Rhenen

Reviews over Rhenen

Leuke gemoedelijke plaats.

Paul en Elly Stolk,
    9-7-2018

Kleine plaats aan doorgaande weg met veel vrachtverkeer. Ook gemakkelijk met trein vanuit Utrecht te bereiken. Gemoedelijke provinciesfeer. Beperkt aantal winkels en restaurants,prima ijssalon. Lunchen bij Moeke aan de rivier is een aanrader. Omgeving is mooi en nodigt uit tot wandelen in het bos. Dierentuin is zeer de moeite waard,ruim opgezet met berenbos en reuzenpanda's. Erebegraafplaats dwingt respect af,er om heen in het bos nog loopgraven te vinden,iedere scholier zou hier verplicht naar toe moeten. Wij gaan volgend jaar zeker terug.

Gereisd met partner in juli 2018

Mooi maar weinig zorg voor natuur

Adri,
    22-4-2018

Mooi oud stadje, prachtig gelegen bij de rivier en bossen. Jammer dat er een villa wijk gebouwd wordt niet passend bij oude centrum Rhenen. Natuur is mooi maar onderhoud krijgt blijkbaar geen aandacht

Gereisd met vrienden in maart 2018

Gezellig

E. Sentner,
    18-5-2015

Gezellig met een leuk terras waar jee te goed kunt doen aan het overheerlijke ijs.leuk dorp om te winkelen en boodschappen te doen. De Cunera kerk is de moeite van een bezoek waard met zijn rijke historie

Gereisd met oudere kinderen in februari 2011

fantastische stad

Anja,
    13-10-2014

Rhenen is klein maar wel een stad. Niet zo heel veel winkels maar wel precies wat je nodig hebt. Omgeving is mooi. Ligt aan de Rijn. 6 heerlijke restaurants waar je kan eten. Wat ook een aanrader is is Ouwe hands dierenpark, dit moet je gezien hebben. Ook het bekijken van het militairen begraafplaats de grebbeberg is de moeite zeer waard

Gereisd met partner in september 2014

Klein, maar fijn dorp!

Mirjam Driessen,
    15-8-2014

We hebben 3 in de bossen van Rhenen gewoond, tussen twee verhuizingen in. We vinden het een prachtige en prettige omgeving. In het centrum zijn alle winkels beschikbaar die je nodig hebt. De natuur is prachtig, je kan er zo de bossen in en ook is het mooi wandelen langs de Rijn. Het gaf ons een vakantiegevoel!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2014
Rhenen scoort een 8,1 uit 10, op basis van 118 reviews