Reviews over Rhenen

Top locatie!

P.j. Hoekstra,
    3-12-2018

Afgelopen week heerlijk vertoefd in een luxe accommodatie. Het huisje staat gelegen vrij aan de bosrand, ruim, modern en bovenal schoon. Ik heb het vermoeden dat het een vrij nieuw accommodatie was. Verder is het park goed bereikbaar met het OV, handig voor bijvoorbeeld een uitstapje naar utrecht met de trein (45 min)

Heerlijke vakantie

Wilma Haalboom,
    30-11-2018

In de herfstvakantie zijn wij hier een midweek verbleven, we hadden een mooi chalet in een bosrijke omgeving, waar we heerlijk konden wandelen.

Een zeer gastvrije vakantiepark.

Aanrader voor rustzoekers

Marjolein Morks,
    28-11-2018

Prachtige en rustige plek in het bos waar het goed toeven is. Heerlijk gebruik gemaakt van het zwembad en horecafaciliteiten. Vriendelijke mensen en staf. Mooi vormgegeven huisjes met hedendaags comfort. Een aanrader voor rust zoekers met faciliteiten.

Waar voor je geld!

Dennis Post,
    23-11-2018

Leuk park, voor ieder wat wils. Het park heeft veel nieuwe accommodaties maar ook nog de oudere chalets. Wij komen hier nu 2 jaar en je ziet dat het park in 1 jaar enorme stappen heeft gemaakt qua ontwikkeling. Het park heeft mooi hoogteverschil en geeft het gevoel dat we toch in het buitenland zijn. Sublieme service, het eten is er heerlijk, prijs kwaliteit zeker een grote plus!

Mooi park in de bossen

T. van Gelder,
    22-11-2018

Rustig park in een bosrijk ongeving. Dichtbij Rhenen en Ouwehands Dierenpark. Vriendelijke personeel. Nette woning en bovenal schoon.

Rhenen scoort een 8,3 uit 10, op basis van 117 reviews