vakanties Utrecht

Reviews over accommodaties in Utrecht

Fantastische omgeving, mooi park, prima woningen

Kim,
    10-12-2018

Een mooi (nog maar 5 jr oud) Landal resort in een prachtige bosrijke omgeving. De woningen zijn luxe en heel netjes. Mijn drie kinderen vermaakten zich prima in de speeltuin, het indoor speelparadijs en het zwembad. Natuurlijk ook in de bossen.

genieten met alles onder één dak

Ton,
    9-12-2018

Goede locatie, vd Valk service, prima kamer. Qua bediening rommelig, mn bij ontbijt, geen van de bediening zei goedemorgen terug op 1 meisje na die nieuw was die morgen ( 9/12)

Een prima locatie en een geweldige vakantiewoning

De Vogelvriend Dalfsen,
    9-12-2018

Wij waren een weekend met onze kleinkinderen

Top locatie!

P.j. Hoekstra,
    3-12-2018

Afgelopen week heerlijk vertoefd in een luxe accommodatie. Het huisje staat gelegen vrij aan de bosrand, ruim, modern en bovenal schoon. Ik heb het vermoeden dat het een vrij nieuw accommodatie was. Verder is het park goed bereikbaar met het OV, handig voor bijvoorbeeld een uitstapje naar utrecht met de trein (45 min)

Heerlijke vakantie

Wilma Haalboom,
    30-11-2018

In de herfstvakantie zijn wij hier een midweek verbleven, we hadden een mooi chalet in een bosrijke omgeving, waar we heerlijk konden wandelen.

Een zeer gastvrije vakantiepark.