trotse opa.speciale map met uitgebreide informatie van camping en omgeving met eigen fietsroutes.

Gereisd met partner in juli 2018

Helemaal top

Bleijenberg,
    14-8-2018

Hele mooie camping met grote plaatsen en een schitterend sanitair

Gereisd met partner in augustus 2018

Prima, maar.......

Rob,
    20-7-2018

Prima camping en bijbehorende faciliteiten. Veel campings kunnen hieraan een voorbeeld nemen. Jammer dat wifi niet berekend is op het aantal bezoekers in het hoogseizoen.......veelal traag!

Typisch een camping waar veel gasten meerdere weken blijven staan.

Gereisd met partner in juli 2018

Fantastisch!

John Oortwijn,
    6-7-2018

voor een fiets kampeerder is deze camping een walhalla, een eigen recreatieruimte met een douche die de meeste mensen thuis nog niet hebben, een schoon toilet en afwasplaatsen,, en waar zie je op een camping een koffiezetapparaat en kookgelegenheid en koelkast waar je je spullen koel in bewaart.

Gereisd alleenreizend in juni 2018
Wijk bij Duurstede scoort een 8,7 uit 10, op basis van 37 reviews